Márkaépítés 2022 – Neverending Branding

39 900 Ft + ÁFA

Elfogyott

2022-03-22

Magyar Telekom, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.

A márkánk soha nincs készen. A közelmúltban épültek be a branding eszköztárába olyan kifejezések, mint a fenntarthatóság, a körkörös gazdaság, a purpose, az ESG. Melyek azok a tényezők, amelyek 2022-ben a márka újragondolására, újrapozícionálására késztetnek minket?

 

Részvételi díj

Egg Fee február 28-ig 19.900 Ft + áfa – lejárt.

Early Bird Fee március 10-ig 29.900 Ft + áfa – lejárt.

Normál részvételi díj március 11-től: 39.900 Ft + áfa

(A kedvezményes díj a megadott határidőig teljesített átutalás esetén érvényes)

A részvételi díj tartalmazza a háromfogásos büféebédet, valamint a kávé, tea, ásványvíz, üdítők fogyasztását, amelynek értéke 7,000 Ft + áfa. 

Visszatérítés: március 7-ig történő lemondás esetén 100%, március 15-ig 50%. Ezt követően a kifizetett összeg visszafizetését nem tudjuk biztosítani, de a megváltott belépőjegy más személyre átruházható. 

 

Köszönjük partnereink együttműködését.

Kiemelt támogatónk: Magyar Telekom

Támogatóink: Coca-Cola Magyarország, dm, SPAR Magyarország, Szentkirályi Magyarország

Programok

09:00 - 09:10

Előadás

09:10 - 09:30

Előadás

A.D. 996 – A brand, ami 1025 éve épül

A Pannonhalmi Főapátság mintapéldája az állandóság és a megújulás közötti kényes egyensúlykeresésnek. Hogyan lehet korszerű tartalommal megtölteni vagy éppen újjáéleszteni évszázados hagyományokat, szolgálatokat, vállalkozásokat? Hortobágyi T. Cirill pannonhalmi főapát az intézmény rendszerváltás utáni útkeresésének minden fontos állomásánál ott állt döntéshozóként. A legfontosabb tapasztalatait osztja meg a konferencia érdeklődőivel.

09:30 - 09:50

Előadás

Döntéseink és az érzelmek

A döntések elvileg logikus gondolkodási folyamatok eredményei. Hogyan lehet mégis, hogy emberek teljesen irracionálisan döntenek bizonyos helyzetekben? Hogyan befolyásolhatják az érzelmek a döntéseinket? Hogyan érhetjük el, hogy a döntéseinket ne befolyásolják az érzelmeink? Ezekre a kérdésekre próbálunk nagyon röviden választ találni.

09:50 - 10:05

Előadás

Magyarország a megatrendek hálójában

Az Egyensúly Intézet második alkalommal publikálta Megatrend Index riportját, ami a világot meghatározó megatrendek mentén helyezi el az országot a nemzetközi térképen. Az egészségügy, a digitalizáció, az oktatás, a fenntarthatóság, továbbá a társadalmi kohézió komplex mutatói kijelölik Magyarország pozícióját az Európai Unióban és a regionális versenyben. Az előadás bemutatja az eddig elért eredményeket és áttekinti az előttünk álló lehetőségeket. De még inkább azt, milyen utat kell bejárnunk ahhoz, hogy lépést tartsunk a versenytársakkal.

10:05 - 10:20

Előadás

Pozicionálás újra és újra

Amikor az Advertising Age arra kérte olvasóit, szavazzák meg minden idők legjobb marketingkönyvét, a győztes Al Ries és Jack Trout műve lett, a „Pozicionálás – Harc a vevők fejében elfoglalt helyért”. Bár a fogalom megjelenése óta majd fél évszázad eltelt, elmondható, hogy „bár sokan használják a pozicionálás szót, a legtöbben mind a mai napig nem értik, mi a lényege. Fogalmuk sincs a percepciók szerepéről, illetve a koponyákban történő vereségekről és győzelmekről.” – írják maguk a szerzők. De akkor voltaképp mi is a pozicionálás? És miért érdemes újra és újra helyes használatára felhívni a figyelmet? Erre kapunk választ Papp-Váry Árpád előadásából, sok-sok példával.

10:20 - 10:35

Előadás

A márkák is elfelejtenek végül udvarolni?

Néha úgy tűnik, hogy mindenki azonnal "konvertálni" akar, ami ugyanolyan problémákat vet fel, mint egy túl direkt kérdés a bárpultnál… Bár a Google elhozta az azonnali értékesítés ígéretét, azért ez nem ennyire egyszerű. Nézzük meg közelebbről a connections strategy 3 pillérét egy kevert “matek vs. erkölcstan óra” keretében: Reach, Relevance, Reaction. Mi a legjobb elegy? Talán kiderül.

10:35 - 10:50

Előadás

A világunk szétesőben – Már csak a márkák jelentenek biztos pontot?

Ki tudja, mit hoz a holnap... Megatrendek, a kiszámíthatóság és a tervezhetőség eltűnése korában mi egy márka felelőssége, vállalása?

10:50 - 11:05

Előadás

(Márka) élet a hype után

A digitalizáció és a Covid a pénzügyi szolgáltatások piacát is gyökeresen átalakította. Milyen válaszai vannak egy nagy hagyományú csoportnak a fintech és a változó fogyasztói szokások okozta kihívásokra?

11:05 - 11:20

Előadás

Versenyképes lottó? Azaz a márkaépítés és pozícionálás szerepe egy szegmens jövőjében

A növekvő szerencsejátékiparág globálisan soha eddig nem látott diszruptív trendekkel néz szembe, mint a fiatal felnőtt generáció megváltozó igénye, a digitalizáció és az élesedő verseny megjelenése az egyes piacokon. Előretör a gyors játékélményt kínáló sportfogadás, és szárnyalnak a sorsjegyeladások. De mi történik az Európa-szinten gyakran stagnáló vagy csökkenést mutató lottószegmenssel? Magyarországon 65 éve lottózunk hetente többmillióan, tradícionálisan a legkedveltebb játékcsalád a magyarok körében, mégis kihívások elé néz hosszú távon. Hogyan lehet a szegmenst újrapozíciálni, és vonzóvá tenni minden játékosgeneráció számára? Melyek a legfontosabb márkaértékek és eszközök, amelyekre lehet építkezni a fenntartható növekedéséért? Eurojackpot 10 év után újratöltve: egy játék megújulása.

11:20 - 12:05

Fórum

12:05 - 12:20

Előadás

We believe BRAND magic is real!

Coca-Cola esettanulmány.

12:20 - 13:20

Ebédszünet

Ebédszünet

13:20 - 13:35

Előadás

A világ legértékesebb márkái, változások, átrendeződések

Az előadás alapját a Kantar BrandZ évenkénti globális méréseinek eredményei adják. Az előadó bemutatja a világ legértékesebb márkáit, különös tekintettel arra, hogy a fogyasztói preferenciák változásai hogyan befolyásolják a márkaértéket. Továbbá ismerteti az értékelés szempontjait, és az ezzel kapcsolatos változásokat, trendeket, amelyeket a márkáknak, marketingeseknek, reklámozóknak figyelembe kell venniük. Végül, de nem utolsósorban számba veszi a pandémiás időszak győzteseit, vagyis azokat a kategóriákat és márkákat, amelyek kifejezetten nyertek ebben a sokakat megterhelő két évben.

13:35 - 13:50

Előadás

Sztráda vagy kátyú?

Online marketing, védjegyek, versenyjog, összehasonlító reklám.

13:50 - 14:05

Előadás

Kategória-építés a pandémia árnyékában a Szentkirályinál

Mit tehet a piacvezető, ha a kategóriája visszaesését tapasztalja? Feszegesse a határokat vagy vissza az alapokhoz? Üzenetekben vagy eszközökben újítson? Egyáltalán, hogyan kellene úgy építeni a kategóriát, hogy abból leginkább ő profitáljon?

14:05 - 14:50

Fórum

Márkaépítés napjaink autópiacán

Ritka jelenséget látunk az autópiacon: van kereslet, de nincs elég autó. Ez lenne a márkaépítés aranykora, amikor nem a sales támogatása a legfőbb szempont?

14:50 - 15:05

Előadás

Fogyasztói döntés és ami mögötte van

Globálisan a fogyasztók mindössze 8%-a elkötelezett az általa vásárolt márkák mellett, és minden második fogyasztó szívesebben vásárol és keres új márkákat, termékeket - derül ki a NielsenIQ fogyasztói hűséggel kapcsolatos elemzéseiből. Hogy mi az, ami ebben a fogyasztói környezetben sikerre vihet egy márkát, illetve miként maradhat releváns a dinamikusan változó piacon, fogyasztói kutatásainkból kiderül.

15:05 - 15:20

Előadás

Szemléletváltás után Léptékváltás

A léptékváltó turisztikai márka három dolgot biztosan tud. „Adaptál”: képes változni és változtatni, akár trendsetter is. „Kooperál”: a szinergiából táplálkozik, nem pusztán saját erőforrásai végessége, vagy a fenntarthatóság erősödő igénye, de a külső támogatási rendszerek szűkössége miatt is. „Inkubál”: képez és felkarol, a profitábilis üzemméretre történő intenzív beruházás-fejlesztéseket túlhaladva, alternatív, zöld, közösségi, bevonó, eredeti megtapasztalást kínáló kisléptékű megoldásai révén. Egy ilyen, nem önmagáért növekedő márka születését végig is kísérjük.

15:20 - 15:35

Előadás

Márkából arculat, arculatból márka?

Hogyan válhat egy megújult arculat egyben kommunikációs platformmá is? A közösségi média megváltoztatta a márkaépítés szabályait. Míg a 20. században a tömegmédiában való márkaépítés kevesek privilégiuma volt, addig mára a technológia lehetővé tette, hogy mindenki megjelenjen az interneten és a közösséginek nevezett oldalakon. Márkák milliói próbálják megtalálni azokat a trendeket, amelyekre érdemes “felülni”, amelyekhez érdemes kötődni. Ez hatással volt az arculattervezéssel és arculatépítéssel kapcsolatos gondolkodásunkra is.

15:35 - 15:50

Előadás

Brick by brick – márkaépítés a világ legnagyobb téglagyártójánál

One size fits all? Lehetséges, hogy ugyanaz a márka egyszerre legyen sikeres B2C és B2B területen, miközben a végfelhasználó és az egyéb döntést befolyásoló személyek prioritásai eltérnek? Az építőanyag-gyártóknál a múltban kisebb jelentősége volt a márkaépítésnek, termék fókuszú, termelésorientált cégek uralták a piacot. Ma azonban itt is egyre több vállalat ismeri fel, hogy az emberek és a cégek nem termékeket, hanem márkákat vásárolnak. A Wienerberger vezető márkáinak, mint a Porothermnek vagy a Tondach-nak egyszerre kell összekötnie a különböző csatornákban megjelenő eltérő márkaüzeneteket, miközben hitelesen kell tudniuk eltérő módon megjelenni a különböző touchpointokon.

15:50 - 16:05

Előadás

Hogy érinti a TikTok a meglévő social media stratégiákat?

Hogyan változik egy átlagos (Dummy) brand soacial media térképe, miután megérkezett a TikTok?

16:05 - 16:20

Előadás

A kulturális beágyazás, mint post-COVID márkastratégia

Miként befolyásolta a COVID globálisan a vagyonosok fogyasztási szokásait? Miért fontos ezt tudni? Milyen új branding lehetőségek kerültek előtérbe a vásárlók emocionális megszólítása terén? Mi az, ami ebben a jelenleg folyamatosan változó helyzetben egy márkát azonosít és megkülönböztet? Létezik-e a brand és a piac kapcsolódásában közös nevező, mi köze lehet mindehhez a kultúrának, és ezen belül a kortárs művészetnek? Izgalmas és sodró vizekre hajózunk ki egy határozott és gyors kanyar erejéig, sok képet és számos jó példát felvillantva.

39 900 Ft + ÁFA

Elfogyott