Márkaépítés 2018

Kategória:

2018-05-30

1013 Budapest, Krisztina krt 55.

Márkastratégiák

A Márkaépítés 2018 konferencia központi témája a stratégiaalkotás. Hogyan lesz a cégstratégiából, termékstratégiából, piaci stratégiából márkastratégia, és abból marketingkommunikációs stratégia? Milyen alapokra épülnek a sikeres márkastratégiák? Mitől és meddig működnek? Mit tehetünk váratlan krízisek ellen? Kik ma a legsikeresebb stratégiaépítők, és mit tanulhatunk tőlük? A főterem mellett két szekció: Sportmarketing és Városmarketing.

Programok

09:30 - 09:32

Előadás

Megnyitó

Márkastratégiák

09:32 - 09:55

Előadás

Utak a vevők fejébe

Prezentáció: utak a vevők fejébe Márka konf Purebl_Gyorgy

Kinek hiszünk és miért? Miért és miként fogadják el a márkánkat megbízhatónak? Milyen hibákat szoktunk elkövetni a kommunikációban, és hogyan kerülhetjük el ezeket? A hiteles márka fogalma a pszichiáter értelmezésében.

09:55 - 10:10

Előadás

Stratégiák hierarchiája – nem csak ügynökségi szemmel

Ha sokat ismétlünk egy szót, az kiüresedik. A „stratégia” is ennek esett áldozatul. Számos nézeteltérés ennek a definiálatlan állapotnak köszönhető. Megpróbálunk rendet tenni ebben.

10:10 - 10:25

Előadás

Marketing a stratégiák tengerében – merre és hogyan hajózzunk?

Prezentáció: Márkaépítés2018_Marketingstratégia-Piskóti

A marketing elmélete és gyakorlata egyaránt ellentmondásosan értelmezi, s leginkább leegyszerűsíti, beszűkíti a marketing stratégiai szerepét a cégek hosszabb távú gondolkodásának, cselekvéseinek tervezésében. A sikeres megoldások, s a hibás gyakorlat példái alapján az előadás felvázol egy olyan logikai, cselekvési modellt, mely integráltan képes biztosítani a vállalati stratégiák rendszerében a marketing - versenyelőnyt, piaci sikert meghatározó, támogató - szerepét.

10:25 - 10:44

Előadás

Ez … mi ez, vagy megy valahová?

Hogyan fordíthatók le a márkapozícionálási modellek a vizualitás nyelvére? A Krea Kortárs Művészeti Iskola Brand Designer szakos hallgatói és a Brand Bar Communications közös kísérleti projektjének eredményeiről.

10:40 - 11:00

Előadás

Okosodó márkák

Előadó:Dobó Mátyás

Smart megoldások, mobil, mesterséges intelligencia ...

11:00 - 11:15

Előadás

Szószólók, evangelisták, márkanagykövetek

Prezentáció: Szószólók, evangelisták, márkanagykövetek

Az emberek jobban hisznek társaiknak, mint a cégvezetőknek, vagy a hivatalos, üzleti kommunikátoroknak. Érdemes tehát "kiszervezni", a cégen kívüli emberek szájába adni a márkához tartozó üzeneteket. A nagy kérdés az, hogyan tartható meg egyszerre a megnövekedett elérés, a szakszerűség és a hitelesség.

11:15 - 11:30

Előadás

Márkagyógyászat

Prezentáció: Krizisstrat_Bohm_Kornel

A kríziskommunikáció helye a márkastratégiában. Kockázati tényezők a brandépítésben és a hírnévvédelem során.

11:30 - 12:00

Előadás

Marketing Mood Barometer

Idén is belenéztünk a marketingesek fejébe

12:00 - 13:30

Ebédszünet

Ebédszünet

Kategória: