Főoldal/Karrier

Nádori Péter február 1-től a Direkt36 tényfeltáró újságíró központban dolgozik

Február 1-étől a Direkt36 tényfeltáró újságíró központban dolgozik Nádori Péter; a nonprofit háttér menedzselésével foglalkozik majd.   Nádori Péter a magyar digitális média meghatározó szakembere, ő volt az Origo első főszerkesztője, és az Origónál a Direkt36-ot alapító Pethő András és Sáling Gergő munkatársa. Öt éven át dolgozott a Lapcom vezérigazgató-helyetteseként, publikál médiatudományi írásokat, tartott órákat […]

Tovább olvasom

Megújult menedzsment és vállalatvezetési struktúra a Marquard Media Magyarországnál

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Tovább olvasom

Új igazgatókkal bővül a Gránit Pólus vezetése januártól

A magyar tulajdonú, vezető ingatlanfejlesztő és -üzemeltető vállalatcsoport igazgatósága új vezetők kinevezéséről döntött. Megbízatásuk januártól lépett életbe.   Kovács Orsolya (nyitó képünkön) a cégcsoport központi kommunikációs és marketingigazgatója, ő felel a külső és belső kommunikációért és felügyeli az egyes projektek marketingtevékenységét. Orsolya korábban a Gránit Pólus marketingmenedzsere, majd a Westend marketingigazgatója volt. Koncz Ernő, korábbi […]

Tovább olvasom

Mottl-Molnár Orsolya lett a HEINEKEN Hungária marketing- és kereskedelmi marketingigazgatója

Mottl-Molnár Orsolya 2022. február 1. napjától marketing- és kereskedelmi marketingigazgató pozícióban folytatja pályafutását. A szakember Top Horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd két év után váltott a marketing területére. Junior Brand Managerként, majd újabb 2 év után Brand Managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás […]

Tovább olvasom

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a vállalatnál, míg Ofella Ildikó január elsejétől csatlakozott gyárvezetőként.     A Borsodi Sörgyár az elmúlt évek során jelentős fejlesztéseket hajtott végre bőcsi […]

Tovább olvasom

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.   A több mint 100 tagcéget képviselő IAB Hungary alapszabálya értelmében háromévente szervez teljeskörű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői. Az elnökség tagjai a marketingkommunikációs piac különböző területeit reprezentálják: az […]

Tovább olvasom

Magyar szakemberekkel erősített a Diageo kelet-európai marketing csapata

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos italmárkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai régióban és az orosz piacokon is.   2022 elejétől Bognár Marianna veszi át a Diageonál a Head of Marketing Kelet-Európa, Közel-Kelet és […]

Tovább olvasom

A magyar munkavállalók többsége kilépéskor szívesen megosztaná a véleményét a munkáltatójával

A Profession.hu friss, reprezentatív kutatásából kiderült, hogy a legtöbb dolgozó szívesen élne az exit interjú lehetőségével. Ez a fórum azonban nem csak a távozó kollégák számára lehet hasznos, hiszen a vállalatok is profitálhatnának a kilépőbeszélgetés során elhangzott információk megszerzéséből és megfelelő feldolgozásából.   Magyarország piacvezető állásportálja, a Profession.hu legújabb reprezentatív felmérésében arra kereste a választ, […]

Tovább olvasom

Szervezeti változások az Ipsosnál

Az új év új struktúrát hozott az Ipsos magyar irodáján belül. 2022 januárjától a reklámkutatásokért és tracking projektekért felelős kutatói csapatot Závodszky Júlia vezeti, a szervezeti egység stratégiai vezetője pedig Szerencsés Tibor lesz (Marketing Strategy and Understanding Director, Deputy MD). A CX szakterület élén új operatív vezető látja el a jövőben az irányítási feladatokat Skandera […]

Tovább olvasom

Élet az OKJ után – Indulnak az új szakképesítések: sminkes, drogerista és barkácsbolti eladó

A szakképzés és felnőttképzés megújítása elengedhetetlenné vált a gyors technológiai fejlődés és a munkaerő-piaci elvárások folyamatos változása miatt. Az új képzési szerkezet egyik ágát a szakmai oktatásban elsajátítható szakmák, másik halmazát a szakmai képzés keretében megszerezhető szakképesítések alkotják. Az OKJ megszűnése után új típusú szakképesítéseket lehet szerezni és jó, hogy 2022-ben számos foglalkozással bővül ez […]

Tovább olvasom