Főoldal / Karrier

Geraldine Huse a P&G új regionális vezetője

Geraldine Huse lett a Procter & Gamble közép-európai régió új vezérigazgatója és az igazgatóság elnöke, aki ezentúl 9 ország üzleti és működési folyamataiért felel majd. Magyarországon kívül Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia és a balti államok tartoznak az új vezető hatáskörébe. „Örülök, hogy visszatérhettem Közép-Európába és ismét együtt dolgozhatok ezzel a hihetetlenül tehetséges szervezettel, hogy […]

Tovább olvasom

Bővül az Adamsky Budapest csapata

Ügyféloldalról érkezett a B2B és B2C szegmensben is jártas üzletfejlesztési igazgató. Az év eleje óta tartó piaci újrapozícionálásának részeként új Strategy & Business Developement Directort igazolt az Adamsky Budapest. „Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg” – mondta Vaszary Ádám ügyvezető. A szakember ügyféloldalról került […]

Tovább olvasom

Új HR igazgató a Libri-Bookline-nál

Szeleczky Noémi legfontosabb célkitűzése az employer branding erősítése: szeretné láthatóvá tenni a vállalatot a munkaerőpiacon. 2016. május 1-től Szeleczky Noémi a Libri-Bookline Nyrt. HR igazgatója. A szakember majd 10 éves tapasztalattal rendelkezik HR területen. A bölcsész és HR végzettségű szakember azért választotta a HR-t hivatásának, mert véleménye szerint egy olyan sokszínű szakmáról van szó, ahol […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgató a Telenor Magyarországnál

A Telenor-csoport Alexandra Reich-et nevezte ki a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatójának, aki a kinevezéssel egyben a nemzetközi Telenor-csoport felsővezetésének is tagja lett Executive Vice President pozícióban. Alexandra Reich 1963-ban született és osztrák állampolgár. A Telenorhoz a Swisscomtól érkezik, ahol 2009 óta dolgozik és 2014 óta a mobiltávközlési üzletág vezetője volt. Karrierjét befektetési bankárként kezdte Ausztriában, […]

Tovább olvasom

Új ügyfélkapcsolati vezető a Madhouse-nál

A Madhouse mobilhirdetési szolgáltató idén intenzív létszámnövekedésen esett át, melynek részeként client service directorral bővült a cég struktúrája. Az új pozíciót 2016. június 1-jétől Lovas Tamás tölti be, aki Dubaiból, az ottani MEC digital account manageri székéből érkezett a Madhouse hazai irodájába. A bővítést az indokolta, hogy eddig a Madhouse alapító ügyvezetője, Brindza Gábor fogta […]

Tovább olvasom

Vezetőváltás a Vodafone-nál

Diego Massidda Nagy-Britanniában folytatja karrierjét, szeptember elsejével Alexandre Froment-Curtil veszi át a Vodafone Magyarország vezetését. Diego Massidda 2011. október elseje óta a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, Alexandre Froment-Curtil pedig 2012-ben csatlakozott a magyarországi leányvállalathoz, majd 2013 áprilisában lett a lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettes. Mint Diego Massidda elmondta: „Elérve mindazt, amit kitűztem magam elé 5 évvel ezelőtt, […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Heinekennél

2016 júliusától Zab Gábor látja el a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét. Zab Gábor nem először dolgozik a söriparban: 1997-ben a külföldi prémium sörök márkamenedzsereként dolgozott a SABMiller Dreher Sörgyárnál. Később 2000 és 2005 között a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi […]

Tovább olvasom

Tovább bővül a Millward Brown csapata

Júliustól Virág Zsolt erősíti az ügynökség márka- és kommunikációkutatásokkal kapcsolatos szakértelmét. Az „átigazoló” kutató közel 20 éves piackutatói tapasztalatot tudhat már a háta mögött – hosszú ideig dolgozott az Ipsosnál, majd az Ariosz specializált piackutató cégnél – és számtalan alkalommal bizonyított már magyarországi és nemzetközi környezetben is kommunikációs kutatásokért felelős szektor vezetőjeként és FMCG, B2B […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a Deloitte-nál

A DDB-től érkező Bánhegyi Csanád az innovatív vállalati kommunikációt erősíti. 2016 júniusától Bánhegyi Csanád személyében új marketingvezető csatlakozott a Deloitte magyarországi irodájához. A szakember több mint 10 éve dolgozik marketing területen, ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal egyaránt rendelkezik. Szakmai hátterét tekintve átfogó ismeretekkel rendelkezik a kommunikációs feladatok digitális eszközökkel való megoldásában: 2006-ban az országban elsők között […]

Tovább olvasom

A marketing automatizációt támogatja az SAP

Az SAP Hungary Kft. Arany Jánost nevezte ki az újonnan létrehozott SAP Hybris üzletág vezetőjének. A szoftvercég új területének célja, hogy a hazai vállalatokat támogassa újgenerációs marketing automatizáció, ügyfél adat- és kapcsolatkezelés, kereskedelem, valamint ügyfélszolgálati alkalmazások terén. Arany János karrierje során jelentős tapasztalatot szerzett az üzletfejlesztés, a döntéstámogató rendszerek, és a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő megoldások) területén. […]

Tovább olvasom