Főoldal/Karrier

Feitel Balázs az Ipsos új vezetője

2015. október 1-jétől Feitel Balázs veszi át a Géczi Tamás távozásával nemrég megüresedett pozíciót. Az új ügyvezető 17 éves tapasztalattal rendelkezik a magyar piackutatási piacon, melyet a Millward Brownnál, a Nielsennél és a TNS-nél különböző vezetői pozíciókban, illetve első számú vezetőként szerzett. Feitel Balázs feladata az Ipsos ügyfeleinek segítése lesz azok marketingdöntéseinek meghozatalában, valamint a […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a Citroënnél

Arnaud Belloni igazgatóként a marketing, kommunikációs és sport területekért lesz felelős. Szeptember 1-jén a 48 éves, 22 éves autóipari tapasztalattal rendelkező Arnaud Belloni veszi át a Citroën márka marketingjéért, kommunikációjáért és a sportért felelős igazgatói pozíciót Julien Montarnaltól, aki a PSA Peugeot Citroën csoport közel-keleti és afrikai menedzsmentcsapatában kap új feladatot. Belloni a Compiègne-i és […]

Tovább olvasom

Új vezetőt kap a Skoda

A vezérigazgató az anyavállalat igazgatótanácsából érkezik a cseh cég élére. Öt év után változás történik a Skoda élén: november 1-jétől Bernhard Maier (55), a Porsche AG értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tagja lesz a mlada boleaslavi márka új vezérigazgatója. Ezzel egy időben a posztot jelenleg betöltő Dr. Winfried Vahland (58) a Volkswagen-csoport frissen létrehozott Észak-Amerika […]

Tovább olvasom

Új ügyvezető az Unilever élén

Augusztus 1-jétől Regina Kuzmina tölti be az Unilever Magyarország és Adria régió ügyvezetői pozícióját. Ezzel egy időben az Unilever közép-kelet-európai vezetői testületének tagja is lesz. Kuzmina kinevezésével a magyar leányvállalat élére egy széleskörű tapasztalattal rendelkező vezető kerül, aki karrierjét az Unilever orosz-ukrán-belorusz régiójában működő leányvállalatánál kezdte 1997-ben. Az elmúlt 18 évben különböző pozíciókban dolgozott marketinges […]

Tovább olvasom

A tartalommarketinges 5 típusa

Szórakoztató, egyben tanulságos tipológia az evangelistától az adatmániásig. A content marketing még mindig gyerekcipőben jár, így aztán bármi jól jöhet ahhoz, hogy jobban működjenek a tartalommarketing projektek és csapatok. Itt van például Quinn Whissen 5 tartalommarketinges típusa. Kik ők és hogyan lehet velük szót érteni? Az evangelista. Ő az, aki már akkor tudta, hogy a […]

Tovább olvasom

Üzleti világból érkezett vezetőkkel erősít a BKF

Három új felsővezetőt – köztük marketingest – nevezett ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola. Jákó Eszter személyében tapasztalt marketing és kommunikációs szakember érkezett az intézménybe, mostantól vezérigazgató-helyettesi pozícióban felelős a BKF cégcsoport márkakommunikációs és marketing feladataiért. Az előző vezető, Dr. Tóth Ágnes szülési szabadságra megy. Jákó Eszter korábban hasonló munkakörben dolgozott a Sanománál, az […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgatója van a MetLife Biztosítónak

Dr. Zolnay Judit a MetLife Biztosító kinevezett vezérigazgatója, aki ezt megelőzően a társaság vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. Dr. Zolnay Judit 2012-től az élet-, egészség- és baleset-, valamint nyugdíjbiztosítási profilú MetLife Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. Ezt megelőzően 2008 márciusától az Aviva Életbiztosító Zrt. értékesítési és marketing területeit irányította vezérigazgató-helyettesként, majd a Winterthur Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyetteseként és a Winterthur […]

Tovább olvasom

Civil pályán folytatja az adatvédelmi osztályvezető

Dr. Keszey Gábor, a NAIH adatvédelmi osztályának vezetője a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodánál folytatja pályafutását. A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságtól (NAIH) igazolt ügyvédet a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda. Dr. Keszey Gábor – mint a NAIH adatvédelmi osztályának vezetője – a fogyasztói panaszok kivizsgálása mellett állásfoglalásokat és ajánlásokat készített, adatvédelmi projektek kialakításában és […]

Tovább olvasom

Marketingfronton erősít a Szallas.hu

A portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát. A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét. „A belföldi online szállásközvetítés terén elnyert piacvezető pozíciónk megőrzése mellett ma […]

Tovább olvasom