Főoldal / Karrier

Peresztegi Zoltánnal terjeszkedik az USA-ban az OXO

A korábban a Google Magyarországnál és a Schibsted Media Groupnál is vezető pozíciót betöltő szakember a befektetőcég frissen alapított Los Angeles-i képviseletét igazgatja. A Jeremie csapok 2016-os záródásával komoly szárazságra kell felkészülnie a hazai startup ökoszisztémának, emiatt az induló vállalkozások nemzetközi ambícióit támogató új lehetőségek 2016-tól várhatóan jelentősen felértékelődnek. Ezt felismerve alapította meg az OXO-csoport […]

Tovább olvasom

Megújuló kereskedelmi és marketingszervezet a Coca-Cola HBC-nél

Átalakult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése: Békefi László általános kereskedelmi igazgató a Coca-Cola HBC cégcsoport lengyelországi értékesítési igazgatójaként folytatja karrierjét. A változás nyomán a magyarországi szervezeten belül két új igazgatói poszt jött létre: Bányi Kata trade-marketing igazgató és Galántai György értékesítési igazgató közvetlenül az ügyvezetőnek alárendelve dolgozik a továbbiakban. Galántai György Mindkét igazgató a Coca-Cola […]

Tovább olvasom

Új vezetőt igazolt a HD Group

Orbán Szilvia Client Service Directorként dolgozik a HD Group kommunikációs ügynökség-csoport esemény és promóciós részlegénél. Az ügynökségcsoport rendezvényszervező és promóciós bevétele a 2014. évi duplázást követően 2015-ben rekordot ért el, megközelítve a nettó egymilliárd forintot. „Az elmúlt két évben régi vágyunk teljesült azzal, hogy kiléptünk a nemzetközi piacra, rendezvényekkel és promóciókkal voltunk jelen Horvátországban, Csehországban […]

Tovább olvasom

Új ügyvezető igazgató a L’Oréal Magyarország élén

Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba. Tomáš Hruška, a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem terén és a felsővezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze […]

Tovább olvasom

Healthcare területen erősít az Ipsos

2016. január 18-án Saly Miklós Healthcare Team Leader pozícióban csatlakozott a kutatócéghez. Az egészségügyi terület a menedzsment megerősítésével a jövőben a korábbiaknál is kiemeltebb jelentőséget kap az Ipsosnál. Saly Miklós fő feladata az egészségügyi és gyógyszeripari kutatásokkal kapcsolatos üzletfejlesztés és a projektek vezetése lesz. Miklós szociológus és kutatás-statisztikus végzettségű (Corvinus, ELTE). A kutatói pályát az […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgató a Libri-Shopline élén

Starcz Ákost váltja az új vezető. 2016. január 1-jével Kovács Péter lett a Libri-Shopline vezérigazgatója. A közgazdász és térképész végzettségű szakember 2010 és 2014 között a Cartographia Kft. társtulajdonos ügyvezető igazgatója volt, emellett 2012-től a Libri Könyvkereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatói posztját is betölti. A közlés szerint jelentős szerepet játszott a Libri és a Shopline 2013-as fúziójában. […]

Tovább olvasom

Új regionális marketingkommunikációs igazgató a Fordnál

2015. december 1-től Rákosi Viktor vette át a regionális marketingkommunikáció vezetését a Ford Közép és Kelet-Európai Kft-nél Oláh Viktóriától. Az eddig regionális kommunikációs szakértőként a Fordnál dolgozó szakember pályáját az ügynökségi oldalon, a PanMedia Western médiatervezőjeként kezdte, majd hosszú évekig a MindShare médiaügynökségnél töltött be különböző vezetői pozíciókat. A Ford márkával is itt ismerkedett meg, […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgató a TCC élén

A kiskereskedelmi hűségprogramok piacán tevékenykedő TCC a TBWA reklámügynökségtől igazolt új vezetőt. Perry Valkenburg új munkakörét január 4-től tölti be. Korábbi pozíciójában a TBWA nemzetközi és globális elnökeként dolgozott, ahol hozzá tartozott többek között az ügynökség globális digitális, vásárlói marketing és adatalapú ajánlattételi feladatainak felügyelete. A szakember nevéhez fűződik számos, az iparágban úttörőnek számító megoldás, […]

Tovább olvasom

Új marketingmenedzser az eMAG-nál

Novembertől Hunyady László az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése. „Az eMAG marketingmenedzsereként az első számú célom mindenképp a piacon betöltött szerepünk további erősítése, amelyet az ügyfélélmény növelésével érhetünk el, hiszen az eMAG számára a legjobb marketing az elégedett ügyfél” – mondta a szakember. „Az utóbbi […]

Tovább olvasom

Távozik posztjáról a Libri-Shopline vezérigazgatója

Starcz Ákos maga kezdeményezte lemondását, amely a karácsonyi szezont követően lép életbe. Starcz Ákos a jövőben más területen folytatja szakmai pályafutását. A társaság igazgatósága esedékes ülésén Kovács Pétert, a Libri Kft. ügyvezető igazgatóját nevezte ki társ-vezérigazgatóvá. Dr. Spéder Zoltán, a Libri-Shopline elnöke az igazgatóság nevében megköszönte a vezérigazgató eddig vezetői munkáját és jövőbeli szakmai pályájához további sikereket kívánt. Starcz Ákos 2008 […]

Tovább olvasom