Dubicz borok a Sziget-fesztiválokon

Hírek Kiemelt

Egyre népszerűbbek a magyar borok a hazai fesztiválokon, csak tavaly nyáron például ötödével nőtt a borfogyasztás a Sziget nyári rendezvényein az előző évhez képest. A pozitív változásban a fogyasztási trendek alakulása mellett kulcsszerepet játszik a fesztiválokon elérhető borok magas minősége is. Éppen ezért a Borháló Borkereskedés úgy döntött, nem változtat a bevált recepten, és idén is a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok lesz a Sziget-fesztiválok borainak hivatalos szállítója.

A tavalyi év számai egyértelműen azt mutatták, hogy a Dubicz és a Borháló által kifejezetten a Sziget-fesztiválokra készített borok, a Sziget White, a Sziget Rosé és a Sziget Red, stílusukban és ízvilágukban egyaránt illeszkednek a hazai és a nemzetközi fesztiválközönség ízléséhez. Ezért lett a Dubicz az első borászat, amely két egymást követő évben hivatalos partnerként lesz jelen a VOLT, az EFOTT, a Balaton Sound, a Sziget, a Be.my.lake és a STRAND fesztiválokon. Ennek megfelelően a borértékesítés terén kizárólagosságot élvezve minden vendéglátóhelyen a Borháló által választott Dubicz borokból válogathatnak az érdeklődők.

„A Borháló negyedik éve szolgálja ki a fesztiválozókat. A Sziget-rendezvényekre szállított alapboroknak fröccsben és tisztán is frissnek, élvezetesnek kell lenniük, ezeket a tételeket a fogyasztói igények és visszajelzések figyelembevételével közösen állítjuk össze a partnerpincészettel. A fehér és rozé alapbort 10 literes bag-in-box, vagyis zsákos-dobozos kiszerelésben, frissen letöltve, rugalmasan szállítjuk a helyszínekre, ahol a mindig hibátlan, üde, zamatos ital csapológépekből kerül a fesztiválozók poharába a gyors kiszolgálás érdekében” – mondta el Kathona Krisztián, a Borháló Borkereskedés alapító tulajdonosa. Tavaly a Dubicz palackos válogatása is sikert aratott a fesztiválokon: a megelőző évhez képest 75 százalékkal nőtt az értékesítés a prémiumszegmensben.

A fesztiválok sokszínű közönsége a világ minden tájáról érkezik, akik a bort sem egyformán isszák. Sokan tisztán fogyasztják, mások szódával fellazítva, fröccsként, és van, aki más italokkal együtt, egy kellemes koktél formájában élvezi igazán. Egy „fesztiválbornak” tehát számtalan ízlésnek kell megfelelnie. A Dubicz Borászat tulajdonosa, Dunai Bernadett számára továbbra is az a cél, hogy a fesztiválok vendégeinek csakis magas minőségű, könnyed és friss ízvilágú borokat kínáljanak. „Nagy büszkeség, hogy idén is a Dubicz Borászat lehet a Borháló partnere, s így idén is a mi boraink lesznek ott a legnagyobb hazai fesztiválokon. Külön öröm számunkra, hogy ennyire szerették borainkat a fesztiválozók, akiktől rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk. Idén sem kell majd csalódniuk, hiszen most is kiváló borokkal készülünk a fesztiválszezonra.”

Idén a sauvignon blanc alapú Sziget White-tal, a kékfrankos-pinot noir házasításból készült Sziget Roséval és a kékfrankost, valamint cabernet franc-t párosító Sziget Red vörösborral várják a legnagyobb hazai fesztiválok látogatóit. A Sziget Red különlegessége, hogy az ehhez használt kékfrankos tavaly a második helyen végzett a VinCe Magazin nagy nyári vörösbortesztjén. Aki pedig a három alapboron túl a Dubicz Borászat által kínált különlegességekre is kíváncsi, annak 2019-ben is lesz lehetősége prémium borokat kóstolni.

A Dubicz Borászat

A több mint 110 éves múltra visszatekintő Dubicz Borászat és Szőlőbirtok a Mátrai borvidék adottságait és a legmodernebb technológiákat ötvözve a kiváló ár-érték arányú könnyed borok mellett magas beltartalmú reduktív fehérborokat, valamint hordóban erjesztett és érlelt testesebb borkülönlegességeket készít.

A Borháló Borkereskedés

A Borháló franchise azzal a céllal alakult 2013 elején, hogy minél szélesebb kör számára tegye elérhetővé a jó bor élvezetét Magyarországon. A vállalkozás kedvező áron forgalmaz saját válogatású minőségi borokat, kínálatában több mint 400 prémiumbor és borkülönlegesség szerepel. A Borháló üzleteiben a minőségi borok nagy része alternatív kiszerelésben is megvásárolható; jelenleg a hálózat tartja az ország legnagyobb magnum palackos szortimentjét.

A cég 2013-ban elnyerte a Magyar Franchise Szövetség Az év legdinamikusabban fejlődő franchise hálózata díját, 2014-ben Az év innovatív franchise hálózata díjat, 2016-ban pedig első helyezést ért el ügyfélélmény kategóriában a Mastercard Az év kereskedője versenyében. 2016-ban lett a Borháló a Sziget-fesztiválok hivatalos borbeszállítója. Magyarországon jelenleg közel 50 Borháló Borkereskedés működik, a rendszeres vásárlók száma meghaladja az ötvenezret.

SOCIAL MEDIA