Az Újház legutóbbi kampányát a Republic kivitelezte

Hírek

Október végétől december közepéig találkozhattunk “Az Újház tudja” elnevezésű kampány online, TV nonszpot és outdoor megjelenéseivel.

 

A tervezés során két cél lebegett a kreatív csapat szeme előtt; egyrészt az imázs erősítése, másrészt a márka fő értékeinek, azaz a szakértelem és a segítő partnerség hangsúlyozása. Ezek eléréséhez olyan emocionális narratívát építettek fel, ami teret enged a racionális USP-k ismertetésének is.

A kampány fő üzenete: Az Újház tudja, azaz a vállalat munkatársai magas fokú szakértelmükkel segítik a vásárlókat terveik megvalósításában.

A koncepció megalkotásánál a Republic szakemberei abból az alapgondolatból indultak ki, hogy az Újház nem csupán egy üzlet, ahol építőanyag kapható, hanem egy olyan hely, ahol az ötletekre lehetőségként tekintenek. Megnyugtató érzés, ha egy üzletbe belépve a vásárló nem érzi magát elveszettnek és mer érdeklődni. Ha tudja, hogy nincs rossz kérdés, és biztosan nem fog rossz választásba futni, mert szakértők veszik körbe, akik egyengetik az útját. Legyen szó akár építkezésről, akár felújításról, az Újház segítséget nyújt minden projekthez.

“Komplex kihívással szembesült a Republic Group, akikkel a nyári tender óta az első nagy kampányunkat készítettük. Egy új kreatív platformot kértünk tőlük, amivel akár évekig azonosíthatjuk a márkát. Embert próbáló, de sikeres folyamat vezetett az eredményhez, amelyből nem csak megszületett az új platform, de össze is kovácsolta az Újház és a Republic csapatait. Olyan saját világot sikerült teremteni, ami már ránézésre azonosítani fogja az Újházat. Ami nem a szokásos stock elemekre épül, hanem saját alkotás eredménye. Aminek az életre hívásában az emberi gondolat és kreativitás, a korszerű technika és az AI is szerephez jut” – mondta el Döry Gábor, az Újház marketing igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA