Küzdenek a CMO-k a fogyasztói élménnyel

Hírek

A csúcsvezetés szerint prioritás a fogyasztói élmény, a marketingvezetők azonban egyelőre nem találnak fogást rajta.

Gartner és a CMO Club által marketingvezetők körében folytatott felmérésben a megkérdezettek 46 százaléka állította, hogy „a fogyasztói élmény fokozása minden érintkezési ponton, a különböző osztályok bevonásával” a három leginkább megerősödő elvárás között szerepelt, melyet a csúcsvezetés irányukban támasztott.

Ezzel szemben, amikor a tényleges előrelépésről volt szó, a fogyasztói élmény az utolsó helyre került. Mindössze a CMO-k 6 százaléka állította, hogy prioritást élvezett volna ez a terület 2014 során – írja az AdAgeLaura McLellan, a Gartner alelnöke és a jelentés szerzője szerint ennek oka egyrészt a kérdés újdonságfaktora és komplexitása, másrészt a marketingigazgatók szervezeten belüli hatalma – vagy annak hiánya – is. Ugyanakkor a feladat egyúttal lehetőséget is jelent a CMO-k számára, hogy befolyásukat növeljék – állítja McLellan.

(Forrás: Advertising Age, CMO.com/WARC)

SOCIAL MEDIA