Főoldal / Karrier

Új marketingvezető a Coca-Colánál

Az új ügyvezető érkezésével párhuzamosan egy új marketingvezetői pozíciót is létrehoztak. Több szakember regionális vagy nemzetközi pozícióban folytatja pályafutását. Az új vezető, Niklós László érkezésével párhuzamosan strukturális átalakítás is történt a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nél, összhangban az atlantai központ útmutatásaival. Ennek legjelentősebb lépése egy új, marketingvezetői pozíció létrehozása volt, amelyet Leszkay-Kovács Renáta tölt be június […]

Tovább olvasom

A Toyotától érkezik a Nissan marketingvezetője

A húszéves autóipari tapasztalattal rendelkező Daniele Schillaci július 15-étől tölti be a globális marketing- és értékesítési igazgatói pozíciót. A Nissan Motor Co. döntése alapján Schillaci a cég ügyvezető alelnöke és az igazgatótanács tagja is lesz. A cég vezérigazgatója, Carlos Ghosn elmondta, hogy az új vezető feladata a vállalat márkáinak – Datsun, Infiniti, Nissan – megerősítése […]

Tovább olvasom

Új menedzsmenttel folytatja az EY Magyarország

Az új pénzügyi évre megújul a cég menedzsmentje. A vezérigazgatói tisztséget Rencz Botond, a cég Adótanácsadói részlegének közép-európai és egyben magyarországi vezetője veszi át. A jelen pénzügyi év végén, 2015. június 30-án távozik jelenlegi posztjáról Havas István, az EY magyarországi vezérigazgatója, és a továbbiakban – mint a cég Senior Partnere – csökkentett munkaidőben dolgozik tovább. […]

Tovább olvasom

Elnököt választott a DIMSZ Tartalommarketing tagozata

A DIMSZ idén alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének. A DIMSZ legfiatalabb tagozatának céljai között szerepel a tartalommarketing ágazat súlyának növelése mellett a piaci és fogyasztói edukáció, valamint az egyre népszerűbb, ugyanakkor nehezen körbehatárolható tartalommarketing, mint különálló szakma definiálása. A tagozat áprilisi alapítását követően kiadott egy Tartalommarketing kisokost, mely megfogalmazza a […]

Tovább olvasom

Új vezető a Coca-Cola Magyarország élén

Ismét magyar szakember irányítja a márkákért felelős céget. Június 1-jétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. A szakember Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja karrierjét hasonló munkakörben. Niklós László csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt […]

Tovább olvasom

Carra Anita a UPC Magyarország új marketingvezetője

Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni. A UPC Magyarország Kft. kötelékében Carra Anita feladata lesz, hogy a UPC-t teljes körű infokommunikációs szolgáltatóként pozícionálja, biztosítva, hogy a vállalat minden ügyfélszegmensben innovatív csomagokat tudjon a piacra vinni és új szintre emelje az ügyfélélményt. Szintén az ő felelősségi körébe tartozik az […]

Tovább olvasom

Új elnök-vezérigazgató a Telenor-csoport élén

Sigve Brekke, a Telenor Ázsia jelenlegi vezetője augusztus 17-től váltja a nyugdíjba vonuló Jon Fredrik Baksaast, aki nemzetközi márkává tette a Telenort. Sigve Brekke a Harvard Egyetemen szerezte diplomáját. 1999-ben csatlakozott a Telenorhoz, ahol számos vezető pozíciót látott el. Kiemelkedő szerepe volt abban, hogy a vállalat Ázsiában több mint 100 millió előfizetőre tett szert, melynek […]

Tovább olvasom

Márkaigazgatót nevez ki a Tesco

A nemrégiben rekordveszteséget jelentő szupermarketlánc tavaly év végén kezdte átszervezni marketingcsapatát. Csoportszintű márkaigazgatói poszt létrehozását jelentette be a Tesco. A pozíciót május 18-tól a Barclays bank eddigi marketingigazgatója, Michelle McEttrick tölti be. A szakember Matt Atkinson korábbi kreatívigazgatót váltja a cég marketingcsapatának élén, aki nemrégiben távozott a Tescótól. Robin Terrell, a Tesco fogyasztói élményért felelős […]

Tovább olvasom

Marketingkommunikációs vezetői kinevezés a Microsoftnál

Szávuly Krisztián júliustól új munkakörben folytatja a szoftvercégnél. A szakember 2014 januárjától töltötte be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál, majd a DX-csapat megbízott vezetője lett. Feladata hazai applikációfejlesztők és egyetemisták megszólítása volt, megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak. Másfél év után új pozíciót kapott, a marketing és operatív feladatok […]

Tovább olvasom

Európai marketingmenedzsert keres az Airbnb

A szakember feladata a kampányok lokalizálása lenne a szolgáltató legnagyobb piacán. Európa az Airbnb legnagyobb piaca: tavaly májusban már a vendégek 60 százaléka az öreg kontinensen szállt meg. A cég tovább szeretne itt terjeszkedni, ezért új pozíciót hoz létre: az európai regionális marketingmenedzser Alexandra Dimizianinak, az európai marketingigazgatónak jelent majd, feladata pedig az Airbnb kampányok […]

Tovább olvasom