Március 22-én jön a Márkaépítés 2022: Neverending Branding konferencia! – FRISSÍTÉS

Hírek Kiemelt

A Márkamonitor szerkesztősége idén a szokottnál valamivel korábban, március 22-én, kedden rendezi a hagyományos tavaszi Márkaépítés konferenciát. Az idei rendezvény mottója: Neverending Branding.

 

Hiszen a márkánk soha nincs készen. Formálják a piac, a technológia, a fogyasztói ízlés változásai. Formáljuk mi magunk is új ötletekkel, innovációkkal. Változik a marketingkommunikáció eszköztára, amellyel a márkánk építését támogatjuk. Hype-ok, divatok születnek, és idővel kiderül, melyek bizonyulnak tartósnak. A storytelling örök, de az emberek időről időre más történeteket akarnak hallani. Vagy ugyanazokat a történeteket, de másképp.

A favágó néha megáll a munkában, és megélezi a fűrészét. A márkaépítőnek is jót tesz, ha egy napra kivonja magát a taposómalomból, és találkozik azokkal, akik hasonló problémákkal küzdenek, netán hasonló problémákra találtak megoldást. Idén is a legkiválóbb szakembereket kértük fel, hogy osszák meg tudásukat, tapasztalataikat, de akár kétségeiket, dilemmáikat is a Márkaépítés konferencia keretében. Használja ki a lehetőséget, töltsön velük egy inspirációkban gazdag napot!

Mindannyian azt akarjuk, hogy a márkánk sikeres, tartós, hosszú életű legyen. Ki tudna erről hitelesebben beszélni, mint Hortobágy Cirill pannonhalmi főapát, aki egy immár több mint ezeréves brand építéséről fog beszélni. De minden témának megkerestük a legjobb szakértőit a lélektantól a gazdaságon és a marketingtudományon át a piacvezető cégek best practice-eiig. A délutáni program további kiváló esettanulmányokat tartogat, a már publikált programon felül további három prezentációval, amelyeknek a részleteit a héten közöljük.

Biztosítsa be a helyét már ma az idei év első nagy marketinges konferenciáján!

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA