Főoldal/Ki kicsoda/Piskóti István

Piskóti István

Intézetvezető

Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet

Állások:

Miskolci Egyetem 2012-: Intézetigazgató, Marketing és Turizmus Intézet, 2002-2006: oktatási ügyekért felelős dékánhelyettes 2000-2012: intézetigazgató, Marketing Intézet 1997-99: PR-igazgató 1995-97: PR és külső kapcsolatokért felelős dékánhelyettes 1994–2000: alapító tanszékvezető, Marketing Tanszék, Gazdaságtudományi Kar 1984-: oktató  

Tanulmányok:

2013: Habilitációs értekezés védése 1996: Miskolci Egyetem, Ph.D. 1993: MTA TMB, Közgazdaságtudomány kandidátusa 1987: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, dr.univ. 1984: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, okleveles közgazdász, külgazdasági szakon  

Leírás:

A Miskolci Egyetemen a marketing és a turisztikai képzések, kutatások felelőse, irányítója. Saját vállalkozásával, az RMC Regionális Marketing Centrum Kft. több mint száz szakértői, marketing és piackutatási, tanácsadási projektet vezetett, támogatott, www.piskotiistvan.hu https://iises.academia.edu/PiskotiIstvan www.rmc-marketing.hu Legfontosabb szakmai, kutatási területe a térség- és városmarketing, a sikeres, piacorientált üzleti és társadalmi innovációk marketingtámogatása, valamint a business (szervezetek közötti piacok) marketingjében az elégedettség és ügyfél-értékmérés, employer branding, stratégiai marketing. Legismertebb könyvei: Régió- és településmarketing, Business marketingmenedzsment - A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság alelnöke, Marketingtudományi Albizottság elnöke, Az Országos Városmarketing Verseny kitalálója és szervezője, valamint a Magyar Marketing Szövetséggel közösen alapított Városmarketing Díj zsűri elnöke. Legutóbbi önálló könyvei: Régió- és településmarketing – Akadémiai Kiadó 2012. Business marketingmenedzsment – Akadémiai Kiadó 2014.