Hírek

Megszüntette az Oroszországból származó termékek megjelenítését az Árukereső.hu

Ezzel tiltakozik az Ukrajnával szembeni agresszió ellen. A cég egyben arra biztatja a webáruházakat működtető partnereit, hogy fontolják meg egy hasonló lépés megtételét.   Csatlakozik anyacége, a Heureka Group tiltakozó akciójához az Árukereső.hu: felfüggesztette az orosz eredetű termékek megjelenítését az oldalán, ezzel fejezve ki tiltakozását Oroszország Ukrajnával szembeni agressziója miatt. A több mint 5000 partnerrel […]

Tovább olvasom

Háború Ukrajnában: a képviselők szerint az orosz támadással új kor kezdődött

Az Európai Parlament kedden rendkívüli plenáris ülést tartott Brüsszelben, ahol a képviselők az Oroszország által Ukrajna ellen indított katonai támadást vitatták meg. A vitában Kijevből élőben bejelentkezve részt vett Volodimir Zelenszkij ukrán elnök és az ukrán Verhovna Rada elnöke, Ruszlan Stefancsuk. Az Európai Tanács elnöke, Charles Michel, az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen […]

Tovább olvasom

Elindult a civilek érvénytelen népszavazásra buzdító kampánya

Hétfő délután megtartották az Amnesty International Magyarország és a Háttér Társaság, illetve más civil szervezetek közös országos kampányának nyitóeseményét. A következő egy hónapban azért fognak dolgozni, hogy az április 3-i homofób és transzfób propaganda-népszavazás érvénytelen legyen – írják.   Azt gondoljuk, hogy nem csak az országgyűlési választásokon, hanem a népszavazáson is mindenképpen részt kell venni, […]

Tovább olvasom

Megvizsgálták az Ukrajna ellen indított orosz háborúval kapcsolatos online megjelenéseket

Az Ynsight Research csapata a netnográfiai kutatás során a globális webtérben megjelenő az orosz-ukrán háborúval kapcsolatos online megjelenéseket vizsgálta, arra fókuszálva, hogy a mostani elsősorban közösségi médiában zajló kommunikáció miben különbözik a korábbi konfliktusok online megjelenésétől.   Az orosz-ukrán konfliktus sok szempontból állította váratlan helyzet elé az európai társadalmakat. Kevesen számítottak a modern diplomácia működése […]

Tovább olvasom

A 8. héten az RTL Klub Híradója volt a legnézettebb televíziós hírforrás

Több mint egy éve nem néztek annyian Híradót a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, mint az elmúlt héten – adta hírül az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatósága.    Az RTL Magyarország 18-49-ben csoportszinten, nem csak főműsoridőben, hanem egész napot tekintve is megnyerte az elmúlt hetet (főműsoridő, RTL Magyarország 29,9 SHR%, TV2 Csoport 26,6 SHR%, egész nap, […]

Tovább olvasom

12 millió euróval támogathatja az elektromos autók elterjedését Németország

Németország célul tűzte ki, hogy 2030-ra világelső legyen a megújuló energia felhasználásával előállított hidrogén előállítása és felhasználása, valamint a hidrogéntechnológiák területén. A német állam már tavaly bejelentette, hogy nyolcmilliárd euróval támogatja az ország hidrogén-ökoszisztémájának fejlődését, ennek keretében kap most támogatást a Toyota mobilitási szolgáltatásokért felelős almárkája, a vállalat második generációs hidrogén üzemanyagcellás elektromos személyautóját kínáló […]

Tovább olvasom

Egyre kelendőbbek a diétás és “mentes” termékek

Az alapvető élelmiszerek mellett a sör volt a legkelendőbb terméktípus 2021-ben – derült ki a Coop Online kutatásából, amelyből azt is megtudhattuk, hogy az ásványvíz, az energiaital és az diétás termékek sem hiányozhatnak a magyarok polcairól.   Mit fogyasztottak a magyarok a leginkább karácsony előtt? Erre a kérdésre kereste a választ a Coop Online, azt vizsgálva, mely termékek […]

Tovább olvasom

Az első és a harmadik helyet húzták be a TOYOTA GAZOO Racing repülő finnjei a svéd havon

A Svéd Rally során a TOYOTA GAZOO Racing mindhárom pilótája szoros küzdelemben volt a győzelemért az ismeretlen, nagysebességű, hóval fedett utakon, amelyeket Umeåból indulva járt be a mezőny.   Rovanperä hátrányban volt pénteken, mivel a bajnokságot vezető pilótaként elsőként kellett rajthoz állnia a mezőnyből, de még így is mindössze 8,3 másodperces lemaradással zárta a szombati […]

Tovább olvasom

Az életvidámságot jeleníti meg a Fanta új kampánya

A hétköznapok szürkeségét újraszínezve frissíti fel 80 éves történetét a márka. A kampány arra ösztönzi a rajongókat az élet minden területéről, hogy csavarják le egy üveg Fanta kupakját és merüljenek el egy színekkel teli világban.   A kampányt a SANTO Buenos Aires hívta életre – televíziós, közösségi média és közterületi hirdetések formájában – kiemelve benne […]

Tovább olvasom

11 éves a Whitereport

A Whitereport cross-médiás adatbázis 2011 februárjában indult az első modulokkal, hogy áttekinthetővé tegye a hazai médiapiacot és annak erőviszonyait, a kínálat és a pénz oldaláról.   Először a brit Whitereport cross-media business intelligence modullal bővült, később pedig a Mediaspace.global nemzetközi szakmai közösségi platformmal, amely által globális szereplővé nőtte ki magát, de a munka remote, a […]

Tovább olvasom