Főoldal / Ki kicsoda / Szalóky Tóth Judit

Szalóky Tóth Judit

Partner

Boyden, Executive Search

Leírás:

Szakmai karrierje során számos ikonikus márka építésében vett részt. A Boyden partnereként (Forbes Top 10 Global Executive Search company ) gyakorlati marketing, cégvezetői és executive search tapasztalatait ötvözve fordult a Felsővezetői Márkaépítés (Executive Branding) felé - egyéni fejlesztési programok, felsővezetői workshopok, előadások és az egyetemi oktatás területén. Tagja meghatározó szakmai szervezeteknek, rendszeresen prezentál az iparág jelentősebb konferenciáin, meghívott előadóként több felsőoktatási intézmény programjában is részt vesz. Nagykövetként és patrónusként aktívan támogatja különböző karitatív szervezetek munkáját. https://www.boyden.com/judit-szaloky-toth/index.html

Tanulmányok:

1993 MBA, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Marketing szak

Folyamatosan képzi magát a digitális marketing, az organizáció fejlesztés és az üzleti tanácsadás területén.

Állások:

Tizenöt  éve tölt be felsővezetői pozíciókat nemzetközi cégek helyi és régiós vezetőségében. Karrierjét az Unilevernél kezdte marketing és értékesítési területeken, majd a Zwack Unicum marketingigazgatója, ezt követően a Nielsen magyarországi ügyvezetője, később régiós marketing és kommunikációs igazgatója lett.

Jelenleg a Boyden Executive Search magyarországi Partnere, valamint a cég globális Consumer and Retail practice Group-jának tagja. Felsővezető keresésben és tanácsadásban a management team pozíciókra, valamint az egyéb, üzletileg kritikus marketing, értékesítés, kommunikáció, tanácsadás, project management, e-commerce, digitális marketing, HR pozíciókra specializálódott.