Március 22: Neverending Change konferencia

Hírek Kiemelt

Neverending Branding – a márkánk soha nincs készen, írtuk tavalyi konferenciánk mottójában. Akkor még azt hittük, a két covidos év hozta el az utóbbi évtizedek legmarkánsabb változását, ám az orosz-ukrán háború felülírta a várakozásainkat.

 

Tektonikus változásokat látunk az élet minden területén, fegyverkezés, háborús feszültség, régi konfliktusok kerülnek újra előtérbe, miközben újak is keletkeznek. Még meg sem emésztettük a Covid fizikai és mentális hatásait, mikor jött az újabb sokk, energiaválság, infláció, nyersanyagok, ellátási láncok problémái, és ezeket súlyosbítja, hogy a jövővel kapcsolatos aggodalmaink is csak felerősödnek: klímaváltozás, elsivatagosodás, a mesterséges intelligencia kihívásai… A brandinget ezúttal a nagy globális folyamatok tükrében igyekszünk körüljárni, úgy, hogy megmutassuk a „big picture”-t, a világban zajló folyamatok értelmezési keretét, de egyúttal gyakorlati tanácsokat, útmutatást is kapjunk a mindennapokhoz.

Csütörtök reggel közöljük a délelőtti programot. A gyors döntéssel most pénzt takaríthat meg!

Az Egg Fee időszak február 20-ig tart. Kattintson az alábbi linkre, és regisztráljon most!

Neverending Change konferencia

 

SOCIAL MEDIA