Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Hírek Kiemelt

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket. A szervezők egyedi kampányt indítottak: edukatív TikTok és Reels-videókkal mutatják be a soproniaknak és a távolabbról érkező turistáknak a város múltjának fontos és izgalmas pillanatait.

 

A sorozatban rövid történeteket láthatunk például arról, hogy a fesztivál fő helyszíne, a Lővérek 35 évvel ezelőtt még határsávnak számított. Itt húzódott egykor a Vasfüggöny, amelynek útvonalán a fesztivál ideje alatt Trabantokkal túrázhatnak a vendégek. A fesztivál házigazdája, Horváth András “Csofi” arról is mesél, miért nevezik Poncichter negyednek a SopronFest bornegyedét, kik voltak a poncichterek. De azt is megtudhatjuk, milyen szerepet töltött be a város életében a Tűztorony, amelynek lábánál a fesztivál ideje alatt minden nap koncertek várják a közönséget, május 16-án például itt lép fel a Kispál és a Borz.

A SopronFest házigazdája, „Csofi” egyébként Sopron ismert optikusa, akit a szervezők meggyőződése szerint nemcsak ismernek, hanem szeretnek is a helyiek. A kiválasztásnál emellett az volt a céljuk, hogy egy olyan figura képviselje a fesztivált ezeken a platformokon, aki képes hitelesen bemutatni a programok sokszínűségét. A SopronFest, ugyanis a teljesség igényével mutatja be az adott év könnyűzenei koncert kínálatát: a legaktuálisabb nevektől az élő legendákig, többek között fellép a Halott Pénz, Azahriah, Kruder & Dorfmeister és Alle Farben is. A zenei program mellett harminc művészeti tárlat, számos gasztronómia program és podcast beszélgetés, irodalom és jazz várja a vendégeket. A készülő Reels-videókban a neves művészek között Bukta Imre és Ef Zámbó István is megszólal. A Hűség Városa című csoportos kiállítás és művésztelep kapcsán arról mesélnek, mit jelent számukra a hűség.

 

SOCIAL MEDIA