Főoldal/Karrier

Új ügyvezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén

Július elsejétől Nikos Kalaitzidakis korábbi ügyvezető a Coca-Cola HBC lengyelországi cégét vezeti. Minas Agelidis, a Coca-Cola Hellenic csoport bulgáriai leányvállalatának ügyvezetője veszi át a Coca-Cola HBC Magyarország irányítását 2014. július 1-jétől. Az új ügyvezető korábban a cégcsoport ciprusi leányvállatát vezette, illetve a közlés szerint a cégcsoport görögországi társaságának növekedési pályára állításában is szerepe volt. A Coca-Cola […]

Tovább olvasom

Új vezető a Mondelez Hungáriánál

Elődje az európai központban folytatja a keksz üzletág marketingigazgatójaként. Mayer Gábor irányítja 2014. július 1-jétől a Mondelez Hungáriát. Az ügyvezető igazgatói feladatok átvétele mellett megtartja a kereskedelmi igazgatói pozíciót is. Kinevezésére azt követően került sor, hogy elődje, a magyar leányvállalatot 2012 ősze óta vezető Iryna Shandarivska a Mondelēz International európai központjában kapott megbízást, ahol a […]

Tovább olvasom

Bővítette csapatát az Emocionális Marketing Kft.

Négy tapasztalt szakember csatlakozott a piackutató csapatához. Árkos Bence és Barakonyi Blanka a marketing divíziót erősíti, Kárai Anita ügyfélkapcsolati igazgatóként csatlakozott a céghez, Dürgő Dávid pedig az üzletágfejlesztői pozícióba érkezett. Árkos Bence a TV2-től érkezett az Emocionális Marketing ügyfélkapcsolati vezetői pozíciójába. Ezt megelőzően az Ebola Média Kft. médiaigazgatójaként az ebola play termékfejlesztése, hálózatépítése volt a […]

Tovább olvasom

Újabb magyar a Vodafone központjában

Szabó Béla után Kozári István is Londonban kötött ki. Kozári István 2014 júniusától Senior Digital Media Manager pozícióban a Vodafone Global londoni márka- és kommunikációs stratégiai központjához csatlakozik. A Vodafone 21 piacán felel a digitális média által kínált lehetőségek hatékony használatáért, a vállalat digitális kommunikációs stratégiájának fejlesztéséért, valamint a digitális trendek és irányok márkakommunkációban történő […]

Tovább olvasom

Papp Zsuzsa tanácsadóként segíti az Insomniát

A Publicis korábbi ügyvezetője június közepétől, elsődlegesen üzletfejlesztési területen támogatja az Insomnia menedzsmentjének munkáját. Papp Zsuzsa 20 éven keresztül dolgozott a Publicis Reklámügynökségnél, melyből 13 éven keresztül volt a társaság ügyvezető igazgatója, majd 3 éven át a Publicis Sanofi Lab regionális client service directora. A szakember elsődleges feladata a magyarországi üzletfejlesztés és az ügynökség közép-kelet […]

Tovább olvasom

Aczél László maradt a MAKSZ elnöke

A szekciók élén azonban vannak változások. A tisztviselők újraválasztásáról is döntöttek a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendes éves közgyűlésén. A tagok a következő két évre is bizalmat szavaztak Aczél László (Y&R) elnöknek. Az ATL szekciót továbbra is Blaskó Nikolett (ACG) vezeti, az elnökségi tagok közé pedig Bölcs Ádámot (Well), Tóth Gábort (Geometry Global) és […]

Tovább olvasom

Nemzetközi pályán a Gresham kommunikációs vezetője

Szabó Veronika, a Four Seasons Budapest kommunikációs és közösségi média szakértője 2014. június 15-től a Four Seasons Hotel Bahrain Bay nyitó csapatában folytatja pályafutását. A Közel-Kelet ékköveként emlegetett Four Seasons hotel az egzotikus szigetország, Bahrain fővárosában, Manamában nyit 2014 decemberében. A hotel a beruházás alapját képező mesterséges sziget központi részén foglal helyet, a H betűt […]

Tovább olvasom

Michael Sussman a BAV Worldwide elnöke

A Y&R fokozott integráció és regionális központok létrehozása révén erősíti elkötelezettségét a BrandAsset Valuator iránt – mondta a kinevezés kapcsán David Sable, a Y&R nemzetközi vezérigazgatója. David Sable bejelentette, hogy Michael Sussmant nevezte ki a Y&R BAV Worldwide elnökévé. Sussman 17 éve dolgozik a Y&R-nél, és az utóbbi időben a Y&R Advertising Analytic Insights and […]

Tovább olvasom

Vállalati kapcsolatok igazgatót nevezett ki a Wizz Air

Owain Jones tölti be az újonnan létrehozott pozíciót 2014. június 1-jétől. A genfi bázison dolgozik majd és közvetlenül a vezérigazgatónak jelent. Új pozíciójában a cégcsoport jogi ügyei, továbbá a humánerőforrás, a kommunikáció és PR, valamint a cégcsoport létesítményei tartoznak a felelősségi körébe. Az új pozíció létrehozásától azt várják, hogy az bővíti a felső vezetés kapacitásait, […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Citroënnél

A szakember cégnél befutott, szerteágazó nemzetközi karrierje Magyarországon kezdődött. A 41 éves Julien Montarnalt nevezték ki a Citroën marketing-, kommunikációs és sportigazgatójának. A szakember a párizsi HEC üzleti iskolában szerzett diplomát. Citroënes karrierje 1995-ben a cég magyar leányvállalatánál kezdődött, ahol a marketingárazás és -termékek osztályon dolgozott. Ezt követően számos pozíciót betöltött a cég Pénzügy, Termékek […]

Tovább olvasom