Az IKEA az otthoni testmozgáshoz készült, limitált kollekciót mutatott be

Hírek

Az otthoni testmozgás sok kihívást és nehézséget rejt magában, ezért az IKEA megvizsgálta, hogyan tehető kényelmesebbé és elérhetőbbé az otthoni sportolás, hiszen ha az embereknek lehetősége adódik arra, hogy ott sportoljanak, ahol csak szeretnének, akkor a mindennapos testmozgás rutinját is könnyebben alakítják ki. Ez a meggyőződés ihlette a DAJLIEN kollekciót. Az elérhetőséget a termékcsalád neve is tükrözi: a DAJLIEN jelentése „mindennapi” az IKEA szülőhelye, a Småland régióban beszélt nyelvjárásban.

 

„Nem mindenki számára komfortos az edzőterembe járás, otthon ugyanakkor sok esetben nincs elég hely vagy idő a sportolásra. A DAJLIEN megalkotását az a vágyunk ösztönözte, hogy praktikus megoldásokkal motiváljuk és kellemessé tegyük a testmozgást, akár kis helyen is” – mondta Sarah Fager, az IKEA of Sweden tervezője. „A DAJLIEN kollekció ötletes és gyönyörű termékei nemcsak testmozgásra ösztönöznek, de szórakoztató, könnyű és mindennapos tevékenységgé teszik az edzést.”

A DAJLIEN kollekció darabjait visszafogott színek és megjelenés jellemzik, így könnyen az otthon természetes és szerves részeivé válhatnak. A tornaszőnyeg, step up pad, és a kör alakú súlyzók is az otthoni testmozgás lehetőségét teremtik meg. A termékek kialakításuknál fogva egyszerűen használhatók, tárolhatók, és akár hordozhatók is.

A masszív és sokoldalú DAJLIEN padot az iskolai tornaórákon régebben használt sporteszköz ihlette, és hűen példázza a kollekció fókuszát, a multifunkcionalitást.

A mozgás mellett az otthoni pihenés minősége is fontos, ezért a kollekció a regenerációt és a stressz csökkentését segítő termékeket, például légtisztítót, jógázáshoz használható gumiszalagokat, térdpárnákat, egy masszázslabdát és egy hordozható Bluetooth hangszórót is tartalmaz. A papucs és a kétféle poncsó a mozgás utáni lazítást segíti.

„A DAJLIEN célja a testmozgás népszerűsítése és az emberek segítése abban, hogy aktívabb otthoni életet éljenek. Olyan kollekciót terveztünk, amely elhozza az otthonokba a mozgást, és megmutatja, hogy ugyan a sportolásnak sok formája és fajtája létezik, az egyszerű feladatok elvégzéséhez nincs szükség nagy helyre” – mondta Akanksha Deo, az IKEA of Sweden tervezője.

A DAJLIEN kollekció értékesítése világszerte várhatóan 2024 januárjában indul, a termékek a készlet erejéig, legfeljebb hat hónapig lesznek kaphatók.

 

SOCIAL MEDIA