Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation

44 900 Ft + ÁFA

Elfogyott

2024-04-11

Magyar Telekom, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.

A Márkamonitor 2013-ban indított Márkaépítés konferenciáinak utolsó három kiadását egy „neverending story” jegyében szerveztük meg: ez a véget nem érő változás. Meg kell szoknunk, hogy ma már a forradalmak nem két viszonylag hosszú stabil időszak között következnek be. Az üzleti környezet, a fogyasztói magatartás és a mindennapi élet változása soha nem tapasztalt mértékben felgyorsult.

A Neverending Branding konferencia 2022-ben a pandémia kapcsán kialakult változásokról szólt, a Neverending Change 2023-ban a világpolitikának és világgazdaságnak arról az átalakulásáról, amelynek az orosz-ukrán háború a leglátványosabb tünete. Trilógiánk harmadik része, a Neverending Innovation pedig arról az új világrendről, amelynek három meghatározó faktora a fenntarthatóság, az energiahelyzet és a digitálizáció exponenciális térhódítása.

 

Részvételi díj

Egg Fee március 8-ig 24.900 Ft + áfa – LEJÁRT

Early Bird Fee március 21-ig 34.900 Ft + áfa – LEJÁRT

Normál részvételi díj március 22-től: 44.900 Ft + áfa

A felsorolt szakmai szervezetek tagjainak 10.000 Ft kedvezmény április 4-ig: : DIMSZ, IAB, MAKSZ, MEME, MKRSZ, MLE,  MMSZ, MRSZ, MTE, PMSZ, valamint a Superbrands/Magyarbrands program résztvevői.

JELENTKEZÉS: jelölje meg, hány fő részére kér jegyet, majd nyomja meg a „Kosárba teszem” gombot. Amennyiben kedvezményes jegyre jogosult, azt a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása utáni képernyőn tudja bejelölni.

A részvételi díj tartalmazza a háromfogásos büféebédet, valamint a kávé, tea, ásványvíz, üdítők, aprósütemények korlátlan fogyasztását, amelynek értéke 11,900 Ft + áfa. 

Ebéd menü: Minestrone; Ázsiai tyúkhúsleves; Sous-vide szűzpecsenye, mascarpone mártás, grillezett újburgonya; Csirkemell caprese ruccolás burgonyapürével; Jércemell fetás sütőtökkel halmozva, zöldfűszeres bulgurral; Quinoás sült zöldségek tofuval; Sajttorta csokoládés mazsolával; Rétes válogatás (túrós, meggyes, almás)

Visszatérítés: március 20-ig történő lemondás esetén 100%,  április 2-ig 50%. Ezt követően a kifizetett összeg visszafizetését nem tudjuk biztosítani, de a megváltott belépőjegy más személyre átruházható. 

Köszönjük partnereink együttműködését.

Főtámogatónk: E.ON HungáriaE.ON Hungária

Kiemelt támogatónk: Magyar Telekom

Támogatóink: Coca-Cola Magyarország, dm Magyarország, SPAR Magyarország, Brand Bar

Programok

09:00 - 09:20

Előadás

Megnyitó

Néhány bevezető gondolat a mai program elé. A konferencia házigazdája Berényi Konrád lesz.

09:20 - 09:40

Előadás

Miért állunk ellen (tudattalanul) a változásnak?

A szemünk előtt kibontakozó technológia-vezérelt világ legalább annyi problémát generál, mint amennyit megold. Az ember az elmúlt tíz-húszezer évben nem arra lett kondicionálva, hogy minden állandó változásban van körülötte. Mire valamit megtanulnánk használni, már másképp működik. Stresszben élünk, és ennek következményei vannak.

09:40 - 10:00

Előadás

Megöljük-e a szabályozással az innovációt?

GDPR, DMA, DSA, DGA, DataAct, PSI/OD, AIA, AILD - megannyi lélekromboló rövidítés, még több szabály, amit ismerni kell. Kit védenek ezek a szabályok és kit támogatnak? Mi a céljuk és mit érnek el? S mi van a háttérben? Üzlet vagy magánszféra? Esetleg üzlet és magánszféra? Az ezen kérdések mellett gyakorlati problémákat is érintő előadás röviden felvillantja a szabályozási célokat, bemutatja a kereteket és megpróbálja előre jelezni a kockázatokat.

10:00 - 10:20

Előadás

A jövő kulcskérdése az energia

A mostani polikrizisekkel teli, állandóan változó és megújuló világunkban az energia kulcskérdéssé vált. Európában az Energiaátmenet az egyik fő fókusz és az elektrifikáció, a technológiák fejlődésével az energia igény egyre nő, ezt folyamatosan biztosítani kell, a fenntarthatósági kihívások miatt meg egyre zöldebb megoldásokra van szükség. Egy kommunikációs szakember számára a legizgalmasabb időket éljük, rengeteg új szakmai kihívás, feladat jön szembe, ahol lehetőség van kibontakoztatni a szakértelmet, a csapatmunkát, a jövőépítést egyben. Szeretnék veletek megosztani pár érdekes témát ezekből a mindennapjainkból. Az idei megújuló E.ON márka üzenete (#it’s on us) inspiráljon bennünket.

10:20 - 10:40

Előadás

A folyamatos változás, avagy amit nem emelünk, süllyed

Nem elég a jól működőt maxolni, hanem folyamatosan fejlődni kell. Tervezés, újratervezés. Esettanulmány a Telekom szinfalai mögül.

10:40 - 11:00

Előadás

A promptolás mũvészet-e?

Azt màr látjuk, mire képes most egy prompt a reklámiparban. Azt csak sejtjük, hogy mire lesz mèg képes… de arról most senki sem beszél, hogy mitôl lesz jó a prompt. Én fogok.

11:00 - 12:10

Fórum

Kommunikáció az innovációról, innováció a kommunikációban

Kommunikáció az innovációról, innováció a kommunikációban.

12:10 - 12:15

Előadás

Egy mai innováció a Márkamonitortól

Fejlesztettünk egy kicsit, megmutatjuk, mit.

12:15 - 13:00

Ebédszünet

Ebédszünet

13:00 - 13:15

Előadás

Brand EQ

Fontos az érzelmi intelligencia a márkák számára? Megéri erőforrásokat és büdzsét tenni a márka EQ építése mögé, vagy inkább jöjjön a hard sales? Miként lehet a márka kommunikációját úgy alakítani, hogy többlet értéket jelentsen a fogyasztók számára? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a Carat Brand EQ elemzése, amely immár harmadik hullámban igyekszik mélyre ásni a válaszokért.

13:15 - 13:30

Előadás

Ki korán kell, aranyat lel?

Az előadás témája, hogy az elmúlt évek polikrízise milyen irányban változtatta meg a vásárlói attitűdöket. A TGI legfrissebb eredményei alapján bemutatja, a magyarok mennyire nyitottak az innovációkra az FMCG területén, mennyiben befolyásolja az érzékelt innovativitás a vásárlási döntéseiket és milyen kommunikációs csatornákat érdemes használni a hatékony üzenethez.

13:30 - 13:45

Előadás

A szellemi tulajdon a legjobb befektetés

Miért fontos, hogy startupként már a legelején felmérjük a cégünk szellemi termékeit, és levédessük márkanevünket, találmányunkat, vagy akár a termékünk formáját, megjelenését? Igaz történetek alapján bemutatjuk, milyen nagy hatással lehet a tech startupok életére (vagy halálára) a szellemi tulajdonvédelem.

13:45 - 14:00

Előadás

A kiterjesztett valóságtól a házkonfigurátorig. Innovációk a Wienerbergernél.

Az első dolog, ami egy 1819-ben alapított téglagyártóról eszünkbe jut, az nagy eséllyel nem az innováció. Valójában azonban a Wienerberger mára nem csak arról ismert, hogy a világ egyik vezető építőanyag gyártója, építőipari megoldások, az energia és víz infrastruktúra meghatározó beszállítója, hanem különleges innovációk is kísérik a cégcsoport dinamikus növekedését. Az előadás során betekintést adunk abba, miként lehet forradalmasítani a kerámia falazóblokkok tervezését, milyen digitális megoldásokkal lehet vonzóbbá tenni a márkát a szakemberek számára, és hogy milyen kihívásokkal találja magát szembe az ember, ha házkonfigurátort akar alkotni.

14:00 - 14:15

Előadás

360 fokos innováció: a BioTechUSA-cégcsoport sikerkritériumai a válságálló márkaépítésben

A BioTechUSA kizárólagos magyar tulajdonban lévő családi cégből mindössze 25 év alatt írt nemzetközi sikertörténetet. Európa egyik legnagyobb étrend-kiegészítő és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként a vállalat jelenleg 5 márkával, 2000 termékkel, 48 webshoppal, 307 franchise üzlettel, 1800 munkavállalóval és 4500 b2b partnerrel van jelen 103 országban világszerte. Mindez a dinamikus fejlődés aligha valósulhatott volna meg a tulajdonosokra és munkavállalókra egyaránt jellemző hatékonyságnövelő gondolkodás, állandó szervezetfejlesztés, folyamatos termékinnováció és anélkül, hogy a minőség terén nem ismerünk kompromisszumot. Az előadás röviden ismerteti a vállalat 360 fokos innovációs stratégiáját, valamint az adaptációs képességünket leginkább befolyásoló tényezőket a termékfejlesztéssel, gyártással és minőségirányítással kezdve, az omni-channel kereskedelmi és márkaépítési folyamatokon át a társadalmi felelősségvállalásig, humánerőforrás-menedzsmentig jutva.

14:15 - 14:30

Előadás

Ennyi ember nem tévedhet! (?!?)

Globális választási évet írunk, a föld összlakosságának több mint fele, 4.2 milliárd ember járulhat az urnákhoz idén. A politikai marketing mindig is a leginnovatívabb területek közé tartozott a meggyőzéstechnikában, negatív kampányban, lejáratásban. Jól tesszük, ha megfigyeljük, mit kezdenek a spin doktorok a mesterséges intelligenciával és a legújabb kommunikációs technikákkal, adatelemzéssel. Avagy a chatbotnak is két vége van?

14:30 - 14:45

Előadás

Felkészül a videóipar, a kihívó: Sora

Egyszer úgy adódott, hogy egy tenderanyaghoz kerestünk olyan videót, aminek a hátterében egy jellegzetes európai tűzoltóállomás látható. Ráadásul ahol egy férfi ül a háttérben, valamint egy égett tűzoltókabát lóg a fogason. Gondoltuk, hasznos lenne, ha gondterhelten belenézne a kamerába... Természetesen ilyen nem volt. Nos, ennek vége. Ismerkedjetek meg az OpenAI titokzatos Sora videogeneráló megoldásával - már amit tudni, vagy sejteni lehet róla.

14:45 - 15:10

Előadás

Innováció a márkakutatásban: memetika

Hogyan fejlesszünk márkastratégiát memetikai alapokon? Milyen struktúrában gondolkodik a célcsoportunk a márkánkról? Mi terjedt el róla - és mi terjeszthető el? Módszertan és esettanulmányok.

15:10 - 15:25

Előadás

Innovatív munkáltatói márkaépítés a tehetségekért

Hogyan hat egymásra a munkáltatói márka és a kereskedelmi márka? Mit tanulhatunk egymástól HR és marketing szakemberek? Hol érhető tetten az innováció az Employer Brandingben? Ezeket a kérdéseket járjuk körbe az előadás alatt.

15:25 - 15:40

Előadás

Fordítsuk meg a sorrendet a turizmusfejlesztésben (tanulás – dizájn – tér)

Azért utazunk, hogy találkozzunk önmagunkkal, beletekintsünk az új, nem megszokott környezet által adott tükörképbe, és tartósan rögzítsük személyes tapasztalatainkat a képek, hangok, színek, illatok, szavak, ízek által. Az önmegismerés és fejlesztés mozgásban rejlő változatossága és izgalma teret enged a saját léptékű, legszabadabb felfedezésnek, ugyanakkor felelősséget is kell vállalnunk. Nem mindegy, milyen módon lépünk be a befogadó közösségek életébe, mint ahogyan a helyiek értékfeltáró, megőrző és bemutató képessége, ezáltal a megtartóképességük is tervezésre épül: információ-, útvonal- és kapacitás-dizájnra. A tér együttes és intelligens használata valósítja meg az újturizmust, vagyis az inkluzív turizmusfejlesztést, amelynek köszönhetően a pillanat boldoggá, maradandóvá és sajátunkká, exkluzívvá válik.

15:40 - 15:55

Előadás

Hová tűnt a kreativitás az üzleti szektorból?

Vajon létrejöhet-e bármilyen innováció kreativitás nélkül? Egyáltalán mi a kreativitás, és honnan ered? Miért silányak a reklámok, és hová tűntek az ikonikus kampányok? Hogy jutottunk ide? Mi köze ennek az aggasztó folyamatnak a globális válságokhoz?

15:55 - 16:00

Előadás

Mitigáció vs adaptáció

Zárszó helyett pár nyugtalanító gondolat.

44 900 Ft + ÁFA

Elfogyott