Stratégiai átalakítás a Microsoftnál

Karrier

Három új vezető kinevezését jelentette be a Microsoft Magyarország a regionális szintű szervezeti átalakítások részeként.

Új üzletfilozófiája szerint felhő- és mobilitás-orientált globális nagyvállalatból az intelligens felhő és az intelligens perifériák globális piacvezető vállalata kíván lenni a Microsoft. Az új technológiák az értékesítés módját, ezzel a cég szervezetét is átalakítják, hiszen az ügyfelek ma a saját feltételeikkel, az általuk preferált csatornákon szerzik be a digitális transzformációhoz szükséges termékeket és szolgáltatásokat. Az ügyféligények lehető legrövidebb idő alatti kielégítése érdekében a cég a teljes partner-együttműködési modelljét átalakítja.

A Vállalati és partnerkapcsolati üzletág élére Törökné Nagy Mónikát nevezték ki. A szakember az elmúlt 15 évben vezető technológiai és telekommunikációs nagyvállalatoknál dolgozott – magyar illetve regionális – marketingvezetőként. Elődje, Vass Gábor Kelet-közép európai partner fejlesztési igazgatóként irányítja a cég régiós partnerstratégiáját.

A szervezeti változások a lakossági szegmenset is érintik. A Microsoft globális szinten hat értékesítési régiót hozott létre a lakossági termékek és hardvereszközök értékesítési üzletágának az irányítására. Az európai térségen belül kialakított országcsoportok egyike lett a Csehország, Szlovákia és Magyarország hármasát magába foglaló régió, amelynek vezetője a korábbi magyarországi lakossági üzletágigazgató, Szabó Péter lett.

Szintén regionális pozíciót kapott a korábbi magyarországi jogi igazgató, dr. Simándi Andrea: ő a jövőben a Microsoft európai adatvédelmi ügyeiért, különösen a közelgő Európai Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való ügyfél-megfelelés támogatásáért lesz felelős (European Data Protection Attorney). Magyarországi utódja dr. Kozma Zoltán, aki korábban a DLA Piper nemzetközi ügyvédi irodánál dolgozott ügyvédként, ahol a technológia, média és telekommunikáció csoport vezetője volt.

SOCIAL MEDIA