Találatok a(z) fogyasztói élmény címkére

A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM

Átalakítja hazai éttermeit a McDonald’s

Átalakítja hazai éttermeit a McDonald’s

Már idén megnyílnak az első „Experience of the Future”, azaz a jövő élményét nyújtó éttermek.

TOVÁBB OLVASOM

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

A márkakommunikáció az élményalapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál.

TOVÁBB OLVASOM

AR-alkalmazás mutatja be a BMW i modelleket

AR-alkalmazás mutatja be a BMW i modelleket

A kiválasztott szalonokban életnagyságú 3D modelleket konfigurálhatunk az Accenture által fejlesztett megoldással.

TOVÁBB OLVASOM

A L’Oréal a fogyasztói élmény nyomában

A L’Oréal a fogyasztói élmény nyomában

A technológia nagyszerű eszköz, de nem varázsszer – állítja Cameron Woods, a L’Oréal dél-ázsiai marketingigazgatója.

TOVÁBB OLVASOM