A Republic Group készített új szpotot a Blikknek

Márkák

A Ringier Axel Springer Magyarország a Republic Groupot kérte fel a kiadó 2021-es marketingkommunikációs tevékenységének támogatására. A közös munka a Blikk új reklámszpotjával indult el.

 

Az ügynökség célja, hogy a megszokott platformot friss és játékos tartalmakkal újítsa meg. Február 15-én lesz éles az idei első szpot, amelyben továbbra is Szabó Győző, a márka reklámarca buzdítja az olvasókat, hogy vegyenek részt a Blikk nyereményjátékában. A februári kampány során a színész áthallásos keresztnevét kihasználva született meg a szlogen: “Legyen ön is Győző!”.

Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója elmondta: “Ez a Blikk és a Republic Group első közös projektje. Egy taktikai promóciós kampány és egy Győző keresztnevű márkanagykövet? Tökéletes találkozás, kihagyhatatlan ziccer. Célkeresztben a homo ludens!”

A kampány során fontos a duális megjelenés, ezért nem csak a képernyőn fog találkozni a tartalmakkal a célcsoport, outdoor megjelenések is támogatják a nyereményjátékot: villamos és busz reklámokkal, országszerte pedig citylightokkal találkozhat a közönség. Ezeken felül természetesen online támogatás is érkezik, hogy minél többen lehessenek “Győzők”.

„Egy kreatív szakembernek mindig pezsdítő a klasszikusnak mondható ügynökségi feladatok tengerében egy lazább, szabadabb kihívásnak megfelelni. A kampányon ötletelve száz százalékosan megkaptuk ezt a vágyott lehetőséget. A márka fesztelenebb, bevállalósabb kommunikációja minden kollégát lelkesített. Ez hozza meg azt a vérbeli csapatmunkát is, amitől ezt a szakmát annyira lehet szeretni” – tette hozzá Vértessy Flóra, a Republic Head of Art-ja.

A februári videó egyetlen helyszínen játszódik és az újságostól a járókelőkig Szabó Győző alakítja az összes szerepet. A jó hangulatú forgatáson a színész még a kutyáktól való félelmét is le tudta győzni, a set design pedig annyira megtetszett a Blikk szerkesztőségének, hogy a videóban megjelenő újságosstandot kihelyezték az irodájukban.

A Republic Group a Ringier Axel Springerrel közös egyéves együttműködés keretein belül további márkakommunikációs újításokat valósít meg a kiadó számára. Az ügynökség többek között a GLAMOUR márkakommunikációján is dolgozik majd, folytatva a korábban már megkezdett közös munkát.

 


Megbízó: Ringier Axel Springer Magyarország csoport, Blikk Kft.

Napilap divízió üzletágvezetője: Kiss Eleonóra

Marketingvezető: Holovács Annamária

Brand menedzser: Goron Margó

 

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Republic Group

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Art director: Vértessy Flóra

Szövegíró: Kováts Gergely

Account: Rummel Gábor

 

Produkciós cég: Metronomy

Producer: Kammerhofer Orsolya

Rendező: Ónodi Szabó Mátyás

Operatőr: Győri Márk

Vágó: Kovács Dávid

SOCIAL MEDIA