Méghogy a saját márkás termék rosszabb!

Hírek

Az ALDI hét sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.

Az ALDI február közepén jelentette be a Kokárdás márka megvásárlását az Alföldi Tejtől, és a Kokárdás tejtermékcsalád 2017 után immár másodszor nyeri el a megtisztelő címet a tejtermékek kategóriában. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egy literes tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatással az ALDI a kiváló minőségre és a magyar forrásra szeretné felhívni a figyelmet.

Az ALDI Kokárdás Gyümölcsjoghurt termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese. A 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható joghurtok szintén a kiváló hazai élelmiszereket mutatják be a vásárlóknak, egyéni és családi fogyasztásra egyaránt alkalmasak.

Az ALDI kínálatában kiemelt helyet kapó laktózmentes válogatás a laktózmentes termékcsalád kategória díjazottja. A mascarpone krémből, a friss sajtból és a lágysajtból álló szelekcióval a laktóz-intolerenciában érintettek számára kínál alternatív laktózmentes termékeket 200, illetve 150 grammos kiszerelésben. A laktózmentes UHT-tej 2,8%-os zsírtartalommal pedig azoknak a fogyasztóknak szól, akik a laktózmentes kategóriában nem csak a sovány tejet szeretnék fogyasztani.

A bio juh- és kecskesajt kategória nyertesei ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juhtejből és bio kecsketejből készített sajt-specialitásokat takarnak, amelyeket az igazi ínyenceknek szánnak. A sajtok összesen 8 féle ízben – friss juhsajt (natúr, metélőhagymás), juh camembert (natúr, borsos), friss kecskesajt (natúr, metélőhagymás), kecske camembert (natúr, borsos) – érhetőek el.

A bioitalok között diadalmaskodó ALDI bio vegán mandulaital egy laktózmentes mandulaital, arabica kávéval feltuningolva. A praktikus csomagolásban – visszazárható tetővel – kapható ital macchiato, kurkuma és matcha ízben kapható.

A teljes kiőrlésű pékáruk két nyertese az ALDI teljes kiőrlésű rozsos bucija, illetve sokmagvas rusztikus baguette-je, amelyek az üzletlánc „Azon melegében” látványpékségeiben érhetőek el. A 90 grammos, rusztikus kinézetű, finom bélzetű és ropogós héjú, teljes kiőrlésű lisztből készült rozsos buci a teljes értékű reggeli nélkülözhetetlen része, míg a 250 grammos baguette ropogós héjazata finom magvakkal dúsított puha belsőt takar.

A kenyérfélék nyertese, az ALDI Focaccia Grande egy valódi innováció a frissen sütött pékáruk kategóriájában. Az újításnak köszönhetően a mediterrán szendvicsalap focaccia belsejében margarinos, paradicsomos, fűszeres töltelék teszi teljessé az ízélményt, amely frissen sütve, azonnal fogyasztható.

Az Év Terméke Díj programban pályázó termékeket a magyar fogyasztók döntései alapján díjazzák, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg az elismerést. A felmérést végző GfK kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a termékeket, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY index határozza meg.

Az Év Terméke Díjról

A Product of the Year a világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul. A díjat 1987-ben, Franciaországban adták át először, mára pedig – hazánkkal együtt – a világ 42 országában van jelen és közel 3 milliárd fogyasztót ér el.

A nemzetközi Product of the Year programba illeszkedve 2011 őszén, Magyarországon is útjára indult Az Év Terméke Díj.

A legnépszerűbb termékeket maguk a fogyasztók választják ki egy országos nagymintás közvélemény-kutatás keretében. A díjra minden évben új és innovatív termékekkel lehet nevezni, amelyeket először egy szakmai zsűri pontoz. A szakmai grémium által kiválasztott termékek kategóriákba sorolva indulnak a közvélemény-kutatáson, és a fogyasztók kategóriánként választják meg az év termékeit. A nyertesek egy éven keresztül jogosultak „Az Év Terméke Díj” logó használatára, valamint jelentős médiatámogatást kapnak a díjazott termékeik népszerűsítésére.

SOCIAL MEDIA