Főoldal/Karrier

44 tehetséges fiatal a Portfolio Night Budapest-en

12 kreatívigazgató várta az ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat szakmai tanácsokkal, munkalehetőségekkel. „Nagyon örülünk neki, hogy ennyi fiatalt megmozgatott a Portfolio Night, egyre erősebb érdeklődést látunk. Az is remek, hogy sokféle területről érkeztek a jelentkezők, a reklámszakmától távol álló szakmákból is. Sok tehetséges pályakezdővel találkoztunk és nagyon klassz volt a hangulat” – mondta Jedlicska […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs vezető az Avonnál

Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként a vállalat pr feladatainak irányításáért felel, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel. Végh-Kósa Anita több mint 5 éves ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett az Avon Magyarországhoz. Szakmai pályafutását a BMW Magyarországnál kezdte, ahol főként a rendezvényszervezői feladatokért, az ügynökségek koordinációjáért és médiakampányok tervezéséért illetve kivitelezéséért felelt. A vállalati […]

Tovább olvasom

Új digitális vezető az MEC-nél

Ihász Ingrid tölti be júniustól az MEC digitális vezetői pozícióját. A szakember a CEMP-től érkezik, ahol elemzési és tréning vezető volt, míg korábban a Sales Support csoportot vezette, azt megelőzően pedig az Arcus Mediánál volt média csoportvezető. Ingrid az MEC csoportba tartozó MEC Interaction digitális ügynökség irányítását veszi át, így hozzá tartozik majd a digitális […]

Tovább olvasom

Új márkaigazgatók a Citroënnél

A cél a Citroën újrapozicionálása és az önálló DS márka megerősítése. 2014. június 1-jétől Linda Jackson a Citroën márka, Yves Bonnefont pedig a DS márka CEO-ja. Jackson 35 éves tapasztalattal rendelkezik az autóiparban, jelenleg a Citroën Egyesült Királyság-beli és írországi ügyvezető igazgatója. Bonnefont a csoport stratégiai igazgatói és a Citroën márka CEO-helyettesi pozíciójából ül át […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Jófogásnál

Banknál és ügynökségeknél egyaránt dolgozott korábban a szakember. Juhász Attila tölti be május elejétől a Jófogás.hu-t üzemeltető Schibsted magyarországi marketingigazgatói pozícióját. A szakember a Jófogás márka építéséért, a stratégiai marketingfeladatokért és az ATL/BTL kampányokért felel, emellett ő irányítja az apróhirdetési oldal marketingrészlegét is. Juhász Attila a Metro Nagykereskedelem csapatától érkezett, ahol vevőigény és tömegkommunikációs vezetőként […]

Tovább olvasom

BrandJob: Jól teljesítenek a hazai karrieroldalak

A print, az online és a mobil kommunikáció harmonizációja vezet sikerre egy karrieroldal-kutatás szerint. „Tegezni vagy magázni is lehet az állást keresőket, mindez attól függ, hogy mi illeszkedik jobban a vállalat stratégiájába” – ez az egyik fontos megállapítása annak a felmérésnek, amely során a BrandJob magyarországi vállalati állásportálokat vett górcső alá. A cél annak megállapítása […]

Tovább olvasom

Helyzetbe hozzák a fiatal kreatívokat

Ismét szakmai tanácsokkal és munkalehetőségekkel várják a hazai kreatívigazgatók a reklámszakmába vágyó ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat május 21-én, a 4. Portfolio Night Budapesten. A nemzetközi portfolio szemlét világszerte 12. , itthon 4. alkalommal szervezi meg a kommunikációs szakma, most 25 ország részvételével. A rendezvény célja, hogy lehetőséget biztosítson munkáik megmutatására azoknak a fiatal […]

Tovább olvasom

Nem az alkalmazkodásáról híres a magyar

Együttműködésünk az amerikaiakéhoz hasonlatos, de ha kell, állunk a konfliktusok elébe. Az amerikai konfliktuskezelési stratégiákat összefoglaló tanulmány után Magyarországon is felmérték a kompromisszum-készséggel és az alkalmazkodással kapcsolatos attitűdöket. Mint kiderült, versengésünk a tengerentúliakhoz képest közepes szinten áll, a lehetséges összeütközéseket sokkal kevésbé kerüljük el, és bár együttműködésben és kompromisszumkészségben az amerikaiakhoz hasonlatos szinten állunk, nem […]

Tovább olvasom

Újszerű pozíció a Wundermannál

A Creative Techonlogyst munkakört elsőként Rózsavölgyi Attila tölti be az ügynökségnél, aki a kreatív tervezés és a digitális gyártás hatékony együttműködéséért felel. A Wunderman Budapest a március közepétől létező új munkakör megfogalmazásával és betöltésével arra az igényre ad választ a szervezetén belül, hogy a tervezés és gyártás közös erővel tudjon megfelelni a legújabb trendeknek, elvárásoknak. […]

Tovább olvasom

Új operatív vezető az Insomniánál

Misinszki Ákos korábban tanácsadóként segítette a menedzsment munkáját. Az ügynökség több új ügyfelet is szerzett. 2014 februárjától Misinszki Ákos tölti be az Insomnia operatív ügyvezetői pozícióját. A szakember 1997 óta dolgozik a reklámszakmában és korábban a Publicis ügyfélkapcsolati igazgatójaként, a Publicis Dialog ügyvezetőjeként, majd az Akció360 operatív ügyvezetőjeként dolgozott. Az Insomniában újonnan létrehozott pozícióban feladata […]

Tovább olvasom