Főoldal / Karrier

Magyar szakember régiós pozícióban

A nagyvállalati IT-disztribúciós szegmensben történt a kinevezés. Az Avnet TS regionális marketing- és PR-vezetője lett Kaczur Tibor. Az amerikai cég itteni irodája 1998 óta működik, s mivel tavaly ősszel léptek be a balkáni piacokra az IBM termékeivel, így a budapesti leány viszi a régiós ügyeket, ezen belül a balkáni nyitás koordinációját is. “Azért is fontos, […]

Tovább olvasom

Változások a BMW központi marketingcsapatában

Kína, München és London között mozognak majd a szenior szakemberek. 2015. március 1-től Peter van Binsbergen (a képen) lesz a németországi BMW csoport értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. A szakember BMW-s karrierje 20 éve, Dél-Afrikában kezdődött, majd Japán és München után a kínai BMW Brillance közös vállalkozás értékesítési és marketingvezetői pozíciójában folytatódott, ahonnan most visszatér […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Microsoftnál

Grósz Judit a cég ″technológiai evangelizációs″ részlege éléről érkezett. Grósz Judit tölti be a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatói pozícióját 2015. február 1-jétől. Elődje, Sarusi Gyula a közép-kelet-európai régió vállalati és partnerkapcsolati üzletágának élén folytatja. Grósz Judit 2012 júliusától töltötte be a Microsoft Magyarországnál az új technológiák meghonosításáért felelő szervezeti egység (Developer Experience and […]

Tovább olvasom

Milliókat oszt szét a LogMeIn

Fiatalok számítástechnikai és matematikai oktatását támogatja a cég. A LogMeIn 100 ezer és 1 millió forint közötti összeggel segíti hazai fiatalok oktatását. Mint írják, azon programokat támogatják, amelyek illeszkednek a saját értékeikhez, ilyen egyfelől a jövő munkaerőpiacának erősítése, másfelől a nehéz körülmények között élő tehetségek felkarolása. A szoftverfejlesztő vállalat március 30-ig várja magánalapítványok és egyéb […]

Tovább olvasom

Új kreatív- és stratégiai igazgató a Hinora Groupnál

Nagy Márton személyében új kreatív és stratégiai igazgató erősíti a Hinora Marketing Group-ot. A szakember az utóbbi években a deepblue Networks Budapest account directoraként tevékenykedett. Több nemzetközi stratégiai márka, köztük a legfontosabb global value brand, a West Cigarettes globális kommunikációjáért volt felelős az ügynökség részéről és a világ szinte minden pontját érintően menedzselt projekteket az […]

Tovább olvasom

Ügyfélkapcsolati igazgatót igazolt a Crane

A szakember a Cafétól érkezett. Lengyel Anikó lett a Crane új ügyfélkapcsolati igazgatója. A szakember a Tesco UK regionális (magyar, cseh, lengyel és szlovák) projektjeit koordinálja az ügynökségnél melyek kreatív, stratégiai, ATL és BTL kommunikációs feladatokat foglalnak magukban. Lengyel Anikó a Café Communicationstől érkezett. Pályafutását a McCann-Ericksonnál kezdte ügyfélkapcsolati menedzserként. Mostanra 14 éves tapasztalatot szerzett […]

Tovább olvasom

Új elnök a Magyar Kockázati- és Magántőke Egyesület élén

A HVCA közgyűlése 2015. január 1-jei hatállyal, két éves időszakra Zsembery Leventét, az X-Ventures Kockázati és Tőkealap-kezelő Zrt. vezérigazgatóját választotta meg a szervezet új elnökének. Az elnökváltás jól tükrözi a befektetési iparágban lezajlott jelentős változásokat: miközben a Jeremie-programok révén jelentősen megnőtt a kockázati befektetők súlya, a magánbefektetések száma és a Magyarországon aktív magánbefektetői kör nagysága […]

Tovább olvasom

Közös irányítás alá került a Geometry Global cégcsoport

Sályi Réka a két WPP cég, az Ogilvy & Mather és a Geometry Global egyesülésével létrejött szervezetet irányítja. A Geometry Global nemzetközi aktivációs hálózat bejelentette, hogy Sályi Rékát a magyar cégcsoport ügyvezető igazgatójává nevezi ki, irányítása alá vonva a cégcsoport mindkét zászlóshajóját: a Geometry Global és az Ogilvy & Mather ügynökségeket. Pietro Leone, a Geometry […]

Tovább olvasom

Tóth Krisztián Agency Innovator díjat kapott

A The Internationalist 2006 óta minden évben megnevezi azokat az ügynökségi vezetőket, akik képesek újragondolni a márkaépítés trendjeit, emellett releváns és modern eszközökkel kapcsolják össze a márkákat a vásárlókkal. Az idén Tóth Krisztián, a CarnationGroup / POSSIBLE Budapest vezér- és kreatívigazgatója is a díjazottak közé került. Legutóbbi munkái közé tartozik a Totoya Creatures, egy One […]

Tovább olvasom

Mulya munkavállalók a magyarok

A Profession.hu felmérése szerint sokat dolgozunk ingyen, és még csak nem is szólunk róla a főnökünknek. A Profession.hu kutatása szerint a megkérdezett munkavállalók nagy része havi (29%) vagy heti (23%) rendszerességgel többet dolgozik hivatalos munkaidejénél, de ezt még sosem (74%) vagy csak egyszer-kétszer (20%) jelezte felettese felé. A rendszeresen túlórázók közel egynegyede (23%) több mint […]

Tovább olvasom