Főoldal / Karrier

Pandémiás dominóhatás súlyosbítja az IT szakemberhiányt

Egy keresett programnyelvhez értő szenior fejlesztő havi bérigénye ma Magyarországon egymillió-háromszázötvenezer forint. Ez tizenöt százalékkal magasabb, mint a koronavírus-járványt megelőző időszakban. A pandémia digitalizációs dominóhatást indított el, melynek következtében soha nem látott ütemben nő az informatikai szakemberek iránti igény. Meddig győzi a versenyt a hazai gazdaság? Miközben megnőtt az IT szakemberek iránti kereslet, a home […]

Tovább olvasom

Egyedülálló sportképzések indulnak a Széchenyi István Egyetemen – Sport-Marketingkommunikáció és Sport Coach

Új, sport tematikájú szakirányokon tanulhatnak ősztől a győri Széchenyi István Egyetemen az érdeklődők. Sport-marketingkommunikáció és Sport Coach szakirányú továbbképzések október elején indulnak és két féléves ciklusban szerzik meg tudásuk a jövő sportszakemberei.   A képzések célja, hogy a sportolói, sportszervezeti vagy akár a vállalati oldalnál a szakterületeken elvárható alap tudás mellett szakirányú és tematikus tudáshalmazzal […]

Tovább olvasom

Új partnerrel erősít a PortfoLion

Befektetési banki és tőkepiaci területéről érkezik új partner a PortfoLion Capital Partnershez: a korábban a TritonLife-nál, az UniCreditnél és a CAIB-nél is vezető pozíciókban dolgozó Gidófalvy Elemér az idei évtől az érett fázisú befektetések és felvásárlások területén segíti a cég munkáját.  Az új partner érkezésével az Alapkezelő évtizedes tőkepiaci és M&A tranzakciós tapasztalattal egészíti ki […]

Tovább olvasom

A Dentsu az FCB-től igazol globális kreatívigazgatót Fred Levron személyében

A kreatívipar egyik nagyágyújának számító Fred Levron novemberben csatlakozik a Dentsuhoz, Párizsból fogja irányítani a világszerte 45,000 alkalmazottat foglalkoztató japán óriás kreatív csapatait – írja az Adweek.    A Dentsu International globális átalakulási folyamatát 2020 szeptembere óta irányító Wendy Clark roppant ambíciózus tervet fogalmazott meg: 2022-ig a japán multi ügynökségi márkáinak számát 160-ról hatra kívánja […]

Tovább olvasom

A járvány a HR területen is „új normalitást” hozott

A robotizáció, automatizáció és mesterséges intelligencia felforgatja a vállalatok működését, és ezt a járványhelyzet csak felgyorsította. Milyenek lesznek három-öt év múlva a szervezetek? Milyen hatásai lehetnek a jövő felsőoktatására a pandémia alatt elterjedt digitális oktatás? Hasonló kérdésekre kereste a választ a Cranet – idén a Budapesti Metropolitan Egyetem szervezésében megvalósult – nemzetközi HR konferenciája.   […]

Tovább olvasom

Új vezetők a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál

A nyugat-európai és közép-kelet-európai üzleti régiók összevonása után új szervezeti egységgel és két új tapasztalt vezetővel erősít a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata. Varga-Nagy Eszter, aki korábban az IKEA magyarországi kommunikációjában töltött be jelentős szerepet több, mint egy évtizedig, kommunikációs vezetőként csatlakozott júniusban a Coca-Cola-hoz míg Szalóky Tóth Judit több, mint húsz év hazai és […]

Tovább olvasom

Görög Ferenc Gábor, Tatlin a Human Telex új kreatívigazgatója

Tatlin (Görög Ferenc Gábor) kreatívigazgatóként igazolt a Human Telex Advertising & Eventhez, új lendületet adva a promóciós és reklámügynökségi csapatnak.   „A kreatív szakma jelenleg egy húspiac, nincs olyan tehetséges art director, copy vagy lead, aki ne kapna napi-heti szinten ajánlatokat. Ha kilóra mérnek, akkor legalább legyél súlyos arc. A súlyos arc pedig nem tonnákat […]

Tovább olvasom

Csanda Gergely a Next9-hoz igazolt

Senior stratégai tanácsadóként csatlakozott a Next9 kommunikációs ügynökség csapatához a growth marketing szakember.   Csanda Gergely a Talentuno marketingigazgatói feladatai mellett csatlakozott a Next9 Communications csapatához, és sokéves szakmai tapasztalatával segíti az ügynökség új ügyfele, a Graphisoft globális marketing kommunikációs aktivitásait. „A Next9 és a Graphisoft együttműködése során a magyarországi központú multinacionális szoftverfejlesztő cég globális marketing és […]

Tovább olvasom

Új főszerkesztő az EgészségKalauz.hu élén

Július 22-től Papp Tímea veszi át az EgészségKalauz.hu portál főszerkesztői feladatait. A jelenlegi főszerkesztő, Simon Izabella új szakmai megbízást vállal a kiadón kívül.   Papp Tímea feladata, hogy elődje munkáját folytatva, aktuális, közérthető és jól hasznosítható egészségügyi hírekkel és tanácsokkal lássa el az EgészségKalauz.hu olvasóit és közösségi követőtáborát, valamint sikeres pályán tartsa a tematikus portált, […]

Tovább olvasom

Bujáki Zsolt, Porsche Hungaria: „Az én vércsoportom már elég rég Pantone 534”

Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria április elsején kinevezett kommunikációs igazgató két évtized alatt a cég minden területét jól megismerte. Olyan vállalat építésében vesz részt, ahol rang és megtiszteltetés dolgozni; saját területén transzparens kommunikációra törekszik. Bár az autópiac az elmúlt két évtizedben többször került hullámvasútra, és jelenleg a pandémia is erősen sújtja, a Porsche Hungariának ma […]

Tovább olvasom