Magyar megoldás a döntősök között az Employee Engagement Awards versenyen

Hírek Kiemelt

A nemzetközileg elismert Employee Engagement Awards díjátadó ünnepségét január 23-án London egyik stílusos helyszínén, a Troxy épületében rendezték. A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje a „The Employee Engagement Company of the Year”, azaz a munkavállalói motivációért járó, év vállalkozása kategória legjobbjai között zárta a versenyt.

 

A szakmai megmérettetés és díj 2015-ben Európában debütált. A rendezvény célja támogatni azokat a szervezeteket, akik motiválják és inspirálják dolgozóiikat és növelik a munkavállalói élményt egy sikeres vállalkozás fenntartása érdekében.

A Games for Business egy olyan digitális játék-alapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok elsősorban HR problémáinak megoldásában segít, kiemelten onboarding és belső képzés támogatás területén.

A magyar cég számára 2019 sikerekben gazdag évnek számított hiszen számos hazai és nemzetközi versenyen kaptak elismerő kitüntetést. „Csapatunk nagyon büszke arra, hogy miután év végén a legjobb képzési megoldásért járó arany minősítéssel térhettünk haza – ugyancsak Londonból – a nagyszabású Engage Awards szakmai versenyről, most egy másik ugyancsak minőséget képviselő megmérettetésen ismét a legjobbak között szerepelhettünk.” – fogalmazott Fazekas László, a cég értékesítési és marketing igazgatója.

Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor az új kollégáknak kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben váltanak.

„Örömmel és büszkén tekintünk vissza a tavalyi évre és felkészülten, megújult erővel és sok-sok izgalmas új fejlesztéssel várjuk, amit 2020 tartogat számunkra!” – tette hozzá Szalai Miklós, a cég termékfejlesztési igazgatója.

SOCIAL MEDIA