Stratégiai együttműködést indított az Indamedia Network és a Betone. A megállapodás látványos eleme, hogy az Index nyitóoldalán állandó helyet kapnak a podcastek.
Emellett a két társaság az Indamedia-podcastok gyártásában és hirdetés-értékesítésben is együttműködnek. A megállapodásnak köszönhetően a Betone elérhető műsorportfóliója ötvenre bővült. A prémium tartalmi kínálat, a koncentrált hirdetési inventory és a dinamikus hirdetéskiszolgálás lehetővé teszi, hogy a hirdetők gyorsan és nagy számban érjék el a számukra fontos célcsoportba tartozó, magas státuszú hallgatókat – írják.
„A Betone megalapítása óta azon dolgozunk, hogy minél több minőségi, magyar nyelvű podcast tartalom jusson el az emberekhez és ehhez megtaláljuk azokat a médiapiaci szereplőket, akik hasonlóan gondolkodnak. A fenntartható podcast médiapiac építésében a mai egy fontos lépés. 2021-ben, amikor a hirdetési hálózatunkat életre hívtuk, havi 1 000 000 meghallgatást tűztünk ki célul. Bízom benne, hogy az együttműködéssel 2023-ban ezt a számot elérjük, és sok olyan podcast műsorra irányíthatunk figyelmet, amelyek tartalma és minősége ezt megérdemli” – mondta Hampuk Richárd, a Betone podcast médiacég alapítója.
„Az Indamedia csoportnál a gazdasági környezet kihívásaira több területet érintő fejlesztéssel reagáltunk – a most aláírt megállapodás is ennek a stratégiának az egyik fontos eleme. Az együttműködés lehetőséget ad arra, hogy kiadványaink podcast kínálatát bővítsük, minőségben szintet lépjünk. Ezzel a lépéssel nemcsak a felhasználói élményt növeljük, de a piacon egyedülálló, platformtól független dinamikus hirdetéskiszolgálást is kínálunk partnereink számára” – foglalta össze Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.
Az Indamedia-csoport esetében a podcast hirdetések értékesítését, a Display Now Zrt. keretein belül működő DN Sales House látja el.
Fotó: Will Francis/unsplash.com