Vassal az elkötelezettségért

Hírek

A Life1-gyel együttműködve nyitott saját fitnesztermet dolgozóinak a GE Magyarország. Nem titkolt céljuk a munkáltatói márka erősítése is.

A munka és a magánélet egyensúlya gyakran felmerülő hívószó a multivilágban, azonban a GE Magyarország most látványos példáját adta annak, hogy komolyan is gondolja: HealthAhead programja keretében részben az anyavállalattól származó kétmillió dolláros beruházással 1200 négyzetméteres edzőtermet hozott létre a Váci Greens campuson dolgozó munkatársak számára.

A korszerű súlytárcsás, funkcionális és kardiogépekkel, valamint szabadsúlyokkal is felszerelt termet a saját neve alatt is edzőterem-hálózatot működtető Life1 üzemelteti, ők biztosítják az edzőket is. A központ a cég 2500 alkalmazottja és vendégeik számára látogatható, a piacinál kedvezőbb árszinten. A beruházás persze nem öncélú. Mint Katus Attila sztáredző a megnyitón elmondta, a nem sportoló átlagember a potenciális teljesítménye 30%-át képes leadni, míg heti 3 edzéssel ez az érték egészen 80%-ig növelhető.

Az edzőterem nem egyedül áll a GE egészségvédő stratégiájában: szűrővizsgálatokra alkalmas orvosi központ is működik a campuson, a kantinban vegán, gluténmentes és diabetikus ételek is elérhetők, a munkatársak különleges ergonomikus székeken ülnek, masszázson vagy éppen stresszkezelő tréningeken is részt vehetnek, a mintegy 500 kerékpáros dolgozó számára pedig külön öltözőt és tárolókat is biztosítanak. Erőfeszítéseikért a közelmúltban megkapták a GE Healthy Site Certification-t is.

„Manapság a munka és magánélet közötti határvonal egyre keskenyebb, a munkavállalók elvárásai között már a rugalmas munkaidő, az egészséges táplálkozás és akár a napközbeni sportolási lehetőség is szerepel. Csak azok a vállalatok lehetnek hosszú távon sikeresek, akik felismerik ezt a trendet és a munkatársak elképzeléseinek megfelelően haladnak a korral” – mondta el Joerg Bauer, a GE Magyarország elnöke. Az egészségcélú beruházásokat a munkáltatói márka részeként kezelik és a toborzási folyamatban is aktívan kommunikálják. Úgy tudják, ilyen komplex ajánlattal közvetlen munkaerőpiaci versenytársaik egyike sem rendelkezik, mint ahogy a campus-kiépítés is egyedülálló. Egyelőre nem szembesültek toborzási nehézségekkel, de számítanak a helyzet romlására. Szoros kapcsolatokat ápolnak az egyetemekkel, 600 megbecsült és megfizetett gyakornokkal dolgoznak és építenek munkatársaik pozitív tapasztalataira is: az új alkalmazottak egyharmada ajánlásokon keresztül érkezik a vállalathoz.

SOCIAL MEDIA