Együtt a babákért – A dm megbízható programjára idén is számíthatnak a kisgyermekes családok

Hírek Kiemelt

A dm drogéria immár tizenhárom éve, minden év elején, fél évre elegendő pelenkával támogat 260 nehéz körülmények között élő kisgyermekes családot.

 

Az elmúlt évek gazdasági és járványügyi eseményei ellenére a dm Együtt a babákért programja keretében idén is 6500 csomag pelenkát adományozott a Katolikus Karitászon keresztül nehéz sorsú kisgyermekes családoknak. A támogatást már tizenharmadik alkalommal juttatta el a vállalat a humanitárius szervezethez.

Az idei első adományokat február 13-án délelőtt a dunaújvárosi Krisztus Király plébánia nagytermében adták át 4 helybéli családnak. A pelenkákat Hittner Krisztina, a dm PR és Ügyfélszolgálati csoportvezetője adta át. A családias hangulatú átadó keretében a csoportvezető elmondta, hogy a dm számára kiemelten fontos a kisgyermekes családok támogatás, és a velük való személyes találkozás. „Vállalatunknál a hosszútávú segítségben hiszünk. Ennek jó példája az immár tizenhárom éve tartó Együtt a babákért programunk, aminek folytatását a jövőben is tervezzük. A jelenlegi változó gazdasági környezetben kiemelten fontos, hogy társadalmi felelősségvállalási programjainkra megbízhatóan számíthassanak a családok, és együttműködő partnereink is számolt be a csoportvezető.

Az eseményen Écsy Gábor atya, a Katolikus Karitász országos igazgatója köszöntötte a résztvevő családokat, aki elmondta, hogy az elmúlt 12 év alatt a dm Magyarország mintegy 230 millió forint értékben adományozott a hátrányos helyzetű családoknak pelenkát. Ez legalább 6 millió darab pelenkát, 3120 megajándékozott családot, közel 4000 gyermek első évének kiemelt támogatását jelenti. „Ezek a számok nagyok, de lehetetlen lenne felsorolni – vagy legalábbis sokáig tartana – azoknak a családoknak a megváltozott életét, akik ebből a programból támogatást kaptak. A családok számára nagy segítséget jelent a fél évre elegendő pelenka, hiszen a legtöbb esetben több gyermekes családokról van szó. Az országos programban minden évben több olyan családot is segít a két szervezet, ahol mozgássérült gyermek, ikrek vagy hármas ikrek születtek. A családok így a pelenkára szánt pénzt a többi gyermekre vagy egyéb szükségleteikre tudják fordítani” – zárta beszédét Écsy Gábor atya.

 

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

 

SOCIAL MEDIA