Hírek

A DIMSZ edukálja a keresőmarketing szakmát

A 2019-ben megalakult DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.   Edukációs cikksorozat A keresomarketing.hu-n a következő egy hónapban, a DIMSZ SEM tagozatban szereplő, elismert hazai szakemberek által összeállított […]

Tovább olvasom

Elmarad a Golden Drum 2020 fesztivál

Elmarad idén a Golden Drum Fesztivál, amely tavaly még közel 1000 látogatót vonzott Portorož városába. A következő fesztiválra 2021 októberében kerül sor.   A szervezők tájékoztatása szerint a szlovén kormány még nem biztos abban, hogy októberre engedélyezni fogják a tömegrendezvényeket, és ami ennél is fontosabb, nem akarják kockáztatni a partnerek, a látogatók biztonságát. A fesztivál […]

Tovább olvasom

Új műfaj született a Madách Színházban: Élőben játszik otthonából Nagy-Kálózy Eszter és Rudolf Péter

A rendkívüli helyzetre való tekintettel a Madách Színház egy világszinten is új műfajt teremt a kultúra világában. A „Madách Színház élőben az Ön otthonában” című internetes előadássorozat keretein belül az intézmény két vadonatúj darabbal lepi meg a közönséget, melyeket a színészek a saját otthonaikban adnak elő élőben. Carol Rocamora Örökké fogd a kezem című művének […]

Tovább olvasom

Karamellás jegeskávéval bővül az OMV VIVA kávéportfoliója  

Az OMV VIVA jegeskávék családja – az állandó kínálatban megtalálható Cappuccino és a Caffè Latte tavaly májusi bevezetése után – hamarosan új, limitált kiadású ízzel bővül: a Café Caramellel. A VIVA Iced Coffee Cafè Caramel a választék többi tagjához hasonlóan 100% Arabica kávé és kiváló minőségű tej felhasználásával készül. Arra pedig külön figyelmet fordítottak, hogy […]

Tovább olvasom

#mediatalks: a gyógyszeripar egy percre sem állt le

A Central Médiacsoport #mediatalks néven új digitális előadás-sorozattal jelentkezik, amely időről időre érdekes szakmai témákat, a szektort érintő aktuális trendeket és fogyasztói szokásokat jár körül. A #mediatalks néven futó sorozat első webináriumán a gyógyászati piacról és az utóbbi néhány hónap történéseiről volt szó. Az előadást Vági Róbert, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója nyitotta meg. Köszöntő […]

Tovább olvasom

Gazdasági bűnözés: az ügyfelek jelentik a legnagyobb rizikófaktort

A vállalatok által tapasztalt bűncselekmények toplistájának élén az ügyfelek által elkövetett csalás szerepel 35 százalékos aránnyal, ami növekedést jelent a 2018-ban mért 29 százalékhoz képest. A vállalkozások szerint az összes bűncselekmény közül ez a terület és a kiberbűnözés okozza a legtöbb gondot – derül ki a PwC globális gazdasági bűnözésről készített kétévenkénti felmérésének aktuális kiadásából. […]

Tovább olvasom

Kannibálokkal indítja a grillszezont a Lidl

Közel hetvenféle grilltermékkel, bővebb választékkal és környezetkímélő alternatívákból készült grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország, melyhez az ütemet a magyar rap-szcéna egyik legmeghatározóbb párosa szolgáltatja és invitálja grillezésre a vásárlókat az áruházlánc új kampányában.   Mindenki nagy várakozással tekint a nyár elé és alig várja már, különösen ezen nehéz időszak után, hogy […]

Tovább olvasom

Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban

Májusban a Vodafone bevezeti új lakossági mobil portfólióját. A RED tarifacsomagokkal újabb korlátok szűnnek meg, hiszen a korlátlan beszélgetés és SMS mellé, a magyar piacon jelenleg egyedüliként, már korlátlan adat is került a csomagokba. A két új RED tarifacsomagot a felhasználói szokások változásának hatására alkotta meg a Vodafone.   „Amióta a mobilinternet létezik, azóta él […]

Tovább olvasom

Ezer építőipari munkást győzött meg a KÉSZ #maradjitthon kampánya

Május elején indította el a KÉSZ Csoport #maradjitthon kampányát a külföldről hazaérkezett magyar építőipari szakemberek itthon tartása érdekében. A célok között szerepelt a vállalat ágazaton belüli pozícionálása és a toborzás: két hét alatt közel 1500-an jelentkeztek a KÉSZ Csoporthoz – kétharmaduk eddig külföldön dolgozott; most a versenytársait segíti a toborzásban a vállalat. A kampányban az […]

Tovább olvasom

Portfólió-tisztítással reagálnának a válságra a cégek világszerte

A kialakult gazdasági helyzet rákényszeríti a vállalatokat arra, hogy megváljanak egyes üzletágaiktól – mutat rá az EY több mint 1300 felsővezető megkérdezésével készült globális felmérése. A tranzakcióból származó bevételeket a válaszadók cégük technológiai képességeinek javítására használnák fel, hogy fokozzák versenyképességüket.   A jelenlegi krízis következtében a megkérdezett cégek többsége (65%) portfóliója átalakítására kényszerül annak érdekében, […]

Tovább olvasom