A Márkamonitor létrehozza a Márkaépítők Közösségét azok számára, akik a márkaépítést, a hosszú távú stratégiai gondolkodást komolyan gondolják.
A belépő tagok nem cégüket képviselik, hanem magánszemélyként csatlakoznak, tagságukat nem érinti egy esetleges munkahely-változtatás. Tagok lehetnek marketingesek, kommunikációs szakemberek, cégvezetők, tulajdonosok, innovátorok, véleményvezérek, a sport és a kultúra kiemelkedő képviselői.
Szeretnél többet tudni?
Célunk az etikus marketing széles körű meg- és elismertetése, a piacorientált gondolkodás képviselete, a legális gazdaság támogatása a szürkével és a feketével szemben, a márkák támogatása a no name termékekkel szemben. Tevékenységünkben a legmeghatározóbb a környezetvédelem és a fenntarthatóság elveinek következetes képviselete, gyakorlati megvalósítása. Kommunikációnkat meghatározza az a gondolat, hogy a márkák jobbá teszik az életünket.
Mit kínálunk a tagoknak?
- exkluzív kutatásokat, tanulmányokat
- díjtalan, csak előzetes regisztrációhoz között részvételi lehetőséget félévente egy zártkörű rendezvényünkön
- kedvezményes részvételi lehetőséget a Márkamonitor összes konferenciáján
- állandó hozzáférést a Márkamonitor konferenciák oldalán utólag publikált prezentációkhoz
- eseti hírlevelet a márkaépítés legfontosabb híreivel
Hogyan lehetsz tag? Ehhez kérlek regisztrálj az alábbi űrlap kitöltésével.
Aktualitások
Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation II.
Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A „vörös fonalat” idén az innováció jelentette. A délutáni program kép...
Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation I.
Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A "vörös fonalat" idén az innováció jelentette. A délelőtt képekben. ...
„Elmeséljük a Zsolnay páratlan sikertörténetét”
Májusig a tárlatvezetésekre minden hely betelt, azonban már foglalhatók a nyári időpontok a Városligeti fasorban álló villába, amely egykor...
Dickinson Andrea: A kreativitás nem vész el, csak átalakul
Seth Godin tette fel a kérdést egy ismert podcastban, hogy vajon ki írta be a munkaszerződésébe valakinek, hogy a média- és marketingkommunik...