Mai vendégemmel, Lukács Rita marketingszakértővel a marketing és a márkaépítés aktuális kérdéseit tekintjük át.
Mostanában valószínűleg a mesterséges intelligenciáról beszélünk a legtöbbet. Mi is elővesszük a leggyakrabban felmerülő kérdést: elveszi a marketingesek munkáját vagy segít benne? A válasz persze adja magát, így inkább arra koncentrálunk, hogyan tud ember és gép jól együttműködni.
A következő fontos hívószó a Customer journey. Mi az élmény szerepe a teljes fogyasztói tölcsérben? Azt régen tudjuk, hogy már nem csak a termék/szolgáltatás minősége számít. Mi alapján ajánlanak egy terméket, szolgáltatást a fogyasztók? Mit jelent a lead generation, és miért fontos a lead nurturing?
Kitérünk a márkaközösségek fogalmára. Miért fontosabb a egyszeri tranzakcióknál a fogyasztói lojalitás? Hogyan alakulnak közösségek a márkák körül? Mi a márka-nagykövetek, ajánlások jelentősége?
Műsorunk egyik legfontosabb témája, a fenntarthatóság sem maradhat ki. Greenwashing vs. hitelesség, a szemlélet beépítése alaptevékenységbe, iparági / helyi fontos ügyek felvállalása. tevékenységgel kapcsolatos negatív hatások minimalizálása. Nem mellékesen: mindenki tudja, hogy nemsokára kötelező lesz a jelentéskészítés?
Végül, de nem utolsó sorban beszélünk a stratégiai tervezésről. Bármilyen gyorsan változnak a trendek, a hosszú távú gondolkodás nem megy ki a divatból.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.