Hírek

Díjazták a HELL ENERGY gyártási folyamatát

Újabb rangos kitüntetéssel díjazták a HELL cégcsoport ultramodern gyártási folyamatait; ezúttal a HELL töltőüzeme és italdobozgyára, a QUALITY PACK Zrt., közösen nyerte el az Év Gyára versenyen a Legeredményesebb gyártástámogató kategória díjat, melyet a LARUS Rendezvényközpontban tartott gálaesten adtak át múlt pénteken. Idén negyedik alkalommal hirdették ki a GyártásTrend magazin által szervezett Év Gyára díj […]

Tovább olvasom

AHa! BrainStore támogatás esport-startupoknak is

Az esport területéről is várja idén az innovatív startupok jelentkezését az Antenna Hungária (AH), a Drukka Startups és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures együttműködésében megvalósuló AHa! BrainStore akcelerátor program. A döntés egyik fő oka, hogy Magyarországon közel félmillióan űzik esetenként vagy rendszeresen az esportot és a piac folyamatosan nő. A jelentkezés határidejét meghosszabbították, így május […]

Tovább olvasom

Magyar diákok világsikere Dublinban

Két díjat is kiérdemelt a hétvégén Dublinban megrendezett nemzetközi ifjúsági programozóversenyen a budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium tanulóiból álló háromfős csapat. Boér Bence, Tóth Ambrus és Szigeti Péter, akik a UPC Future Makers magyarországi pályázatának győzteseiként utaztak ki a The Coolest Projects versenyre, több ezer résztvevő és nemzetközi szakmai zsűri előtt mutatták […]

Tovább olvasom

Egyszerűsödik fuvarozóink európai útdíjfizetése

A teljes német főút- és autópálya-hálózat is bekerült az UTA üzemanyag- és útdíjszolgáltató egységes útdíjfizetési rendszerébe. A bővítéssel immár 9 európai ország közel 74 000 kilométernyi úthálózatán elegendő mindössze egyetlen útdíjfizetési fedélzeti egységet használnia a magyar kamionos és buszos fuvarozó cégeknek. A vállalkozások így kevesebb adminisztrációval teljesíthetik fuvarfeladataikat az egyik legfontosabb cél- és tranzitországnak tekinthető […]

Tovább olvasom

Holografikus mintákkal készült a Barbie-szett

„Glow Barbie” néven bőrönd- és táskakollekciót dob piacra a Barbie és az American Tourister a világ leghíresebb játékbabájának 60. évfordulója alkalmából. Az egyedi tervezésű, limitált darabszámban elérhető, hatféle bőröndből és táskából álló sorozat darabjait nagyméretű ragyogó, holografikus rózsaszín Barbie-logó díszíti. A különleges szett május 17-től kapható a készlet erejéig. Izgalmas kollaborációval készül az idén 60. […]

Tovább olvasom

Danone Focikupa a Gyermekekért

Két megyéből és a fővárosból nyolc U12-es labdarúgócsapat mérkőzik meg Dunakeszin a világ legnagyobb nemzetközi gyermekfocikupájának regionális elődöntőjén. A Danone szervezésében megvalósuló „Danone Focikupa a Gyermekekért” hazai fordulóiban összesen 96 csapat és közel 1200 fiatal focista áll pályára azért, hogy Magyarországot képviselhesse a spanyolországi nemzetközi bajnokságon. A május 8-i dunakeszi regionális elődöntőn az MTK, a […]

Tovább olvasom

Az OMV saját márkás jegeskávét kínál

Május kezdetével elérkezett a hétvégi utazások és a hűsítő italok szezonja – ehhez kapcsolódva az OMV VIVA két új, frissítő jegeskávét mutat be Cappuccino és Caffé Latte ízekben, melyek sem mesterséges aromákat, sem tartósítószereket nem tartalmaznak. Emellett a töltőállomás-hálózat a hagyományos kávéportfólióját is bővítette a FAIRTRADE minősítésű, 100% Arabica szemes kávéval. Az OMV elkezdte a […]

Tovább olvasom

Fenntartható márkák konferencia – még 3 hét!

Három hét múlva, május 29-én rendezzük a Márkaépítés 2020 – Fenntartható márkák konferenciát. A program még néhány előadóval bővül, de főbb elemei a helyükre kerültek.  A délelőtti plenáris program előadói  a fenntarthatóság fogalmát járják körül több szempontból, délután pedig három szekcióban gyakorlati példák egész sorát ismerjük meg a mintegy 50 előadó közreműködésével. Nézze meg a […]

Tovább olvasom

Elindult a Szallas.hu nagy nyári kampánya

Elindult a Szallas.hu nyári kampánya, melyben visszatér Darabos úr. Érték és élmény a kampány kulcsüzenetei. Tévénézők, rádióhallgatók és internetezők is találkozhatnak a kampány elemeivel egészen június végéig. A megvalósításban közreműködött a Creativo Group Hungary, a Cafe Communications és a SAKKOM Interaktív. Elindult a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melyben az előző évekből már jól ismert Darabos […]

Tovább olvasom

Megújult a SPAR Segítő Kezek weboldal

Az áruházlánc társadalmi szerepvállalását bemutató weboldala átalakított külsővel, friss tartalmakkal és új funkciókkal várja látogatóit. A www.sparsegitokezek.hu nemcsak az aktuális vállalati CSR-hírekről és tevékenységekről számol be, hanem a támogatási lehetőségek fontos platformja is. „A SPAR Magyarország cégfilozófiájában a minőségi kereskedelmi munka és a vásárlói elégedettség mellett a kezdetek óta kiemelt szerepet kap a társadalmi szerepvállalás. […]

Tovább olvasom