A 8. héten az RTL Klub Híradója volt a legnézettebb televíziós hírforrás

Hírek

Több mint egy éve nem néztek annyian Híradót a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, mint az elmúlt héten – adta hírül az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatósága. 

 

Az RTL Magyarország 18-49-ben csoportszinten, nem csak főműsoridőben, hanem egész napot tekintve is megnyerte az elmúlt hetet (főműsoridő, RTL Magyarország 29,9 SHR%, TV2 Csoport 26,6 SHR%, egész nap, RTL Magyarország 25,7 SHR%, TV2 Csoport 24,9 SHR%).

A 8. héten, főműsoridőben, az RTL Klub csatornaszinten is fő versenytársa előtt végzett (RTL Klub 14,5 SHR%, TV2 12,9 SHR%). A 18-49-es heti toplistán 10-ből 8 program az RTL Klubon futott!

Kiemelkedő nézettséget hozott az elmúlt héten az RTL Klub esti Híradója. A kiemelt kereskedelmi célcsoportban 23,1 SHR%-ot teljesített, míg a múlt hét átlagos nézőszáma 215 ezer volt, ami utoljára több mint egy évvel ezelőtt volt látható (RTL Klub Híradója, 8. heti átlag 23,1 SHR%, TV2 Tények, heti átlag 18,6 SHR%). Az RTL Klub Híradója a múlt héten a teljes népesség körében is megelőzte a Tényeket (heti átlag súlyozott nézőszám RTL Híradó: 795 ezer fő, TV2 Tények: 750 ezer fő).

Az ukrajnai háborús helyzet miatt hétfő estétől az RTL Klub késő esti Híradója 21:20-tól kerül adásba, azt követően a Hotel Margaretet – saját gyártású napi sorozat – sugározzák, 21:55-től.

De nem csak a Híradó, hanem az azt követő Fókusz is éves csúcsot döntött a 18-49 éves célcsoportban: a heti átlag 212 ezer fős nézőszáma utoljára 2021 első hetében fordult elő. Átlagos közönségaránya, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, az elmúlt a héten 20,5 SHR% volt.

A hétköznapok során a saját gyártásban készült, ukrán-magyar határon játszódó Keresztanyu továbbra is nyeri saját sávját (heti átlagos nézettség a kiemelt kereskedelmi célcsoportban 17,0 SHR%).

Szombaton A Tanár című heti sorozat befejező évada 13,9 SHR%-ot hozva, nyerte a saját sávját is, amivel az RTL Klub nyerte az egész estét is. Vasárnap az RTL Klub Híradóját követően (18-49-ben 23,4 SHR%), az üzleti showműsor, a Cápák között is hozta a 20 SHR% feletti számot (18-49-ben, 20,7 SHR%). Ezekkel az eredményekkel mindkét vasárnap esti program bekerült a 18-49 éves korcsoport idei évi legnézettebb TOP10 programja közé, a 9. illetve a 4. helyre.

A kábelcsatornák tekintetében a Cool TV továbbra is kiemelkedően teljesít (18-49-ben heti átlag 5,4 SHR%) megtartva ezzel a 3. legnézettebb csatorna címet főműsoridőben, míg az RTL+ műsorán látható UEFA kupasorozat is egyre népszerűbb, nemcsak lineáris nézettségben (a csütörtök esti Real Sociedad – RB Leipzig mérkőzés 2,4 SHR%-ot hozott 18-49-ben), de az RTL Most+ live stream közvetítésében is ez volt az idei szezon legnézettebb mérkőzése.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, live+aslive+vendég, live+kumulált tsv+vendég, főműsoridő (1900-2259) teljes nap (0200-2559), 18,49, 4+, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány) Gemius Prism, 4+, RTL Most+ web és app 2022.08. Hét 2022.02.28-án lekért adatok alapján

 

 

SOCIAL MEDIA