Programok
09:00 – 09:15
Előadás
09:15 – 09:30
Előadás
A digitális eszköztár (r)evolúciója
09:30 – 10:00
Előadás
Hogy kerül Oberon és Titánia a rehabra?
Előadó:Závada Péter
10:00 – 10:20
Előadás
Fejezetek a márka-lény életéből
Előadó:Kun Miklós(EssenceMediacom)
10:20 – 10:40
Előadás
Mesélő márkák – avagy a figyelem kiérdemelhető!
Előadó:Havasi Zoltán(Wavemaker)
10:40 – 11:00
Előadás
A humor szerepe a márkaépítésben
Előadó:Szabó Béla(Magyar Telekom)
11:00 – 11:20
Előadás
A Béres család három generációja – amikor a sztori márkává válik
11:20 – 12:00
Fórum
Storytelling napjaink marketingkommunikációjában
Résztvevő:Horváth Magyary Voljc Nóra(K&H Bank Zrt.)
Résztvevő:Kanyó Roland(dm Kft)
Résztvevő:Maczelka Márk(SPAR Magyarország )
Résztvevő:Szenftlében Gergely(E.ON Hungária Zrt.)
Beszélgetésvezető:Polgár Péter(Szépművészeti Múzeum – Magyar Nemzeti Galéria, Kultúra 2008 Nonprofit Kft., )
12:00 – 13:00
Ebédszünet
Ebédszünet
13:00 – 13:15
Előadás
Géniuszok és remekművek? – A művészettörténet és a történetmesélés felelőssége
13:15 – 13:30
Előadás
Az Új Népművészet
13:30 – 13:45
Előadás
Történetmesélés: egy HÍD a fenntartható jövőbe
Az új érték-vezérelt kommunikáció és a digitális eszközök házassága valódi hidat tud képezni a fenntartható jövőbe.
13:45 – 14:00
Előadás
Valóban igaz, hogy történeteken keresztül ismerjük meg a világot?
14:00 – 14:15
Előadás
Mi az emberi a mai storytellingben?
Személyesség: hogyan formálják a saját élményeink és érzéseink az igazán hatásos történeteket?
Kreativitás: mit tud az emberi elme, amit az algoritmusok nem?
Aktualitás: miért fontos, hogy a történetek rezonáljanak a jelen kihívásaival és lehetőségeivel?
Valódi példákon, kortárs trendeken és interaktív gondolatkísérleteken keresztül mutatom be, hogyan maradhat a storytelling hiteles, egyedi és élő – még a mesterséges intelligencia korában is. Ha érdekel, hogyan teheted történeteidet igazán emberivé és megkerülhetetlenné, tarts velem ezen az inspiráló utazáson!
14:15 – 14:30
Előadás
Ask@Round: egy interaktív platform születése
Ismerd meg, hogyan született meg az applikáció, milyen hirdetési megoldásokat kínál jövőbeni partnereinek, és légy részese a legújabb közösségi média felület történetének!
14:30 – 14:45
Előadás
A nézését, meg a járását
14:45 – 15:00
Előadás
Hogyan lehetnek támogató társaink a márkák a mai változó világban?
Előadó:Falus Tamás(Kantar Hoffmann)
Mindehhez erőteljesen hozzájárul a megváltozott tartalomfogyasztás, az egyre szélesebb digitális platform-portfolió, és ezek a digitális platformok szinte mind úgy pozícionálják magukat, hogy a legfontosabb információk csak rajtuk keresztül érhetőek el. A márkáknak napjainkban kiemelten figyelniük kell arra, hogy az általuk használt platformok önmagukban képesek befolyásolni a márkapercepciót, a márkaértéket meghatározó tényezővé vállhat, hogy milyen platformon keresztül találkozik vele a potenciális célcsoportja.
Az előadás különböző példákon keresztül mutatja be a márkapercepciókra és a márkaértékre ható magyarországi digitális tartalomfogyasztási szokásokat, amelyeket különböző fogyasztói csoportok viselkedésén és attitűdjén keresztül mutatunk be.
15:00 – 15:15
Előadás
Művészet, márka, mítosz – Hogyan ad hitelességet és exkluzivitást a művészet a brandeknek?