Márkaépítők Közössége

A Márkamonitor létrehozza a Márkaépítők Közösségét azok számára, akik a márkaépítést, a hosszú távú stratégiai gondolkodást komolyan gondolják.
A belépő tagok nem cégüket képviselik, hanem magánszemélyként csatlakoznak, tagságukat nem érinti egy esetleges munkahely-változtatás. Tagok lehetnek marketingesek, kommunikációs szakemberek, cégvezetők, tulajdonosok, innovátorok, véleményvezérek, a sport és a kultúra kiemelkedő képviselői.

Célunk az etikus marketing széles körű meg- és elismertetése, a piacorientált gondolkodás képviselete, a legális gazdaság támogatása a szürkével és a feketével szemben, a márkák támogatása a no name termékekkel szemben. Tevékenységünkben a legmeghatározóbb a környezetvédelem és a fenntarthatóság elveinek következetes képviselete, gyakorlati megvalósítása. Kommunikációnkat meghatározza az a gondolat, hogy a márkák jobbá teszik az életünket.

Mit kínálunk a tagoknak?

    • exkluzív kutatásokat, tanulmányokat
    • díjtalan, csak előzetes regisztrációhoz között részvételi lehetőséget félévente egy zártkörű rendezvényünkön
    • kedvezményes részvételi lehetőséget a Márkamonitor összes konferenciáján
    • állandó hozzáférést a Márkamonitor konferenciák oldalán utólag publikált prezentációkhoz
    • eseti hírlevelet a márkaépítés legfontosabb híreivel

Hogyan lehetsz tag? Ehhez kérlek regisztrálj az alábbi űrlap kitöltésével.

 

Aktualitások

Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation II.

Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A „vörös fonalat” idén az innováció jelentette. A délutáni program kép...

Tovább olvasom

Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation I.

Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A "vörös fonalat" idén az innováció jelentette. A délelőtt képekben.  ...

Tovább olvasom

„Elmeséljük a Zsolnay páratlan sikertörténetét”

Májusig a tárlatvezetésekre minden hely betelt, azonban már foglalhatók a nyári időpontok a Városligeti fasorban álló villába, amely egykor...

Tovább olvasom

Dickinson Andrea: A kreativitás nem vész el, csak átalakul

Seth Godin tette fel a kérdést egy ismert podcastban, hogy vajon ki írta be a munkaszerződésébe valakinek, hogy a média- és marketingkommunik...

Tovább olvasom