Hírek

„Ismét sikerült bebizonyítania a 13.000 főt számláló SPAR családnak, hogy ha tagjai összefognak, minden helyzetet képesek megoldani”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indít. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Első beszélgetőpartnerünk Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.   A SPAR különösen aktív volt a karantén időszakában, aminek […]

Tovább olvasom

Otthon süthető pékárukínálattal rukkolt elő a Lidl

A Lidl Magyarország innovatív módon reagálva a fogyasztói szokások átalakulására bővíti állandó kínálatát a frissensült péksütemények fagyasztott változataival, melyek már elérhetőek az áruházak polcain. A gyors, példaértékű innováció révén az áruházlánc mélyhűtőiben tízféle édes és sós pékáru kap helyet, melyek otthon könnyedén elkészíthetőek és a sütőből kivéve bármikor frissen, ropogósan fogyaszthatóak.   A Lidl Magyarország […]

Tovább olvasom

K&H: mennyire kell az autó? – így közlekedik Magyarország, ha nincs járvány

A magyarok 72 százaléka autózik rendszeresen, a kerékpárral hetente több alkalommal közlekedők aránya 23 százalékos, ami többéves távlatban visszaesést jelent – derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. A legtöbben Budapesten használják a helyi tömegközlekedést, és főként a felsőfokú végzettségűek közlekednek így. A gépkocsi-megosztás illetve közösségi autózás viszont nem örvendenek nagy népszerűségnek: a megkérdezettek 89 […]

Tovább olvasom

A koronavírus elleni védőoltás globális gyártását célzó együttműködést kötött az AstraZeneca és az Oxfordi Egyetem

A COVID-19 elleni vakcina globális fejlesztését, gyártását és forgalmazását lehetővé tevő megállapodást kötött az AstraZeneca nemzetközi innovatív gyógyszergyártó vállalat és az Oxfordi Egyetem. A megállapodás értelmében a Magyarországon is aktív AstraZeneca a védőoltás világszintű gyártásáért és forgalmazásáért lesz felelős.   Az AstraZeneca és az Oxfordi Egyetem 2020. április 30-án jelentette be az egyetem által fejlesztett, […]

Tovább olvasom

50%-kal nőtt a mobilkijelzők átlagmérete az elmúlt 5 évben

A trendek egyértelműen azt mutatják, hogy a fogyasztók évről-évre egyre nagyobb kijelzővel rendelkező készülékeket gyömöszölnek a zsebeikbe. A tendenciát az értékesítési adatok is megerősítik: a Telenornál az elmúlt 5 évben a legnagyobb példányszámban eladott mobiltelefonok képernyőjének mérete folyamatos növekedést mutat.   Chatelünk, videó meetinget bonyolítunk, emailezünk, online ügyintézünk, cikket olvasunk, filmet nézünk, streamingelünk. Digitális életünket […]

Tovább olvasom

20 millió dolláros globális pénzügyi alapjából magyar intézményeket is támogat a magyarországi Novartis Csoport

A magyarországi Novartis Csoport (Novartis Hungária Kft. és Sandoz Hungária Kft.) összesen 58 millió forinttal támogatja a hazai egészségügyi intézményeket és szervezeteket. A vállalat globális COVID-19 kezdeményezésének keretein belül segít két magyar kórházat és a Magyar Vöröskeresztet kiegészítő felszerelések, gépek, ételek, vitaminok, valamint fertőtlenítőszerek beszerzésében. A támogatásokkal párhuzamosan klinikai vizsgálatokkal és a nem COVID-hoz kapcsolódó […]

Tovább olvasom

Nem maradtak Bátor Tábor nélkül a gyerekek

Véget ért az első digitális Bátor Tábor: a járványhelyzet miatt a népszerű élményterápia ezúttal online csatornákon jutott el a súlyos, daganatos gyerekekhez. A többek között E.ON támogatásával megvalósuló programban 50 gyerek és családtagjaik a piramisok világába léphettek be és izgalmas feladatok megoldásával segítették a Bátor Tábor régésznek felcsapó kollégáit és önkénteseit.   A jelenlegi helyzet […]

Tovább olvasom

K&H: készpénz vagy bankkártya? Online bolt vagy piac?

Földcsuszamlásszerű változásokat hoztak a mindennapokban, így a bankolásban és a vásárlásban is a koronavírus-járványhoz köthető intézkedések, köztük például a kijárási korlátozások. Az online bevásárlások átlagos értéke 17 ezerről 20 ezer forintra nőtt, tízből heten ritkábban látogatják a bankfiókokat, és egyre gyakrabban fizetnek bankkártyával. Azonban ez még nem jelenti a készpénz végét: bár ritkábban választják, 42 […]

Tovább olvasom

Nemzetközi ügynökségi hálózathoz csatlakozott és nevet váltott a Café PR

Az eddig Café PR néven ismert ügynökség mostantól nemzetközi partnere, a FleishmanHillard nevét (is) viseli, miközben változatlan tulajdonosi struktúrával a Café-csoport tagja marad. A hír kapcsán Balaton Anita ügyvezetővel beszélgettünk.   Gondolom, a jelenlegi járványnak semmi köze a névváltáshoz. Mikor, honnan, miért jött az ötlet, hogy a Café PR csatlakozzon ehhez a nemzetközi ügynökségi hálózathoz? […]

Tovább olvasom