Hírek

Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat […]

Tovább olvasom

La Liga: pontokat vesztett a Barcelona, elbúcsúzhat ar aranyéremtől

A Barcelona úgy fordult rá a bajnokság hajráját jelentő utolsó három fordulóra, hogy három győzelem és sok szerencse kell az aranyéremhez. De rögtön az első meccsen elszálltak a reményeik.    Pedig az első félidőben nem úgy nézett ki, hogy aggódnia kellene a gránátvörös-kék alakulatnak. Pedri már a második percben kihagyott egy ordító helyzetet, az ötödikben […]

Tovább olvasom

Megérkezett a DoDo: a cseh startup felgyorsítaná a házhoz szállítást Magyarországon

A magyar házhoz szállítási piac megújítására készül a DoDo, s ennek érdekében már több hazai városban is elérhetővé tette szolgáltatásait. A cseh startup ma ünnepli sikeres magyarországi működésének első évfordulóját. A Dodo adatvezérelt logisztikai és “utolsó 2 kilométeres” megoldása révén jelentősen javítja a szállítási feladatok teljesítésének hatékonyságát. Az extra gyors, akár félórás határidők vállalása a […]

Tovább olvasom

Elindult a Green Brother, a fenntartható gazdaságot célzó, magyar alapítású, nemzetközi innovációs központ

Három magyar vállalat, a Startup Campus innovációs ügynökség, valamint az általa megbízott Hungarian Good Option PR és a Kirké Kreatív közreműködésével megalakult a Green Brother üzletfejlesztő és oktatóközpont, a fenntartható jövőért dolgozó, innovatív vállalkozások segítésére. Az eredetileg a magyar piacra szánt Green Brother márka rögtön az indulásakor nemzetközivé vált, amikor az Európai Unió által a […]

Tovább olvasom

HNT-kampány a pezsgőfogyasztás népszerűsítéséért

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus-járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra, hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt.   A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi […]

Tovább olvasom

Exatlon Hungary: Újabb rendbontás a Faházban, ezúttal is az ajtó bánta

A történelem ismétli önmagát, az őrületes energiák nem maradtak el, ezúttal Herczeg-Kis Bálint szakította le az ajtót a helyéről.   EXATLON HUNGARY – ÖSSZEFOGLALÓ CIKK Újabb rendbontás a Faházban: Ezúttal is az ajtó bánta https://tv2play.hu/exatlon/ujabb_rendbontas_a_fahazban_ezuttal_is_az_ajto_banta   EXATLON HUNGARY – ADÁSRÉSZLETEK Kempf Zozo kíméletlenül kimondta véleményét: ˝Tök más volt a probléma˝ https://tv2play.hu/exatlon/kempf_zozo_kimeletlenul_kimondta_velemenyet_eluralkodott_a_csalodottsag Őrületes energiák: Herczeg-Kis Bálint […]

Tovább olvasom

A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média. Ez azonban még kevés, ugyanis ahhoz, hogy hosszú távon meg tudjuk tartani a vevőket, tudatos márkaépítésre van szükség. A K&H szakértői és Balogh Levente […]

Tovább olvasom

Psota Irén emlékparkkal újul meg a Szigony utca

Zöld közösségi térrel bővül Józsefváros a Szigony utca és a Tömő utca találkozásánál a Corvin Innovation Campus irodafejlesztés keretében. Az irodaházat megvalósító Futureal a komplexum területén önerőből alakít ki egy nyilvános emlékparkot, amit a nemzet színésze, Psota Irén után neveznek el. A lombos fákkal, különleges vízjátékkal és közösségi funkciókkal ellátott zöldövezet várhatóan jövő ősszel nyílik […]

Tovább olvasom

Márkák a neten – ezek brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. Az SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as […]

Tovább olvasom

Mosolygó Zsákok után műanyag újrahasznosítás a Tisza-parton

A PET Kupa szakemberei és önkéntesei az Aktív Magyarország Program támogatásával ártéri hulladékgyűjtő akciót indítottak Mosolygó Zsák néven több Tisza-menti településen. Szelektív gyűjtő zsákok kihelyezésével ösztönözték a lakosságot a folyópart megtisztítására. Az ártéri hulladék több mint fele újrahasznosítható, amelynek fortélyait egy mobil kiállítótérben mutatják be több állomáson a Tisza mentén. A Műanyag Műhely utánfutón gördül […]

Tovább olvasom