„Glow Barbie” néven bőrönd- és táskakollekciót dob piacra a Barbie és az American Tourister a világ leghíresebb játékbabájának 60. évfordulója alkalmából. Az egyedi tervezésű, limitált darabszámban elérhető, hatféle bőröndből és táskából álló sorozat darabjait nagyméretű ragyogó, holografikus rózsaszín Barbie-logó díszíti. A különleges szett május 17-től kapható a készlet erejéig.
Izgalmas kollaborációval készül az idén 60. évfordulóját ünneplő Barbie: a különleges esemény alkalmából az American Tourister bőröndgyártó márkával együttműködve egyedi, „Glow Barbie”, magyarul „Ragyogó Barbie” kollekciót jelentetnek meg. A szett azoknak a vagány modern nőknek szól, akiknek fontos, hogy stílusosan utazzanak. A legfrissebb trendeket követő, hatféle bőröndből és táskából álló, fekete alapszínű darabokat holografikus rózsaszín Barbie-logó díszíti, amely egyedi és kifinomult külsőt biztosít a szettnek.
A termékfejlesztés során a tervezők kiemelt gondot fordítottak a funkcióra, így a stílusos megjelenés mellett a táskák praktikusak, ergonomikusak is.
A szetthez a két kemény borítású, kabin méretű, 55 cm, illetve 65 cm magas, valamint a puha borítású, 55 cm magas gurulós bőrönd mellett egy övtáska, egy válltáska és egy hátitáska is tartozik, ezért tökéletes, kényelmes kellékei bármilyen utazásnak.
A limitált darabszámú kollekció május 17-től megvásárolható a kiemelt Trunk & Co üzletekben.
A termékek az alábbi üzletekben kaphatók a készlet erejéig.
Trunk & Co Store – WestEnd
Trunk & Co Store – Pólus
Trunk & Co Store – Árkád
Trunk & Co Store – Allee
A Mattelről
A Mattel a világ vezető játékgyártója, amely minőségi játékok, fogyasztói termékek tervezésére és gyártására specializálódott. A márka olyan innovatív termékeket és élményt kínál, amelyek játék közben inspirálják, szórakoztatják és fejlesztik a gyerekeket. A vállalat portfóliójában olyan ikonikus franchise márkák találhatók, mint a Barbie®, a Hot Wheels®, az American Girl®, a Fisher-Price®, a Thomas & Friends® illetve a MEGA®. A kínálatban továbbá filmes és televíziós tartalmak, számítógépes játékok, valamint zenei és élő előadások is szerepelnek. A vállalat 40 helyszínen működik világszerte, termékeit pedig több mint 150 országban értékesíti a világ legnagyobb kiskereskedelmi és technológiai vállalataival együttműködve. A Mattel 1945-ös alapítása óta büszke arra, hogy támogatja a gyerekek tehetségének kiteljesedését.