Otthon süthető pékárukínálattal rukkolt elő a Lidl

Hírek Kiemelt

A Lidl Magyarország innovatív módon reagálva a fogyasztói szokások átalakulására bővíti állandó kínálatát a frissensült péksütemények fagyasztott változataival, melyek már elérhetőek az áruházak polcain. A gyors, példaértékű innováció révén az áruházlánc mélyhűtőiben tízféle édes és sós pékáru kap helyet, melyek otthon könnyedén elkészíthetőek és a sütőből kivéve bármikor frissen, ropogósan fogyaszthatóak.

 

A Lidl Magyarország alapfilozófiájának része, hogy mindig friss, magas minőségű termékkínálattal várja vásárlóit, melynek szerves része az immár tíz éve elérhető helyben sütött pékáruválaszték is. A vállalat folyamatosan törekszik a megújulásra, hiszen egyre nagyobb az igény az innovatív és kényelmi funkciókat is ellátó minőségi termékek iránt. Az áruházlánc a vásárlói igények maximális kiszolgálására, valamint a kialakult helyzetre rendkívül gyorsan reagálva, hazai beszállítói partnereivel szorosan együttműködve nagy volumenű termékfejlesztésbe kezdett. A magyar innovációnak köszönhetően a vásárlók kedvenc péksüteményei már fagyasztott formában is elérhetővé válnak a hazai áruházak kínálatában.

A vásárlók megszokott kedvencei között kétféle császárzsemle, zsúrvekni, mini fonottkalács, mini ciabatta, túrós rétes, sajtos pogácsa, kakaós csiga, barackos túrós táska és a belga csokis táska kaptak helyet, melyek kettő, hat, nyolc, valamint tíz darabos kiszerelésben vásárolhatóak meg. A péksütemények otthon könnyedén elkészíthetőek: nincs szükség semmilyen hozzávalóra, a csomagolásból kivéve azonnal betehetjük a sütőbe és az előírt módon, a megfelelő hőfokon kisütve akár rögtön fogyasztható. A biztos siker és a harmonikus ízvilág érdekében pontos elkészítési útmutató és videó is segíti a vásárlókat. A Lidl gyorsfagyasztott, otthon elkészíthető pékárui segítségével a frissen sült, ropogós péksütemények fogyasztásának élménye a mindennapok részévé válhat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „Felelős vállalatként ebben a nehéz időszakban is támogatni szeretnénk vásárlóinkat. A #maradjotthonfőzzotthon kampányunkkal az otthoni főzésben szeretnénk segítséget nyújtani, most pedig azokra gondoltunk, akik minden nap friss péksüteményt fogyasztanak. A mélyhűtött pékáruk megegyeznek az áruházlánc méltán népszerű friss helyben sütött termékeivel. A fejlesztések révén a vásárlók a sütőből kivéve bármikor hozzáférhetnek a friss, ropogós kedvenceikhez, méghozzá a Lidltől megszokott minőségben és kedvező áron.”

SOCIAL MEDIA