Hírek

Élelmiszerrel segít a Lidl

A Lidl Magyarország – mint a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány hivatalos támogatója – elkötelezett a gyermek-közétkeztetés minőségi javításában. Ennek eredményeképpen társadalmi felelősségvállalása jegyében az áruházlánc egy éven át havi 5 millió, összesen 60 millió forint értékű élelmiszer adományozásával segíti a kórházi ápolásra szoruló gyermekek és az őket kísérő szülők egészséges étkeztetését. Felelős vállalatként a […]

Tovább olvasom

Megnyílt a Lexus harmadik márkakereskedése

A világ vezető prémium hibrid elektromosautó-gyártója, a tavalyi évben és az idei év első negyedévben is mind világszinten, mind Magyarországon értékesítési rekordot döntő Lexus Debrecenben nyitotta meg harmadik magyarországi márkakereskedését. Az immáron 26 éve az egyik legsikeresebb hazai Toyota márkakereskedésként működő Road Service Kft. által megnyitott bemutatóterem Európa egyik legimpozánsabb Lexus márkakereskedése lett. Az új […]

Tovább olvasom

Dubicz borok a Sziget-fesztiválokon

Egyre népszerűbbek a magyar borok a hazai fesztiválokon, csak tavaly nyáron például ötödével nőtt a borfogyasztás a Sziget nyári rendezvényein az előző évhez képest. A pozitív változásban a fogyasztási trendek alakulása mellett kulcsszerepet játszik a fesztiválokon elérhető borok magas minősége is. Éppen ezért a Borháló Borkereskedés úgy döntött, nem változtat a bevált recepten, és idén […]

Tovább olvasom

Wossala Rozinával indítja a grillszezont a SPAR

Elindult a SPAR idei grillkampánya, amelynek háziasszonya a népszerű chef-műsorvezető, Wossala Rozina lett. A vállalat a tavasztól kora őszig tartó szezonra új grilltermékekkel és bővebb választékban elérhető, minőségi grilleszközökkel készül a szabadtéri sütések kedvelői számára. Idén nyáron Wossala Rozina és a SPAR közös receptfüzete, illetve a népszerű műsorvezető főszereplésével készített videók segítik a grillezés iránt […]

Tovább olvasom

Mackók, dínók, nyuszik wellnesseztek a Bubbles-nél

Ingyenesen tisztultak meg a plüssök a Bubbles által meghirdetett gyermeknapi Mackó Mosás akció keretében, ráadásul minden elhozott plüss után 100 Ft-ot ajánlottak fel az UNICEF Magyarország számára is. A Bubbles mosodákban 2019. május 26-án 10 és 17 óra között térítésmentesen tisztulhattak és száradhattak a szőrös kedvencek. A wellnessen részt vevő, összesen 3273 darab plüss jelentős […]

Tovább olvasom

Pozitív mérleggel zárta az évet az UNIQA

Mozgalmas évet tudhat maga mögött az UNIQA, többek között új üzleti modellt vezetett be, átalakította szervezeti struktúráját, tovább egyszerűsítette termékeit és folyamatait, mindezt magas ügyfélelégedettség mellett, 1 266 026 eFt adózott eredménnyel. Több területen is változtatott eddig bevett gyakorlatain az UNIQA. A biztosító az átalakuló ügyféligényekre reagálva 2016-ban döntött úgy, hogy újragondolja üzleti modelljét, termékportfólióját […]

Tovább olvasom

Színre lép a FriciSpritz!

A nyári Gere Jazz eseményén a koncertek mellett valószínűleg az újonnan bemutatkozó, többféle ízben készülő FriciSpritz lesz a vendégek kedvence. A Gere Attila Pincészet kertjébe érkezők ezekkel a friss és gyümölcsös italokkal a poharukban élvezhetik a villányi garden party hangulatát. A 2010-es évjárat a vörösborok szempontjából ugyan sok kihívást tartogatott, viszont ez volt az az […]

Tovább olvasom

A Siren7 megelőzi a vadgázolásos baleseteket

Hazánkban évente több ezer bejelentett vadbaleset történik, míg az utakon elpusztult nagyobb állatok számát 30 ezerre teszik a szakértők. A Siren7 vadfigyelmeztető rendszerrel ezeknek a baleseteknek a döntő többsége elkerülhető, ugyanis a forgalomban lévő vadsípokkal szemben ez a magyar szabadalom bizonyítottan működik. Az ORFK adatai alapján tavaly 4068 esetben történt vad-gépjármű ütközés – közölte az […]

Tovább olvasom

Magyar HR-technológiai siker Németországban

Egyedi, élményalapú tanulási rendszerrel és módszertannal foglalkozó magyar technológiai vállalat, a Games for Business nyerte meg a Deutsche Bahn HR-technológiai versenyét Berlinben. 2019 márciusában kapott a pécsi székhelyű vállalkozás meghívást a világ második legnagyobb szállítmányozási vállalata, a Deutsche Bahn által szervezett „DB MindBox” nevű technológiai versenyre. A verseny főtémája, azaz a kihívás az volt, hogy […]

Tovább olvasom

Elismerték a Katona Chairity kampányt

A Republic Group, valamint a Katona József Színház közös kezdeményezése, a Katona Chairity Certificate of Excellence, vagyis az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza Londonból a SABRE díjátadójáról. A tavalyi Katona360 után újabb világszínvonalú kezdeményezés került shortlistre és elismerésre a legnagyobb nemzetközi zsűri által. Április elején hirdették ki a legsikeresebb PR-kampányok shortlistjét, melyben idén […]

Tovább olvasom