Hírek

A Toyota bemutatta a vadonatúj RAV4 Plug-in hybridet

A Los Angeles-i Autószalonon áll először reflektorfénybe a RAV4 Plug-in Hybrid: a vadonatúj modell a világ legnépszerűbb crossovere, egyben a Toyota Corolla után a világ legnagyobb darabszámban eladott autója, a RAV4-sorozat csúcsmodellje és a Toyota hibrid-kínálatának zászlóshajója. Az új modell a maga szegmensében is kimagaslónak számító, 306 lóerős teljesítményével minden idők legerősebb RAV4-ese lesz. A […]

Tovább olvasom

A fogadás sikeréhez több kell a szerencsénél

A Szerencsejáték Zrt. a hazánkban is kiemelkedően népszerű sportfogadás területén indított új kampányt, amelynek arca Milák Kristóf világbajnok úszó. A nemzeti lottótársaság hosszú évek után új, hosszú távú kommunikációs platformmal jelentkezik árbevételének közel felét adó termékének és gyorsan szélesedő sportfogadási palettájának promotálására. Az új integrált marketing és kommunikációs aktivitással támogatott platform egyben alapot és lehetőséget […]

Tovább olvasom

Nyilvános a Szegedi Szabadtéri jövő évi rendezőinek névsora

Közzétették a Szegedi Szabadtéri Játékok jövő évi alkotóinak névsorát. Mások mellett Alföldi Róbert, Szirtes Tamás, Szente Vajk, és Harangozó Gyula rendezései ígérnek felejthetetlen nyári estéket a színház szerelmeseinek. A 2020-as évadban a legendás rockopera tér vissza több mint 30 év után magyarországi bemutatójának színhelyére a Dóm térre: a Jézus Krisztus Szupersztárt a Madách Színház fantasztikus […]

Tovább olvasom

Hosszú távon számít a nőkre a Praktiker

Több mint ötven százalék fölé emelkedett az elmúlt években a női munkavállalók aránya a Praktikernél. A barkácsáruház-lánc a jövőben is igyekszik megőrizni a nők magas arányát, kiemelt célként megjelölve, hogy a karrier és a család egyaránt megőrizhesse fontosságát. 1621 főt foglalkoztat a Praktiker országszerte 20 áruházában és a Mester utcai központjában, ebből 912 nő, ez […]

Tovább olvasom

Egyéves a magyar MTV brand:new

A magyar MTV a kezdetektől kiemelt figyelmet szentel a magyar előadóknak, az utóbbi egy évben pedig az MTV brand:new-val kifejezetten a feltörekvő hazai tehetségeket támogatták. A projekt új szintre lép, immáron élőben is találkozhatnak a rajongók a fiatal zenészekkel. Az MTV az Egyesült Királyságban szintén brand:new címmel folytat tehetséggondozó programot, a magyar verzió koncepcióját viszont […]

Tovább olvasom

Magyar Lízingszövetség: Mi történt és mi lesz az autó- és lízingpiacon?

Az idén várható 10 százalékos növekedés után jövőre inkább 5 százalékos bővülés várható a magyar lízingpiacon a Magyar Lízingszövetség előrejelzése szerint. A lassuláshoz hozzájárul majd a visszafogottabb GDP-bővülés és a beruházási kedv. Az új uniós kibocsátási normák egyelőre kiszámíthatatlan hatása miatt nehéz megmondani, milyen eredményeket produkál majd az autópiac és az autófinanszírozás. A növekedést segítik […]

Tovább olvasom

Piros Orr Bohócdoktorok segítik a gyermekek gyógyulását a Tolna Megyei Balassa János Kórházban Szekszárdon

November óta heti rendszereséggel látogatják a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány bohócdoktorai a Tolna Megyei Balassa János Kórház gyermekosztályát, hogy vidámságot vigyenek a beteg gyerekek mindennapjaiba. Ezzel az Alapítvány bohócdoktorai már 16 gyermekkórházban vizitelnek országszerte. A látogatott gyerekkórházak számának bővítésére a Henkel és a SPAR Magyarország támogatásával és vásárlóinak segítségével volt lehetőség, akik összesen 3,5 millió […]

Tovább olvasom

Leszámolás 5 vállalati játékosítási tévhittel

Az elmúlt évek során sokat lehetett hallani arról, hogy a játékosítás végre az a szuperfegyver, amivel minden megoldható, de ezzel egy időben ennek ellentétéről is sok helyen olvashattunk. Mi az igazság?   Érdemes ilyenkor azt megnézni, hogy vajon akik nyilatkoznak róla, azok valóban részt vettek-e már ilyen projektben (mint tervező, mint lebonyolító, vagy mint résztvevő). […]

Tovább olvasom

Ady Endre és Szabó Magda a Libri karácsonyi kampányában

092019-es karácsonyi kampányában a Libri arra hívja fel a figyelmet, hogy a magyar irodalom két halhatatlan alakjának, Ady Endrének és Szabó Magdának éppen annyira érvényesek a művei napjainkban, mint amikor először megjelentek. A könyvkereskedelmi cég kampányának célja, hogy a két szerző örök érvényű műveit a lehető legtöbb olvasóhoz eljuttassa. A Libri az elmúlt években minden […]

Tovább olvasom

Okosotthon-megoldásait népszerűsíti új kampányában az LG

Hangparancsokkal és mobilon keresztül irányítható intelligens otthoni termékeinek népszerűsítésére indított kampányt az LG Magyarország. A négy országra kiterjedő aktivitás célja bemutatni, hogyan könnyíti meg a mindennapokat a vállalat okosotthon-ökoszisztémája és a termékek által kínált mesterségesintelligencia-megoldások.   Az LG mesterséges intelligenciát alkalmazó, okosotthon-ökoszisztémaként összekapcsolható készülékekeit az LG ThinQ márkanév fogja össze. Számos okoseszközön az LG saját […]

Tovább olvasom