5 millió forint az éhező gyermekeknek

Márkák

A Procter & Gamble és a Lidl immár másodszor meghirdetett közös jótékonysági programja a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját támogatja.

P&G és a Lidl együttműködése már több évre nyúlik vissza. A diszkontlánc a legtöbb kategóriában a piacvezető márkát tartja polcain saját márkái mellett, így megvásárolhatóak náluk többek között az AlwaysArielBlend-a-MedGilletteHead&ShouldersJarLenorOld Spice és Pampers termékek is. Az egyedi kiszerelések és kereskedelmi akciók mellett immár második alkalommal hirdették meg közös jótékonysági akciójukat is: a 2015. április és július között vásárolt minden P&G termék után 10 forintot különítettek el a GYEAtámogatására.

Az összegyűlt 5 millió forintról szóló szimbolikus csekket Király Gábor, az alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól.

„A P&G-nél elkötelezettek vagyunk a gyermekek jólétéért, célunk, hogy termékeinkkel és fogyasztóbarát újításainkkal megkönnyítsük az emberek mindennapjait a világ minden táján. Örülünk, hogy együttműködhettünk a Lidl-lel, amely hasonló értékek mentén működő, felelős vállalatként segíteni tudta kampányunk sikerét, így a közös gondoskodás jegyében most 110 gyerek mindennapi gondjait sikerült fél évre enyhítenünk.” – mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing vezetője.

Király Gábor rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást, melyből két település, Galgaguta és Inárcs rászoruló gyermekeit tudják ellátni.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője elmondta, hogy a cég az elmúlt két év során összesen 70 millió forinttal támogatta a GYEÁ-t, munkatársaik pedig különböző formában, például ruhagyűjtéssel is aktívan részt vettek a programokban.

A program kezdeményezői Budapesten látták vendégül a támogatásban részesülő 110 rászoruló gyereket egy nyárzáró élménynapra. Minden résztvevő közös asztalnál, együtt ebédelt, Oláh Gergő pedig egy mini koncerttel lepte meg a nap főszereplőit, akik ezt követően fogápolási és iskolaszerekből álló dedikált csomagot vehettek át személyesen a két példaképtől. A kampány arcai – akik a jótékonysági akciót népszerűsítő bolti plakátokon és a Sikeréhség című online kisfilmben is szerepeltek – az őszinte hangulatú rendezvényen jótanácsokkal is ellátták a gyerekeket. Berki Krisztián, aki külön hangsúlyozta, hogy jó érzés egy kampányban az elejétől a végéig aktívan részt venni, a segítség elfogadásának fontosságát húzta alá, míg Oláh Gergő a célok kitűzéséről és az értük való munkáról beszélt.

(A képen Oláh Gergő énekes, Tőzsér Judit, Balogh-Simon Zsófia, Berki Krisztián olimpikon tornász és Király Gábor)