Főoldal/Karrier

A tartalommarketinges 5 típusa

Szórakoztató, egyben tanulságos tipológia az evangelistától az adatmániásig. A content marketing még mindig gyerekcipőben jár, így aztán bármi jól jöhet ahhoz, hogy jobban működjenek a tartalommarketing projektek és csapatok. Itt van például Quinn Whissen 5 tartalommarketinges típusa. Kik ők és hogyan lehet velük szót érteni? Az evangelista. Ő az, aki már akkor tudta, hogy a […]

Tovább olvasom

Üzleti világból érkezett vezetőkkel erősít a BKF

Három új felsővezetőt – köztük marketingest – nevezett ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola. Jákó Eszter személyében tapasztalt marketing és kommunikációs szakember érkezett az intézménybe, mostantól vezérigazgató-helyettesi pozícióban felelős a BKF cégcsoport márkakommunikációs és marketing feladataiért. Az előző vezető, Dr. Tóth Ágnes szülési szabadságra megy. Jákó Eszter korábban hasonló munkakörben dolgozott a Sanománál, az […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgatója van a MetLife Biztosítónak

Dr. Zolnay Judit a MetLife Biztosító kinevezett vezérigazgatója, aki ezt megelőzően a társaság vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. Dr. Zolnay Judit 2012-től az élet-, egészség- és baleset-, valamint nyugdíjbiztosítási profilú MetLife Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. Ezt megelőzően 2008 márciusától az Aviva Életbiztosító Zrt. értékesítési és marketing területeit irányította vezérigazgató-helyettesként, majd a Winterthur Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyetteseként és a Winterthur […]

Tovább olvasom

Civil pályán folytatja az adatvédelmi osztályvezető

Dr. Keszey Gábor, a NAIH adatvédelmi osztályának vezetője a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodánál folytatja pályafutását. A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságtól (NAIH) igazolt ügyvédet a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda. Dr. Keszey Gábor – mint a NAIH adatvédelmi osztályának vezetője – a fogyasztói panaszok kivizsgálása mellett állásfoglalásokat és ajánlásokat készített, adatvédelmi projektek kialakításában és […]

Tovább olvasom

Marketingfronton erősít a Szallas.hu

A portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát. A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét. „A belföldi online szállásközvetítés terén elnyert piacvezető pozíciónk megőrzése mellett ma […]

Tovább olvasom

Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára

Július 15-től a non-profit és érdekvédelmi szövetségi tapasztalattal is rendelkező szakember látja el a főtitkári feladatokat. A szakember a Magyar Édességgyártók Szövetsége főtitkáraként szerzett tapasztalatot egy szövetség operatív vezetésében – PR, kommunikáció, lobbitevékenység és szakmai érdekvédelem területén -, majd a telekommunikációs szektorban látott el különböző kommunikációs szakértői feladatokat. Ezeket megelőzően az SOS Gyermekfalvak Magyarország kommunikációs […]

Tovább olvasom

Új vezetőt igazolt a Maven7

A nemzetközi tanácsadócéges háttérrel is rendelkező Hiske den Boer az OrgMapper üzletágat vezeti majd. Hiske den Boer személyében új igazgatót neveztek ki a Maven7 OrgMapper üzletágának élére. Hiske a szervezeti hálózatkutatással kapcsolatos termék- és üzletfejlesztést, valamint a szolgáltatási folyamatokat fogja felügyelni. „A nemrégiben kapott befektetésünkkel úgy éreztük, itt az ideje kinevezni egy stratégiai vezetőt az […]

Tovább olvasom

Új kereskedelmi vezető a Danone-nál

Július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. A szakember komoly tapasztalatokkal bír az FMCG termékek piacán. Fabrizio Sforza gazdasági és marketing tanulmányait a Modenai Egyetemen végezte. Karrierjét 2001-ben a Reckitt Benckisernél kezdte Milánóban. Többek között olyan márkákért felelt, mint az Air Wick, a Veet vagy a Calfort. 2007-ben a L’Orealnál […]

Tovább olvasom

Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit. Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, […]

Tovább olvasom