Országossá vált az eMAG csomagautomata-hálózata

Kiemelt Piac

Országszerte már 216 helyszínen telepített az eMAG az easyboxot, amelyek nyolc vidéki városban debütáltak – ezzel az ország legnagyobb csomagautomata-hálózata jött létre és számuk az év végéig elérheti a 650-et. Az elmúlt mintegy kilenc hónapban az easybox a kismamák kedvence lett: rengetegen rendelnek nagy kiszerelésű pelenkát easyboxos átvétellel, de a jó idő beköszöntével akár rekeszes sört is előszeretettel kérnek beléjük.

 

Tavaly szeptemberben telepítette az eMAG első budapesti csomagautomatáját, a napokban pedig megkezdődött a vidéki terjeszkedés: jelenleg országszerte 216 helyszínre telepítettek már easyboxot, a gépek aktiválása folyamatosan zajlik, így az eMAG easybox a legnagyobb csomagautomata-hálózattá válik Magyarországon.

A vidéki városok közül elsőként Debrecenben kezdődött meg az új automaták telepítése, a következő napok során azonban Miskolcon, Egerben, Szegeden, Nyíregyházán, Kecskeméten, Szolnokon és Salgótarjánban is elérhetővé válik a csomagautomatás átvétel az eMAG-tól és az Extreme Digitaltól rendelt termékekhez egyaránt.

Nyár végére országszerte mintegy 300 helyszínen működnek majd easybox automaták, az év végére pedig az eMAG szeretné 650 helyszínesre bővíteni a hálózatot, amelynek révén a cég a legnagyobb csomagautomata-hálózat működtetőjévé avanzsálhat.

 

A kismamák már megkedvelték a csomagautomatát

Az easyboxos átvételt választó online vásárlók közel 40 százaléka valamilyen háztartásban használt cikket (FMCG) rendel az automatába, ezen belül pedig különösen magas a nagy kiszerelésű pelenkacsomagok aránya. Ez elmúlt kilenc hónap forgalmi adatai alapján ugyancsak népszerűbb árukategóriának számítanak a csomagautomatában gyermekjátékok, ruházati cikkek, okostelefonok, IT termékek és ezek kiegészítői.

De nem csupán telefontöltőt vagy pendrive-ot kérnek easyboxba, az automaták alsó, nagyobb polcaiban elfér akár nyomtató, porszívó, vagy egy autóakkumulátor is. A jó idő beköszöntével egyre többen rendelnek egy-egy rekesz sört is az automatába.

 

Nem csak átvenni, visszaküldeni is egyszerűen lehet az automatával

A leggyorsabban az irodaházak közelében működő easyboxokból veszik fel a rendeléseket a vásárlók, ezek esetében előfordul, hogy csupán néhány percet tölt egy-egy árú valamelyik polcon, hiszen a kiszállításról a megrendelők azonnal értesülnek SMS-ben. A közlekedési csomópontban, belső kerületekbe rendelt csomagokat is hamar átveszik a rendeléseket a vásárlók, míg az agglomerációban, külső kerületek benzinkútjain, bevásárlóközpontjaban lévő easyboxokban jellemzően a késő délutáni, esti órákban veszik át a rendeléseket a munkából hazafelé tartó vásárlók.

Idén tavasz óta már nem csak az online megrendelt termékeket lehet átvenni az easyboxokban, hanem az eMAG honlapján való előzetes kezdeményezés nyomán vissza is lehet küldeni a termékeket, ami a nem megfelelő méretűnek bizonyult ruha, cipő esetén rendkívül kényelmes megoldás. A termékvisszaküldés kezdeményezése egyszerű procedúra, az eMAG mobil alkalmazásban néhány kattintásból elkészíthető az a QR-kód, amelynek segítségével a kiválasztott automatából a díjmentes visszaküldés elindítható. (A telefon képernyőjén megjelenő QR-kódot az easyboxba szerelt leolvasónak kell megmutatni.)

 

A szurkolók is kipróbálhatják az easyboxot

A budapesti Erzsébet téri Akvárium területén névadó szponzorként az eMAG a futball-Eb időtartama alatt (2021. július 11-ig) Foci-Eb szurkolói teraszt működtet, ahol egy óriási ledfalon lehet követni majd a mérkőzéseket.

A helyszínen  egy easybox csomagautomatát is elhelyeztek, ahol mindennap 13 és 21 óra között nyereményjáték zajlik, amelynek nyereményeit (a chipstől és üdítőitaltól kezdve egészen a tabletig, gamer egérig, fényképezőgépig) az automatából vehetik át a szerencsések. Mérkőzésenként 54 darab, tehát napi három mérkőzés esetén 162 darab megnyerhető ajándékot helyeznek el szurkolói terasz közelében lévő easybox csomagautomatában, és a hoszteszektől a teraszra látogatók eMAG-os hátizsákot, tapsrudat, napszemüveget is kaphatnak.

 

SOCIAL MEDIA