Pick-kampány: Hozzád melyik illik?

Hírek

A kampány hirdetéseivel televízióban is találkozhat a néző áprilistól júniusig, továbbá véleményvezérek általi kommunikációval és számos látványos online felületen is támogatják a portfóliót, az eladáshelyi kiemelt POS aktivitások mellett.

 

A kommunikációs kampány fő célja a PICK PICKOLINO márka image-ének támogatása, a termékcsalád és az új termék ismertségének és penetrációjának további építése.

A kampány/reklám fő üzenete:

A hétköznapi étkezések során a családok életében szükség van gyors megoldásokra, amelyek egyúttal megbízható minőségű alapanyagokból készülnek és persze finomak is.

A már jól ismert és családok által közkedvelt, sertés vagy csirkehúsból készült PICKOLINO virslik mellett a választék márciustól egy új „hétköznapi prémium” sertésvirslivel bővült. A sima és laktózmentes sajtos változatban elérhető PICKOLINO Roppanós Frankfurti sertésvirslivel kiegészülve a márka kifejezetten széles fogyasztói szegmens igényeire és ízlésére tud választ adni gyerektől a felnőttekig – a jól megszokott PICK minőségben és ízvilágban.

„A PICKOLINO kampány üzenete erős és validált fogyasztói insightokra épül: a gyerekek szívesen választják a kisebb méretű, hámozott virsliket, a felnőttek viszont a klasszikusabb és laktatóbb virsliket preferálják. A fő célunk így az, hogy a termékcsalád széles portfólióját bemutassuk, a PICKOLINO Roppanós Frankfurti virslivel kiegészülve, így mindenkinek minőségi ajánlatot nyújtunk a hétköznapokra” – foglalta össze Szabó-Spanyol Henriett, a PICK Senior Brand Managere.

A “Hozzád melyik illik?” kampányhoz készült film egyik érdekessége, hogy a PICKOLINO márka játékosságát és modern stílusát a mobil applikációk vizuális világában már jól ismert “match” technikával mutatják meg.

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Stratégiai és marketing igazgató (Bonafarm húságazatok): Szokolai Júlia

PICK group brand manager – Fejes Péter

PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett

PICK brand manager –- Géger Gyopár

Senior média és digitális marketing szakértő – Ujfaludi Flóra

Felsőné Tamás Ildikó – senior termékmenedzser

Czeglédi Erika Sára – termékmenedzser

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Café Communications

Barna Zoltán, Csősz László, Horváth Andrea, Horváth Zita, Kenczler Marci, Krc Viktor, Nánássy Flóra, Szakál Zoltán, Vermes Zita

Produkció

Produkciós cég: Café Film

(Producer: Kammerhoffer Orsolya)

Rendező: Mazzag Izabella

Operatőr: Kiszler Dániel

Látványtervező: Department – Illés Richárd

Stylist: Sári Rozina

Utómunka

Vágó: Kovács Dávid

Colorist: Stalter Anna

VFX: Deimanik Balázs

 

SOCIAL MEDIA