Főoldal / Karrier

Új marketingigazgató a Heinekennél

2016 júliusától Zab Gábor látja el a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét. Zab Gábor nem először dolgozik a söriparban: 1997-ben a külföldi prémium sörök márkamenedzsereként dolgozott a SABMiller Dreher Sörgyárnál. Később 2000 és 2005 között a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi […]

Tovább olvasom

Tovább bővül a Millward Brown csapata

Júliustól Virág Zsolt erősíti az ügynökség márka- és kommunikációkutatásokkal kapcsolatos szakértelmét. Az „átigazoló” kutató közel 20 éves piackutatói tapasztalatot tudhat már a háta mögött – hosszú ideig dolgozott az Ipsosnál, majd az Ariosz specializált piackutató cégnél – és számtalan alkalommal bizonyított már magyarországi és nemzetközi környezetben is kommunikációs kutatásokért felelős szektor vezetőjeként és FMCG, B2B […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a Deloitte-nál

A DDB-től érkező Bánhegyi Csanád az innovatív vállalati kommunikációt erősíti. 2016 júniusától Bánhegyi Csanád személyében új marketingvezető csatlakozott a Deloitte magyarországi irodájához. A szakember több mint 10 éve dolgozik marketing területen, ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal egyaránt rendelkezik. Szakmai hátterét tekintve átfogó ismeretekkel rendelkezik a kommunikációs feladatok digitális eszközökkel való megoldásában: 2006-ban az országban elsők között […]

Tovább olvasom

A marketing automatizációt támogatja az SAP

Az SAP Hungary Kft. Arany Jánost nevezte ki az újonnan létrehozott SAP Hybris üzletág vezetőjének. A szoftvercég új területének célja, hogy a hazai vállalatokat támogassa újgenerációs marketing automatizáció, ügyfél adat- és kapcsolatkezelés, kereskedelem, valamint ügyfélszolgálati alkalmazások terén. Arany János karrierje során jelentős tapasztalatot szerzett az üzletfejlesztés, a döntéstámogató rendszerek, és a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő megoldások) területén. […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs igazgató a Wizz Air-nél

Tamara Vallois már három éve a cég kommunikációs csapatában dolgozik. Tamara Vallois új pozíciójában a külső és belső kommunikációért egyaránt felelős lesz, és Owain Jones vállalati kapcsolatokért felelős igazgatónak jelent majd. A 32 éves szakember 2013-ban csatlakozott a Wizz Air-hez vállalati kommunikációs menedzserként. Ezt megelőzően a Colgate-Palmolive-nál, a General Motorsnál és az Agoda.com-nál szerzett marketinges […]

Tovább olvasom

Új ügyvezető az OMV Hungáriánál

Balogh Tibor személyében új ügyvezető igazgató vette át június elejétől az OMV Hungária Kft. irányítását és a magyar piacért felelős töltőállomás-üzletág igazgatói posztját. Az 50 éves, 25 éves olajipari múlttal rendelkező szakember 17 éve csatlakozott az OMV magyarországi szervezetéhez. Balogh Tibor felelősségi körébe tartozik az idén 25 éves OMV Hungária Magyarországon működtetett, 172 töltőállomása, amelyek […]

Tovább olvasom

Három kislány a sztereotípiák ellen

Három tizenéves Skool-os lány, számos önkéntes és a Geometry Global összefogásával készült el az a kreatív kampány, amely a lányok által fejlesztett Scratch játékon keresztül mutatja meg, hogy milyen akadályok és előítéletek nehezítik ma Magyarországon egy kódolni vágyó lány mindennapjait. A 2014 júniusa óta működő non-profit szervezet, a Skool fiatal lányokat vezet be a technológia […]

Tovább olvasom

Bővül a Bosch vállalati kommunikációs csapata

A vállalati online kommunikációért – beleértve az Y és Z generáció által kedvelt csatornákat – májustól Berényi Norbert felel. Az ifjú szakember feladatai közé tartozik a cégcsoport weboldalai, a social media csatornák, valamint a központi, belső online kommunikációs kiadványok és felületek fejlesztése és működtetése. Berényi Norbert a Budapesti Gazdasági Egyetemen végezte tanulmányait és itt szerzett […]

Tovább olvasom

Új regionális marketingmenedzser a Universal Robots-nál

Kateřina Slánskát nevezték ki az együttműködő robotok piacvezetőjének számító dán Universal Robots közép-kelet-európai marketingmenedzserének. Kateřina Slánská elsőszámú feladatai közé tartozik a közép- és kelet-európai régió ko-bot (kollaboratív robot) piacának vezetőjéhez méltó márka- és terméktudatosság növelése, valamint a vállalat üzleti stratégiájának megfelelő marketingtevékenységek irányítása. Emellett immár az ő hatáskörébe tartozik az új üzleti lehetőségeket teremtő és […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Zwack Unicum Nyrt.-nél

Palcsó Sára szenior márkamenedzserként 2009 és 2015 között a társaság minden jelentős márkáját vezette, 2016. év elejétől megbízott igazgatóként irányította a vállalat marketingosztályát. Karrierjét a Budapest Banknál kezdte 1998-ban. 1999-ben csatlakozott az Unileverhez, ahol márkamenedzserként, majd regionális közép-európai márka- és kategóriamenedzserként felelt a Dove, Sunsilk, Baba, Timotei, Lux, Signal és Amodent márkák eredményeiért hat országban. […]

Tovább olvasom