A környezettudatos szemlélet egyre inkább az életünk részévé válik

Hírek

A kicsik kezébe adott, fenntartható anyagokból készült játékokkal a szülők példát mutatnak, hozzájárulnak a környezet megóvásához, valamint szinte észrevétlenül formálják a gyerekek természetközeli világképét, miközben semmiféle kompromisszumot sem kell kötniük. Csupán a játék öröme hosszútávon többletjelentéssel párosul.

 

A babajátékokra specializálódott márka, a Fisher-Price a közelmúltban mutatta be a Planet Friends kollekcióját, amelynek színes állatkompániája – a nagy fülű kis elefánt, a csizmás hóleopárd, a csilingelő teknős, meg a pufók panda – már 80-90%-ban újrahasznosított műanyagból készült. Köszönhetően ennek olyan új plüssök születtek, amelyek a környezetet legkevésbé megterhelő előállítási folyamaton mentek keresztül. A kollekcióba egyúttal olyan állatokat válogattak be, amelyekre viszont a valóságban kifejezetten negatív hatással van a klíma-és környezetváltozás.

„A vállalatoknak felelőssége van abban, hogyan adjuk tovább a Földet az utánunk jövő generációknak. A fenntartható anyagok használata az egyik fontos pillére lehet annak, hogy jobban óvjuk és főleg ne szennyezzük a környezetünket. A Mattel ezen a téren világos célt határozott meg. 2030-ra 100 százalékban újrahasznosított, újrahasznosítható vagy bioalapú műanyagokat fog használni a termékeiben és a csomagolásaiban. A Fisher-Price Planet Friends kollekciója pedig ennek a vállalásnak az egyik fontos mérföldköve” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi marketing menedzsere.

Hozzátette, hogy a környezettudatos gyermekjátékok egyre bővülő táborába tartozó Planet Friends pont azt a szabadságot, kreativitást, élményt nyújtja a kicsiknek, mint amit a játékoktól általában elvárnak a szülők és a gyerekek. Viszont azzal a többlettel mindenképpen rendelkeznek a kollekcióba tartozó figurák, hogy a környezetünkre odafigyelve készületek el, szem előtt tartva az élhető jövőt. Ráadásképpen pedig játékosan a legkisebbek figyelmét arra is felhívja, hogy a környezetet védeni kell.

 

SOCIAL MEDIA