Főoldal/Karrier

Elnököt választott a DIMSZ Tartalommarketing tagozata

A DIMSZ idén alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének. A DIMSZ legfiatalabb tagozatának céljai között szerepel a tartalommarketing ágazat súlyának növelése mellett a piaci és fogyasztói edukáció, valamint az egyre népszerűbb, ugyanakkor nehezen körbehatárolható tartalommarketing, mint különálló szakma definiálása. A tagozat áprilisi alapítását követően kiadott egy Tartalommarketing kisokost, mely megfogalmazza a […]

Tovább olvasom

Új vezető a Coca-Cola Magyarország élén

Ismét magyar szakember irányítja a márkákért felelős céget. Június 1-jétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. A szakember Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja karrierjét hasonló munkakörben. Niklós László csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt […]

Tovább olvasom

Carra Anita a UPC Magyarország új marketingvezetője

Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni. A UPC Magyarország Kft. kötelékében Carra Anita feladata lesz, hogy a UPC-t teljes körű infokommunikációs szolgáltatóként pozícionálja, biztosítva, hogy a vállalat minden ügyfélszegmensben innovatív csomagokat tudjon a piacra vinni és új szintre emelje az ügyfélélményt. Szintén az ő felelősségi körébe tartozik az […]

Tovább olvasom

Új elnök-vezérigazgató a Telenor-csoport élén

Sigve Brekke, a Telenor Ázsia jelenlegi vezetője augusztus 17-től váltja a nyugdíjba vonuló Jon Fredrik Baksaast, aki nemzetközi márkává tette a Telenort. Sigve Brekke a Harvard Egyetemen szerezte diplomáját. 1999-ben csatlakozott a Telenorhoz, ahol számos vezető pozíciót látott el. Kiemelkedő szerepe volt abban, hogy a vállalat Ázsiában több mint 100 millió előfizetőre tett szert, melynek […]

Tovább olvasom

Márkaigazgatót nevez ki a Tesco

A nemrégiben rekordveszteséget jelentő szupermarketlánc tavaly év végén kezdte átszervezni marketingcsapatát. Csoportszintű márkaigazgatói poszt létrehozását jelentette be a Tesco. A pozíciót május 18-tól a Barclays bank eddigi marketingigazgatója, Michelle McEttrick tölti be. A szakember Matt Atkinson korábbi kreatívigazgatót váltja a cég marketingcsapatának élén, aki nemrégiben távozott a Tescótól. Robin Terrell, a Tesco fogyasztói élményért felelős […]

Tovább olvasom

Marketingkommunikációs vezetői kinevezés a Microsoftnál

Szávuly Krisztián júliustól új munkakörben folytatja a szoftvercégnél. A szakember 2014 januárjától töltötte be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál, majd a DX-csapat megbízott vezetője lett. Feladata hazai applikációfejlesztők és egyetemisták megszólítása volt, megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak. Másfél év után új pozíciót kapott, a marketing és operatív feladatok […]

Tovább olvasom

Európai marketingmenedzsert keres az Airbnb

A szakember feladata a kampányok lokalizálása lenne a szolgáltató legnagyobb piacán. Európa az Airbnb legnagyobb piaca: tavaly májusban már a vendégek 60 százaléka az öreg kontinensen szállt meg. A cég tovább szeretne itt terjeszkedni, ezért új pozíciót hoz létre: az európai regionális marketingmenedzser Alexandra Dimizianinak, az európai marketingigazgatónak jelent majd, feladata pedig az Airbnb kampányok […]

Tovább olvasom

Divatért felelős alelnök a Bacardinál

A szeszipari óriás szorosabbra fűzné márkái és a divatvilág kapcsolatát. A Bacardi, melyhez olyan márkák tartoznak, mint a Grey Goose, a Bombay Sapphire és a Martini, az IMG Worldwide-tól igazolta Akiko Maedát, aki az ügynökségi csoport divat-divíziójánál felelt a termék- és platformfejlesztésért. Maeda a marketing- és a kereskedelmi csapattal szoros együttműködésben dolgozik majd azokon a […]

Tovább olvasom

Elnököt választott a DIMSZ adatvédelmi tagozata

Az elnök közel tíz évig volt az adatvédelmi biztos munkatársa. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) adatvédelmi tagozata Dr. Freidler Gábornak szavazott bizalmat. Az új elnök a Freidler Ügyvédi Iroda vezetője. Az Államigazgatási Főiskolán igazgatásszervezői, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi karán jogász végzettséget szerzett. 1998 és 2008 között az Adatvédelmi Biztos […]

Tovább olvasom

Megszűnik a marketingigazgatói poszt a Heinekennél

A stratégiai célok gyorsabb elérése, a fogyasztói igényekhez való rugalmasabb alkalmazkodás és a költséghatékonyabb működés érdekében átalakítják a cég működési modelljét. A Heineken N.V. által bejelentett legfontosabb változások a következők: A működést négy régióba vonják össze. A korábbi Nyugat-Európa és Kelet-Közép Európa régió helyett Európát egységesen kezelik majd. A fókusz az uniós országokon lesz, a […]

Tovább olvasom
Adatvédelmi beállítások