CMO-k helyett élményvezetők

Karrier

A Gap átszabta globális márkairányítási struktúráját: a marketingtevékenység és az e-kereskedelem közelítésével a fogyasztókhoz is közelebb férkőznének.

A Gap, Inc. megszüntette a Gap és Banana Republic márkák globális CMO-pozícióját, és a helyükre fogyasztóiélmény-vezetőket nevez majd ki, akiknek felelősségi köre az e-kereskedelemre is kiterjed majd, jelenteni pedig a márkák nemzetközi elnökeinek fognak – írja az AdAge.

A lépés illeszkedik a marketing és az e-kereskedelem közelítését célzó stratégiához, melytől dinamikusabb és integrált fogyasztói kapcsolatépítést vár a Gap márka globális elnöke, Jeff Kirwan (a képen). (A globális CMO pozíciókat néhány éve az Egyesült Államokon kívüli terjeszkedés elősegítése céljából hozták létre.)

A Gap márkát senior alelnöki és fogyasztói élményért felelős ügyvezetői munkakörben Scott Key, a Banana Republicot a korábba a Gap outletekért felelős Aimee Lapic fogja irányítani. Lapic a Banana Republic brand elnökének, Andi Owennek jelent majd.

A Gap eddigi CMO-ja, Seth Farbman egy ideig tanácsadói pozíciót tölt majd be. A Banana Republic CMO-i pozíciója még a márka egységesítésével megbízott Catherine Sandler tavalyi távozásával üresedett meg. A vállalatnál ezt követően egyetlen CMO marad, az Old Navy marketingtevékenységét irányító Ivan Wicksteed.

Azonnali hatállyal távozott továbbá a vállalattól Rebekka Bay kreatívigazgató, akit 2012-ben a márka relevánsabbá és vonzóbbá tétele érdekében alkalmaztak.

SOCIAL MEDIA