Neverending Branding: a konferenciának vége, a márkaépítés folytatódik

Hírek Kiemelt

Március 22-én, kedden megnyitottuk a  tavaszi marketinges konferenciaszezont. A Magyar Telekom pazar rendezvényközpontjában 31 előadó osztotta meg tudását, tapasztalatait a közel 140 fős hallgatósággal. 

 

A konferencia után most néhány képet villantunk fel emlékeztetőül. A részletes konferenciabeszámolót hamarosan elkezdjük közölni a Márkamonitor weboldalán, sok előadóval a Jazzy rádióban futó Márkamonitor műsorban folytatjuk a beszélgetést, a nyomtatott Márkamonitor magazin májusi számában pedig részletes konferenciadossziét jelentetünk meg. Nyitó képünkön első előadónk, Hortobágyi T. Cirill pannonhalmi főapát. 

„Széteső világunkban a márkák jelentik a biztos pontot?” – tette fel a kérdést előadásában Szabó Béla. A konferenciabeszámolóból a válasza is kiderül majd.

A délelőtti kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Fazekas Ildikó  (ÖRT), Rigó Csaba Balázs (GVH), Kanyó Roland (dm Magyarország), Maczelka Márk (SPAR Magyarország), Zalay Buda (Körber Hungária), Szabó Balázs (Szentkirályi Magyarország).

Néhány arc a tartalmas, és egyúttal igen jó hangulatú rendezvényről.

Keresd a konferencia részletes beszámolóit a jövő héttől a Márkamonitoron!

 

SOCIAL MEDIA