Főoldal / Karrier

Új elnök a Magyar Kockázati- és Magántőke Egyesület élén

A HVCA közgyűlése 2015. január 1-jei hatállyal, két éves időszakra Zsembery Leventét, az X-Ventures Kockázati és Tőkealap-kezelő Zrt. vezérigazgatóját választotta meg a szervezet új elnökének. Az elnökváltás jól tükrözi a befektetési iparágban lezajlott jelentős változásokat: miközben a Jeremie-programok révén jelentősen megnőtt a kockázati befektetők súlya, a magánbefektetések száma és a Magyarországon aktív magánbefektetői kör nagysága […]

Tovább olvasom

Közös irányítás alá került a Geometry Global cégcsoport

Sályi Réka a két WPP cég, az Ogilvy & Mather és a Geometry Global egyesülésével létrejött szervezetet irányítja. A Geometry Global nemzetközi aktivációs hálózat bejelentette, hogy Sályi Rékát a magyar cégcsoport ügyvezető igazgatójává nevezi ki, irányítása alá vonva a cégcsoport mindkét zászlóshajóját: a Geometry Global és az Ogilvy & Mather ügynökségeket. Pietro Leone, a Geometry […]

Tovább olvasom

Tóth Krisztián Agency Innovator díjat kapott

A The Internationalist 2006 óta minden évben megnevezi azokat az ügynökségi vezetőket, akik képesek újragondolni a márkaépítés trendjeit, emellett releváns és modern eszközökkel kapcsolják össze a márkákat a vásárlókkal. Az idén Tóth Krisztián, a CarnationGroup / POSSIBLE Budapest vezér- és kreatívigazgatója is a díjazottak közé került. Legutóbbi munkái közé tartozik a Totoya Creatures, egy One […]

Tovább olvasom

Mulya munkavállalók a magyarok

A Profession.hu felmérése szerint sokat dolgozunk ingyen, és még csak nem is szólunk róla a főnökünknek. A Profession.hu kutatása szerint a megkérdezett munkavállalók nagy része havi (29%) vagy heti (23%) rendszerességgel többet dolgozik hivatalos munkaidejénél, de ezt még sosem (74%) vagy csak egyszer-kétszer (20%) jelezte felettese felé. A rendszeresen túlórázók közel egynegyede (23%) több mint […]

Tovább olvasom

Xavier Peugeot lett a Citroën terméktervezési igazgatója

A szakember, aki korábban értékesítési és marketingpozíciókban is dolgozott a cégcsoportnál, Linda Jacksonnak, a Citroën márka vezérigazgatójának jelent majd. Az 50 éves Xavier Peugeot a Sorbonne-on diplomázott menedzsmentből, majd a Dauphine Egyetemen végezte posztgraduális tanulmányait. A PSA Peugeot Citroën csoporthoz 1994-ben csatlakozott. 2005 és 2007 között a holland Peugeot-leányvállalatot vezette, 2009-től 2011-ig pedig a Peugeot […]

Tovább olvasom

Új Digital Manager az Avonnál

Boruzs Ákos 2014. október 1-től Digital Managerként csatlakozott az AVON Magyarország csapatához. A szakember felelősségi körébe tartozik a vállalat regionális csoportjának, a Magyarországot, Bosznia és Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát magában foglaló Pannónia Csoport digitális tevékenységének koordinálása. Boruzs Ákos informatikus mérnökként szerzett mesterdiplomát a Gábor Dénes Főiskola műszaki menedzser szakán, majd posztgraduális képzésen vett részt a […]

Tovább olvasom

Új értékesítési és marketingigazgató a Tigáznál

Dott. Mauro Rinaudo az Eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában. Mauro Rinaudo építészetet tanult Torinóban, de az 1980-as évektől a gázszektorban dolgozik. 1989-ig az Italgas csoportnál tevékenykedett előbb a gázhálózat építés és fejlesztés területén, ezt követően pedig nemzetközi területen. 1995-1996 között az Italgas magyarországi […]

Tovább olvasom

John Galliano visszatér a divatvilágba

A Maison Martin Margiela párizsi divatház kreatív igazgatójaként tér vissza a divatvilágba a Dior cégtől három éve elbocsátott brit divattervező. Renzo Rosso, a Margielát felügyelő OTB csoport elnöke közleményében hangsúlyozta, hogy a „Margiela kész egy új karizmatikus kreatív lélek” fogadására. John Gallianót minden idők egyik legnagyobb, megkérdőjelezhetetlen tehetségének nevezte, akinek egyedi tervei nagy hatással vannak […]

Tovább olvasom

Személyi változások a BMW hazai kommunikációs csapatában

Október 1-jétől Salgó András veszi át a vállalati kommunikációs feladatok vezetését a BMW Magyarországnál, az eddigi szóvivő, Jávor Dániel a jövőben a MINI márka magyarországi irányításáért lesz felelős. Salgó András (37) a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán szerezte diplomáját marketing szakon és 2002 óta foglalkozik autóipari kommunikációval, illetve kereskedelemmel. A General Motors Chevrolet, Cadillac és […]

Tovább olvasom

Az álláshirdetéseken is nyomot hagy a marketingkommunikációs piac változása

A Job szerint nagyobb hangsúlyt kell fektetni a vizualitásra, mint korábban. A munkaerőpiac és a marketingkommunikáció egyaránt jelentősen megváltozott az utóbbi időben, ám ezt az álláshirdetések formája jellemzően még nem tükrözi, állítja a JobGrouphoz tartozó, munkaerőközvetítéssel és -kölcsönzéssel foglalkozó Job. Dobár Attila ügyvezető igazgató szerint két fontos folyamat látható: “Egyrészt vannak bizonyos iparágak, ahol a […]

Tovább olvasom